Dat gaat automatisch toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef MarMar het volgende:
eh
je kan gewoon ergens een optie aanvinken dat je mensen moet accepteren voordat ze jou kunnen toevoegen...
zelfs ik als ontzettende noob heb dat uitgevonden, dus daar moet jij dan toch ook achter zien te komen niewaar?
Post die adressen eens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:13 schreef stievun1234 het volgende:
Misschien is t iemand die ik ken die me wil toevoegen.
opties en dan privacy en dan heb je twee vensters, die met de adressen die je wel geaccepteerd hebt en die met de addressen die je eraf gegooid hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:15 schreef stievun1234 het volgende:
Heb ze meteen verwijderd waar kan ik de adressen dan vinden?
Ik heb ze gewoon helemaal eraf gepleurd en dan met blokken en alle gegevens eraf gooien, ik zoek ff de adressen wel effe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
opties en dan privacy en dan heb je twee vensters, die met de adressen die je wel geaccepteerd hebt en die met de addressen die je eraf gegooid hebt.
btw, heb je ze wel geblockt ook?
quote:
Idd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:11 schreef behangplakker het volgende:
Dit kan trouwens prachtig worden, post die email-adressen eens hier.
tvpquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon helemaal eraf gepleurd en dan met blokken en alle gegevens eraf gooien, ik zoek ff de adressen wel effe.
Terug Vind Pauper?quote:
Heb je geen log bestanden aanstaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon helemaal eraf gepleurd en dan met blokken en alle gegevens eraf gooien, ik zoek ff de adressen wel effe.
edit; word zoeken naar een speld in een hooiberg, er staan zoveel namen bij geblokeerde/verwijderde namen ik kan wel effe zoeken maar kan succes niet verzekeren
Wel als er een hele lijst staat, en als zij mij hebben verwijderd staan ze ook niet meer bij wie heeft mij toegevoegd. En bij geblokeerde adressen kan nog wel ff duren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef behangplakker het volgende:
Het zoeken van een email adress is toch niet zo moeilijk?
Wat voor msn heb je? Typ anders gewoon bij het begin scherm "Matties" in, dan krijg je die eerste. Tenzij je nog meer gehandicapte anaalridders in je lijst hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:22 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Wel als er een hele lijst staat, en als zij mij hebben verwijderd staan ze ook niet meer bij wie heeft mij toegevoegd. En bij geblokeerde adressen kan nog wel ff duren.
Wat is je msn?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef stievun1234 het volgende:
Ik heb ze al verwijderd hoor en er staat ook niet bij de oude contact personen want ik heb ze er helemaal afgepleurd
Ik haal me vrienden hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dat weet jij omdat homo's zo praten?
Dudeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef stievun1234 het volgende:
Ik heb ze al verwijderd hoor en er staat ook niet bij de oude contact personen want ik heb ze er helemaal afgepleurd
Bots kunnen weldegelijk vechten. Het ergste is dat ze soms zelfs slimmer zijn dan mensen.quote:
Kijk, deze 'Turk' heb ik dus verwijderd:quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:27 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
Met oude personen bedoel ik Niet-Messenger personen ofzo
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je geen log bestanden aanstaan?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef stievun1234 het volgende:
Ik had die gozer er ook afgepleurd, maar msn laat altijd de naam+mail staan als je het intypt.quote:
Hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef stievun1234 het volgende:
Bij mij niet, ik heb geen messenger 9 dat je dat weet als dat iets uitmaakt, het is niet uit te leggen maar op die manier te vinden, en ik doe geen moeite meer voor, doei.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:10 schreef Afwazig het volgende:
Dat jij er dan nog mee in discussie gaat.
Klopt, dan worden ze bij "Niet-Messenger contactpersonen" gezet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik had die gozer er ook afgepleurd, maar msn laat altijd de naam+mail staan als je het intypt.
Alle, nog werkende, msn versies hebben een log functiequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:40 schreef stievun1234 het volgende:
Bij mij niet, ik heb geen messenger 9 dat je dat weet als dat iets uitmaakt, het is niet uit te leggen maar op die manier te vinden, en ik doe geen moeite meer voor, doei.
Idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik haal me vrienden.'' En dan iemand toevoegen aan een gesprek.
quote:
Dat was idd ook het punt dat ik in lachen uitbarsttequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:41 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik haal me vrienden.'' En dan iemand toevoegen aan een gesprek.
SCARLETT JOHANSONquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kijk, deze 'Turk' heb ik dus verwijderd:
[ afbeelding ]
jullie zijn niet de enigen die niets van marokkaan moeten hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef SiemPie666 het volgende:
Aan het erbij halen van zijn vrienden te zien betreft het een Marokkaan, spam hem met smileys van varkens.
;l Ze staan niet bij de Niet messenger personen omdat je ze daaruit ook kan weg halen, zucht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en ts komt een beetje over als een gehandicapt vmbo'ertje
eenschquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef michielonline het volgende:
[..]
jullie zijn niet de enigen die niets van marokkaan moeten hebben.
En waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef stievun1234 het volgende:
[..]
;l Ze staan niet bij de Niet messenger personen omdat je ze daaruit ook kan weg halen, zucht.
lol xDquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg een tong op MSN die me wilde toevoegen.
Snapte niks van wat ie zei. Was abacadabra.
Tussen alle woorden die ik niet begreep zag ik China staan.
Gelijk maar geblocked
weer niet goed?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
XD XD XD XD XD XD XD ZO WILLEKEURIG!!!! XD X D XD XD
XD!!!!! HELEMAAL GELIJK MAN LLOLOOLOLOLOLquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef michielonline het volgende:
[..]
weer niet goed?!
xD is gewoon een soort van stopwoordje dat ik gebruik.
beter dan: ga huile. niet soms?
Ohja, hoe spreek je xD uit dan ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef michielonline het volgende:
[..]
weer niet goed?!
ga huile dan, leveloos ofsow??!! tfoeequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:19 schreef michielonline het volgende:
[..]
weer niet goed?!
Je moet een gezicht maken alsof je moet poepenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ohja, hoe spreek je xD uit dan ?
Staat gewoon alfabetisch geordend op nickname, zou dus helemaal geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef stievun1234 het volgende:
edit; word zoeken naar een speld in een hooiberg, er staan zoveel namen bij geblokeerde/verwijderde namen ik kan wel effe zoeken maar kan succes niet verzekeren
kill hoeweetie dat over jou!!!quote:West-Side gangsta is aan het gesprek toegevoegd.![]()
![]()
![]()
West-Side gangsta zegt:
Je stinkt en je bent homo![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pcies! eastside is theee best!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:06 schreef stievun1234 het volgende:
wtfMaar wel zielig, denken dat hij bij de west-side zit ;l
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je moet een gezicht maken alsof je moet poepen
NOORDSIDE THC tot mn doodquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:09 schreef muay-toy het volgende:
[..]
pcies! eastside is theee best!
westside![]()
![]()
![]()
Oh want zo kijk ik namelijk altijd als ik lekker aan et schijte benquote:
geweldig! echt in een woord lol! maar genoeg offtopicquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oh want zo kijk ik namelijk altijd als ik lekker aan et schijte ben
Is het niet eens een xD waardquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef michielonline het volgende:
[..]
geweldig! echt in een woord lol! maar genoeg offtopic
weet ik veel. gebruik wel meerdere stopwoordjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is het niet eens een xD waard?
waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:37 schreef Roflbroek het volgende:
Haha TS stinkt
Waar slaat dit topic op?quote:
In welke zin slaat dit gesprek op de titel?quote:
helemaal niks.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
In welke zin slaat dit gesprek op de titel?
Aye, als je pas echt wilt lachen; dan moet je Wilco Akkermans of zoiets googlen en toevoegen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |