Vraag er zelf eens om danquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Isaidboom het volgende:
Vandaag. Bloedneus in de trein! Overvolle stoptrein, en je hebt een plaatsje kunnen vinden. Plotseling voel je wat nattigheid in je neus, en je haalt je vinger erdoor. Gvd, bloed! Je knijpt je neus dicht, en zoekt in je zakken naar een zakdoek die je niet bij je hebt. Stuk of 10 mensen staren je aan wat hij nu weer aan het doen is, en NIEMAND komt op het idee om een papieren zakdoekje uit te lenen. >.<" Vingers vol bloed, gezellig!
Klacht:Je medemens niet helpen terwijl hij voor lul staat in de trein en niemand die hem helpt![]()
Oh, nog een klacht: Mensen die met nummer onbekend bellen en 'm EEN keer over laten gaan, en daarna gezellig ophangen
dan druk je alleen het bloedende neusgat dicht?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:28 schreef Isaidboom het volgende:
@Mortexxdinges, ooit met een dichte neus gepraat? Bij mij komt het er heel raar uit...
ik weet niet hoe hard jou hart je bloed pompt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:31 schreef Isaidboom het volgende:
Geloof me, dan stroomt het er met liters uit.
Beter met een kut stem dan helemaal niet... ..lijkt mij althans..quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:28 schreef Isaidboom het volgende:
@Mortexxdinges, ooit met een dichte neus gepraat? Bij mij komt het er heel raar uit...
Zou mij ook te ver gaan, om een papieren zakdoekje uit te lenen. Ik zou hem echt weggeven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Isaidboom het volgende:
....om een papieren zakdoekje uit te lenen......
leukemiequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef Isaidboom het volgende:
En weet dat ik een lage bloeddruk heb dus dat argument mag ik laten vallen >.<"
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:36 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zou mij ook te ver gaan, om een papieren zakdoekje uit te lenen. Ik zou hem echt weggeven.
Hahaha, jij bent echt compleet gestoord hè. Alsof je in het openbaar met je medemens gaat praten!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
Dan vraag je of iemand een zakdoekje voor je heeft?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt compleet gestoord hè. Alsof je in het openbaar met je medemens gaat praten!
QFTquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:39 schreef kabelhaspel het volgende:
De mensen die ik kende die bloedneuzen kregen waren altijd debieltjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |