abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68012461
Zo irritant, mensen die ergens iets lezen en dat meteen als waarheid zien. Niet eens de moeite nemen om het te controleren, nee het staat op een site dus is het waar en dan telkens die kutsite aanhalen om hun gelijk te halen. Imbecielen
pi_68012468
Boeiend.
pi_68012520
Boeiend
pi_68012534
Eens met klacht. * Denkt aan Christenen *

[ Bericht 26% gewijzigd door Empje op 14-04-2009 17:38:19 (Emoticon-fail :() ]
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:38:14 #5
36461 Joppy
geen colaboy
pi_68012543
Bron?
Let the beat control your body!
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:38:23 #6
251735 Lort
Je weet dat ik gelijk heb
pi_68012546
Wat is de waarheid....valt over te discussiëren.
How does it feel? To treat me like you do.
pi_68012547
Hangt ook weer van de betrouwbaarheid van de bron af.
pi_68012553
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Empje het volgende:
Gooi dan alle geloven erbij...
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:38:35 #9
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68012557
Het is irritanter is het als mensen gaan schreeuwen dat Wikipedia geen bron is als er iets op staat wat hun ongelijk aantoont.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68012580
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef Asgard het volgende:
Zo irritant, mensen die ergens iets lezen en dat meteen als waarheid zien. Niet eens de moeite nemen om het te controleren, nee het staat op een site dus is het waar en dan telkens die kutsite aanhalen om hun gelijk te halen. Imbecielen
Bron?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_68012612
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef TC03 het volgende:
Het is irritanter is het als mensen gaan schreeuwen dat Wikipedia geen bron is als er iets op staat wat hun ongelijk aantoont.
http://en.wikipedia.org/w(...)_of_original_thought
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:40:34 #13
53267 TC03
pi_68012628
pi_68012630
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef TC03 het volgende:
Sorry hoor, maar Wikipedia kan ik niet meer serieus nemen. Als je ziet hoe het ar achter de schermen aan toe gaat is het echt een treurig zootje. http://nl.wikipedia.org/w(...)_moderatoren/RegBlok
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:42:28 #15
53267 TC03
pi_68012684
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:40 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Wikipedia kan ik niet meer serieus nemen.
Dom. Jij denkt dat Wikipedia erop uit is om masaal foutieve informatie tentoon te spreiden? Als er op Wikipedia staat dat Nederland twaalf provincies heeft geloof jij dit niet uit principe?
pi_68012842
Dat zeg ik dus helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik het niet meer serieus kan nemen. Ten eerste kom je vele fouten tegen en ten tweede kan je aan de link die ik je gaf zien dat het een grote ruziebende is achter de schermen. Bewst foutieve info verspreiden lijkt mij niet waarschijnlijk.
  Donald Duck held dinsdag 14 april 2009 @ 17:52:26 #17
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68013002
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:47 schreef oxylus11 het volgende:
Dat zeg ik dus helemaal niet. Ik zeg alleen dat ik het niet meer serieus kan nemen. Ten eerste kom je vele fouten tegen en ten tweede kan je aan de link die ik je gaf zien dat het een grote ruziebende is achter de schermen. Bewst foutieve info verspreiden lijkt mij niet waarschijnlijk.
Wikipedia kan fouten bevatten, net zoals elke andere informatiebron. Maar je hebt van die mensen die standaard Wikipedia afkraken als daarvan een artikel gebruikt wordt en het staat ze niet aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:52:34 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68013007
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:40 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Wikipedia kan ik niet meer serieus nemen. Als je ziet hoe het ar achter de schermen aan toe gaat is het echt een treurig zootje. http://nl.wikipedia.org/w(...)_moderatoren/RegBlok
Daar verbaas ik me ook over. Zeker bij de Nederlandse WIkipeudia heb ik het idee dat de vaste kern bewerkers maar relatief klein is en heerst er echt vervelende haat en nijd tussen verschillende personen, als je overlegpagina's doorscrollt. Daardoor wordt Wikipeudia meer een product van een groep mensen, die hun eigen interesses uit de doeken willen doen op the interwebs ipv dat er serieus kennis gestructureerd wordt vastgelegd. Nu wordt er al dan niet met veel pijn en moeite veel irrelevante info op Wiki gekwakt.

Om een voorbeeldje te geven: http://nl.wikipedia.org/wiki/Utrecht_(stad)
In de derde alinea wordt gesproken over welke belangrijke instellingen de stad allemaal niet heeft en wat ziet de oplettende lezer? Dat Utrecht ook plaats biedt aan het Centraalbureau van schimmelculturen . Echt, is daar Utrecht bekend voor en is dat sowieso wetenswaardig? Met wat zoeken blijkt ene Hans B. hier achter te zitten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker:Hans_B.#Schimmelinstituut en meldt maar al trots dat het instituut internationaal (let op NLse Wiki!) meer voorstelt dan pakweg de Universiteit Utrecht en NS. Eigenlijk kan hier wel een extra topic over geopend worden, want dat hele Wiki-gebeuren lijkt me steeds meer een grotere ongebreidelde mislukking te worden .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 14 april 2009 @ 17:56:35 #19
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_68013118
Ben het met je eens. Dit is al een oude discussie.

Op school lieten christelijke vrienden me dingen uit boeken geschreven door christelijke figuren lezen.
(Bijvoorbeeld iets over job en het land ur en de dino's die daar rond liepen 4 a 5 duizend jaar geleden).
En dan was het commentaar ook altijd van het is waar want het staat hier.
Maar ze vergeten meestal dat ze heel weinig weten van de schrijver.
pi_68013183
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:52 schreef Falco het volgende:

Dat Utrecht ook plaats biedt aan het Centraalbureau van schimmelculturen . Echt, is daar Utrecht bekend voor en is dat sowieso wetenswaardig? Met wat zoeken blijkt ene Hans B. hier achter te zitten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker:Hans_B.#Schimmelinstituut en meldt maar al trots dat het instituut internationaal (let op NLse Wiki!) meer voorstelt dan pakweg de Universiteit Utrecht en NS. Eigenlijk kan hier wel een extra topic over geopend worden, want dat hele Wiki-gebeuren lijkt me steeds meer een grotere ongebreidelde mislukking te worden .
is idd wel een topic waard... Hans B. van het internationaal bekende Utrechtse Instituut van de Schimmelculturen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:00:47 #21
240781 JJ.Johnson
Hollah: we want prenup!
pi_68013258
Nog grappiger zijn mensen die dit soort dingen verkondigen, maar vervolgens zelf hetzelfde doen. Ken een paar van die types. Altijd roepen dat je dingen niet zomaar aan moet nemen, en dan hebben ze ergens iets 'interessants' gelezen en gaan ze vanuit dat bericht trachten te filosoferen. Ze weten echter niet eens of het bericht wel klopt. Ze zijn het tegen gekomen en zijn meteen enthousiast.
Luck is what happens when preparation meets opportunity.
pi_68013290
"Jaa dat heb ik ergens gelezen"

pi_68013539
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

is idd wel een topic waard... Hans B. van het internationaal bekende Utrechtse Instituut van de Schimmelculturen
Is een goede suggestie. Open jij het?
pi_68013639
Van de overlegpagina van Hans B
quote:
Schimmelinstituut
Beste Hans B. Mogelijk heb je gelijk, eerlijk gezegd heb ik er nooit van gehoord. Maar om daar nu prominent de aandacht te vragen in de eerste alinea van de stad Utrecht is echt overdreven. Ik neem aan dat het een instituut is die gelinieerd is aan de universiteit en als onderdeel daarvan gezien kan worden. En waarom heb je die categorien verwijderd? groet Japiot 27 feb 2009 01:22 (CET)
quote:
Ha Japiot, het instituut ligt weliswaar op De Uithof, maar maakt deel uit van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen (KNAW). Je moet altijd oppassen met zaken waar je nooit van hebt gehoord. Deze kunnen wel degelijk heel relevant zijn. Misschien dat die andere organisaties binnen Nederland wel bekender zijn, maar ze spelen internationaal geen rol van betekenis (Rabobank natuurlijk wel, maar hier ging het specifiek om Rabobank Nederland). Die categorieën heb ik weggehaald omdat deze horen onder de categorie:Utrecht (stad). Als een categorie de naam heeft van een artikel, behoeft het naamgevend artikel alleen deze categorie. Ik kon het artikel nergens anders in de lopende tekst plaatsen, het valt niet onder bezienswaardigheden of vertier te plaatsen. Omdat ik er toch de aandacht op wil vestigen, heb ik het bovenaan geplaatst. Er is geen apart kopje 'onderwijs en wetenschap', waardoor ik het in de buurt van de Universiteit Utrecht in de tekst besloot te plaatsen. Ik hoop dat ik zo voldoende opheldering over mijn beweegredenen heb gegeven. Groeten, Hans B. 27 feb 2009 01:33 (CET)
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:20:04 #25
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68013779
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Is een goede suggestie. Open jij het?
Ik ben al bezig met een topic
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_68013797
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:20 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik ben al bezig met een topic
Geweldig! Ik zal kijken wat ik over de man kan vinden. Hij werkt trouwens bij Centraalbureau voor Schimmelcultures (CBS), niet te verwarren net HET CBS
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:27:28 #27
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_68014010
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:20 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Geweldig! Ik zal kijken wat ik over de man kan vinden. Hij werkt trouwens bij Centraalbureau voor Schimmelcultures (CBS), niet te verwarren net HET CBS
Wikipedia, succesproject of één grote mislukking?
pi_68015032
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Empje het volgende:
De bijbel bestaat uit 66 afzonderlijke boeken.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:59:59 #29
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68015069
quote:
En jij zou eens onderzoek moeten doen naar dat lulverhaal wat in je signature staat. .
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68015195
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

En jij zou eens onderzoek moeten doen naar dat lulverhaal wat in je signature staat. .
Touché
pi_68017057
quote:

En dan 'kwartje van kok terug' in je sig zetten FAIL
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:04:41 #32
200052 Empje
Fuck yeah
pi_68017231
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De bijbel bestaat uit 66 afzonderlijke boeken.
Van dezelfde clan achter Jezus. Zo kan ik ook wel met mijn eigen clan mezelf tot God laten bewijzen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
pi_68021984
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:58 schreef mgerben het volgende:

[..]

En dan 'kwartje van kok terug' in je sig zetten FAIL
Kijk eens naar de twee posts boven je, lamlul.
pi_68024033
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef Empje het volgende:

[..]

Van dezelfde clan achter Jezus. Zo kan ik ook wel met mijn eigen clan mezelf tot God laten bewijzen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke clan achter Jezus dan? De schrijvers van 39 van de 66 bijbelboeken hadden nog nooit van Jezus gehoord.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_68027281
Het stond op FOK! dus het is wel waar.

pi_68029186
Bron : Klaagbaak
pi_68029327
quote:
Dat is kanker irritant ! En Dom !
  woensdag 15 april 2009 @ 06:54:55 #38
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_68029337
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:13 schreef 3lmo het volgende:
Het stond op FOK! dus het is wel waar.

Dit dus
pi_68032394
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:48 schreef koningdavid het volgende:

De schrijvers van 39 van de 66 bijbelboeken hadden nog nooit van Jezus gehoord.
Wat een flink pluspunt is voor hun geloofwaardigheid, bedoel je dat soms te zeggen?
  woensdag 15 april 2009 @ 10:27:13 #40
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_68032446
Ik vertrouw blind op fok, ben ik nu ziek ?
You dont believe me ? Read this line again.
pi_68033032
helemaal gaar als ze dan als enige bron een bagger site als indymedia hebben .
  woensdag 15 april 2009 @ 10:46:30 #42
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_68033050
Dit is 1 bron en jij liegt!
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_68035803
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wat een flink pluspunt is voor hun geloofwaardigheid, bedoel je dat soms te zeggen?
Niet per se, het geeft alleen aan dat de bijbel als '1 bron bestempelen' een beetje kort-door-de-bocht is.
pi_68036324
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Niet per se, het geeft alleen aan dat de bijbel als '1 bron bestempelen' een beetje kort-door-de-bocht is.
klopt, het is nogal een breed uitwaaierende hoop teksten (zeker als je bv ook de apocriefe teksten meeneemt) over een veelvpoud van dingen waarbij je ook een hoop eigenlijk terzijde kunt schuiven als verouderde, irrelevante of zelfs bewezen onware aanwijzingen en regeltjes....
(ik neem aan dat jij bv niet met kwastjes aan je kleren rondloopt of vind dat besnijdenis in de moderne sameleving nog hoognodig is uit direkt hygienische noodzaak, of zelfs dat men dit net als Jozua op de 'heuvel van de voorhuiden' moet uitvoeren als onderdel van het 'verbond van Abraham')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')