quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:01 schreef Emimich het volgende:
It's the most important game in your life.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:00 schreef Blenkah het volgende:
TS is niet zo goed in football manager en heeft waarschijnlijk geen benul van de tactieken. Football Manager is een ECHTE management game voor de ECHTE managers.
Topspel!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Doler12 het volgende:
Jij bent zeker net ontslagen in het spel ts?![]()
vanaf 95 al, fucking wat een gamequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef mdsk21 het volgende:
Ook zooo belachelijk veel uren in gestoken.. en nog steeds
FM is
Dromen over een computerspelquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ik droomde vaker van FM, hoe ik mijn taktiek moest aanpassen etc. Is ook fucking verslavend.
Als je een paar uurtjes achter elkaar hebt gespeeld en je gaat daarna slapen, dan is dat niet zo gek met dit spel. Je wordt helemaal krankzinnig van alle beslissingen die je moet nemen. Niet gek dus dat dat doorwerkt in je slaap.quote:
Dan moet je dat spel maar wat minder spelen. Dromen over een computerspel is niet normaal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:21 schreef Horloge het volgende:
[..]
Als je een paar uurtjes achter elkaar hebt gespeeld en je gaat daarna slapen, dan is dat niet zo gek met dit spel. Je wordt helemaal krankzinnig van alle beslissingen die je moet nemen. Niet gek dus dat dat doorwerkt in je slaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |