quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:01 schreef Emimich het volgende:
It's the most important game in your life.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Blenkah het volgende:
TS is niet zo goed in football manager en heeft waarschijnlijk geen benul van de tactieken. Football Manager is een ECHTE management game voor de ECHTE managers.
Topspel!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Doler12 het volgende:
Jij bent zeker net ontslagen in het spel ts?![]()
vanaf 95 al, fucking wat een gamequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef mdsk21 het volgende:
Ook zooo belachelijk veel uren in gestoken.. en nog steeds
FM is
Dromen over een computerspelquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik droomde vaker van FM, hoe ik mijn taktiek moest aanpassen etc. Is ook fucking verslavend.
Als je een paar uurtjes achter elkaar hebt gespeeld en je gaat daarna slapen, dan is dat niet zo gek met dit spel. Je wordt helemaal krankzinnig van alle beslissingen die je moet nemen. Niet gek dus dat dat doorwerkt in je slaap.quote:
Dan moet je dat spel maar wat minder spelen. Dromen over een computerspel is niet normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:21 schreef Horloge het volgende:
[..]
Als je een paar uurtjes achter elkaar hebt gespeeld en je gaat daarna slapen, dan is dat niet zo gek met dit spel. Je wordt helemaal krankzinnig van alle beslissingen die je moet nemen. Niet gek dus dat dat doorwerkt in je slaap.
Mja ik droom over zo'n beetje alles wat ik heb meegemaakt, en als ik toevallig een spelletje heb gespeeld die dag...quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:50 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Dan moet je dat spel maar wat minder spelen. Dromen over een computerspel is niet normaal.
Kssst, ga terug naar je voetbal hokquote:Op woensdag 15 april 2009 01:12 schreef sjimz het volgende:
Zelden zo'n kutklacht gehoord.
Derhalve klacht niet gehonoreerd!
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kssst, ga terug naar je voetbal hok
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:12 schreef sjimz het volgende:
Wtfquote:Op woensdag 15 april 2009 10:41 schreef Prosac het volgende:
CM 01/02
Hele nachten opblijven omdat je nog even die wedstrijd wilde spelen, of omdat je winningstreak de volgende dag verbroken zou worden als je zou afsluiten.
Of Twentequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:52 schreef DirkZz het volgende:
Football Manager 4 Life man!
Het is gewoon een fantastisch spel.
Daar kanje gewoon nog kampioen worden met feyenoord enzo, dingen die anders nooit kunnen.
Idd, Nicolas Millan in FM 07quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:05 schreef stievun1234 het volgende:
08 en 09 zijn wel kutter met die jeugdspelers, in 07 had ik juist een vet talententeam met allemaal Peruanen enzo.
Dat is een chilleenquote:
dit dusquote:Op woensdag 15 april 2009 01:12 schreef sjimz het volgende:
quote:
Die had ik ook!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
die had ik vroeger ook vaak gespeeld... 'de beer is los'
![]()
Net als Co Adriaanse manager en nog zo'n managerspel waarvan ik niet op de naam kan komen, kon je o.a. 4 reclameborden aan elke zijde kiezen om zoveel mogelijk inkomsten te krijgen.. eigenlijk het enigste wat ik er nog van kan herinneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |