Huh?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry Dean.. maar uiten is toch het beste
En allemaal vrijwillig voorover buigenquote:
belachelijk inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef Puala het volgende:
Ik blunder vandaag best wel. Eerst 25 km fietsen en bij thuiskomst de frituurpan aanzetten
oh dat.. nee dat interesseert me echt helemaal niets Dean.. excuses.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En allemaal vrijwillig voorover buigen
kijk op en pas uit he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
belachelijk inderdaad
[..]
oh dat.. nee dat interesseert me echt helemaal niets Dean.. excuses.
Ik ben goehoedquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo
[..]
ik praat alleen maar met jou mee
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben goehoed![]()
En en en dat doen alleen die nerdjes op school, DUS STOP DAAR IS HEEL GAUW MEE
quote:
Is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben goehoed![]()
En en en dat doen alleen die nerdjes op school, DUS STOP DAAR IS HEEL GAUW MEE
Wat is er dan met vandaag?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb echt zo geen zin meer in vandaag
Aaaah, knuffel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geen idee.. maar gewoon geen zin meer in
misschien is dat het welquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen komt zaagmans alweer
En dat terwijl ik toch het idee heb dat het maandag is vandaag
daar zeg ik nooit tegenquote:
* Puala knuffelt Nicoquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien is dat het wel
[..]
daar zeg ik nooit tegen
quote:
wat zegt ze?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een reactie
voor meer details waar dit over gaat, moet je ff teruglezen: School & Stage SC #940: Pas op voor die zonnesteek
Bedrijf waar mijn mama ook werktquote:
het is een hele lange "brief" gelijkquote:
goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Bedrijf waar mijn mama ook werkt
niet vrijdag, maar die week er op
1,5 dag in de week vast
en de hele zomervakantie
en elke andere week dat ik kan
haha.. geweldig..quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het is een hele lange "brief" gelijkIk ben 'em nog aan het lezen. Maar er staan wel een berg fouten in, wat de leesbaarheid niet ten goede komt.
"Ze" heeft wel weer een fotootje bijgesloten
Dan moet ik 'em eerst ff ergens uploaden natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed nieuws
[..]
haha.. geweldig..
Post die foto eens
tinypic.comquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik 'em eerst ff ergens uploaden natuurlijkWaar kan dat?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
misschien is dat het wel
[..]
daar zeg ik nooit tegen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik 'em eerst ff ergens uploaden natuurlijkWaar kan dat?
[ afbeelding ]
jij bent scherper dan ikquote:
Lettertypes worden elk nog andersquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nummer 1 met het lettertype van nummer 2
plaatje 1quote:
Moet ik nu weer een reactie geven natuurlijkquote:
Okequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
plaatje 1
plaatje 2 is te overbezicht en plaatje 3 is te dichtbij
Ik zou kiezen voor 1. Foto 3 is te dichtbij genomen denk ik.quote:
uiteraard!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een reactie geven natuurlijk
Maar ga niet zo'n lange brief schrijven als zij gedaan heeft.quote:
nee.. gewoon kort, bondig en vleiendquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ga niet zo'n lange brief schrijven als zij gedaan heeft.
ik en vleiendquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee.. gewoon kort, bondig en vleiend
ik verzin wel ietsquote:
graagquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik verzin wel iets
Moet ik die brief hier trouwens ook nog posten?
wel in spoiler uiteraard
speciaal voor nicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor 1. Foto 3 is te dichtbij genomen denk ik.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
speciaal voor nico'ze' vraagt in ieder geval nog niet om geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap wat je bedoeld met slechte leesbaarheid zeg.. Ik weet niet waar ze gestudeerd heeft, maar best is het niet
wel een mooie naam![]()
Eerst moet "ze" natuurlijk mijn vertrouwen winnen enzo. En op het moment dat ik zeg dat ik wil dat ze komt, wil ze natuulijk dat ik geld ga overmaken, maar ik ben ook maar armquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
'ze' vraagt in ieder geval nog niet om geld
wel een mooie naam
nee hè, maar ja, mijn Russisch is ook weer niet zo best dat we daarin kunnen communiceren.quote:Ik snap wat je bedoeld met slechte leesbaarheid zeg.. Ik weet niet waar ze gestudeerd heeft, maar best is het niet
hehe.. dat zou het kunnen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst moet "ze" natuurlijk mijn vertrouwen winnen enzo. En op het moment dat ik zeg dat ik wil dat ze komt, wil ze natuulijk dat ik geld ga overmaken, maar ik ben ook maar arm![]()
![]()
[..]
nee hè, maar ja, mijn Russisch is ook weer niet zo best dat we daarin kunnen communiceren.
laten smachten inderdaad!! Goeie tactiekquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga van het weekend wel eens iets terugsturen, denk ik.Nu niet zo veel tijd voor
Mijn Frans is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hehe.. dat zou het kunnen zijn natuurlijk
Anders kan ze altijd nog gaan lopen of achterin een vrachtwagen richting Zeeland nemen
En Frans gaat helaas ook niet lukken las ik
ja hè, vind ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
laten smachten inderdaad!! Goeie tactiek
juist! Hoewel op zijn Russisch ook niet vervelend isquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn Frans is ook niet om over naar huis te schrijven.Dus voor mij gaat dat ook niet werken. Ze moet maar gewoon ff Nederlands leren
Maar ja, dan moet ik Russisch leren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
juist! Hoewel op zijn Russisch ook niet vervelend is
sorry.. ik maakte een erotisch getint grapje in dezequote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, dan moet ik Russisch leren.Ik ben al zo slecht in het leren van vreemde talen.
En ik heb geen Hebreeuws-toetsenbord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bootje had me vast begrepen![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. ik maakte een erotisch getint grapje in dezeZelfs ík begreep mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bootje had me vast begrepen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. ik maakte een erotisch getint grapje in dezeNu begrijp ik 'em.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bootje had me vast begrepen
Maar had nog nooit van Russisch neuken gehoord.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
oepsquote:
nooit oud genoeg om te leren zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu begrijp ik 'em.Maar had nog nooit van Russisch neuken gehoord.
Waarom oeps?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeps
[..]
nooit oud genoeg om te leren zullen we maar zeggen
precies. Ik ken de positie wel, maar nooit geweten dat dat zo heet in het Nederlandsquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeps
[..]
nooit oud genoeg om te leren zullen we maar zeggen
ja, die reclame heb ik gisteren al een keer gezien. Ik zie het verbandquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:15 schreef Psychonikeo het volgende:
zag trouwens net de meest belachelijke reclame ooit op tv..
Een mooi gevormde dame zet een etensbak voor de hond klaar en roept de hond. Hij komt nog niet dus ze fluit uit het raam en dan zie je een kleine en een grote hond omkijken en richting het huis rennen. Het kleine hondje rent zo door het kattenluikje heen in de armen van de dame. De groter hond zit klem in het kattenluikje en de dame kijkt verschrikt..
was het reclame van Libresse tampons...
Ik keek zo![]()
![]()
Het verbandquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, die reclame heb ik gisteren al een keer gezien. Ik zie het verbandalleen niet zo
okquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies. Ik ken de positie wel, maar nooit geweten dat dat zo heet in het Nederlands
mja.. ik denk dat ik dat verbandquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, die reclame heb ik gisteren al een keer gezien. Ik zie het verbandalleen niet zo
Beetje vergezocht voornamelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:26 schreef Psychonikeo het volgende:
mja.. ik denk dat ik dat verbandwel, maar ik vind dat een beetje ziek eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel mannen in m'n klasquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat horen dames toch helemaal niet te weten?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:28 schreef Psychonikeo het volgende:Mooie vrouw jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze moet alleen niet nóg dunner worden, vind het juist wel leuk dat ze niet graatmager is
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:28 schreef Psychonikeo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.
haha.. ok, dan is het een goed excuusquote:
*smiley met Fries vlaggetje* enzoquote:
inderdaad.. nu zitten er tenminste nog billen aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooie vrouw jaZe moet alleen niet nóg dunner worden, vind het juist wel leuk dat ze niet graatmager is
leuke vrijgezelle collega?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
trouwens over vandaag:
meiden met rokjes
collega met inkijk![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:37 schreef Daph_ het volgende:
Voor haar postuur heeft ze een goedgevormd achterwerk ja
Speciaal voor Nico en kornuiten:goed bezig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van billen
Maar je hebt wel gelijk dat ze niet te dun moet worden. Dat is zo eng altijd bij die modellen![]()
leuk wel, maar ze gaat trouwen in juli (geloof ik dat het was)quote:
in ieder geval goed voor de ego danquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuk wel, maar ze gaat trouwen in juli (geloof ik dat het was)
Toen ik in pak op mijn werk kwam. Had ze ook weer een leuke opmerking.
toen zei ze: "Als ik niet al een vent had, dan had ik het wel geweten."
als we maar spoilerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het gaat trouwens weer de goede kant op met het aantal foto's dat geplaatst wordt.
preciesquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in ieder geval goed voor de ego dan
Maar dan gewoon kijken en genieten
quote:[..]
als we maar spoilerenDan moet het kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
geen tv in de buurt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom geen Langs de Lijn tijdens de CL?
aaah ok.. welke wedstrijd kijk je? ik kijk of bayern nog vernedert wordtquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn PC-monitor is tevens mijn TV
Op Nederland 3 zenden ze Chelsea - Liverpool uit. Maar in feite zijn beide wedstrijden natuurlijk al beslist.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah ok.. welke wedstrijd kijk je? ik kijk of bayern nog vernedert wordt
Ik denk niet dat dat in munchen gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aaah ok.. welke wedstrijd kijk je? ik kijk of bayern nog vernedert wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heidi Klum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adriana LimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, ze worden almaar magerder. Het schijnt een trend te zijn, maar vind het echt niet mooi als je ribben kunt tellen ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef The_Dean het volgende:
Jammer dat het van die te magere dingen zijn
Arme meisjes...
![]()
![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tja, ze worden almaar magerder. Het schijnt een trend te zijn, maar vind het echt niet mooi als je ribben kunt tellen ofzo
Als ik ribben wil tellen, kijk ik wel negertjes uit Afrika
![]()
Daarnaast dient een vrouw ook gewoon borsten te hebben, anders kan je net zo goed naar een man kijken
Fuck the EBU.![]()
So true..quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaadAls ik ribben wil tellen, kijk ik wel negertjes uit Afrika
![]()
Daarnaast dient een vrouw ook gewoon borsten te hebben, anders kan je net zo goed naar een man kijken
Ik vind de modellen van Victoria's Secret erg mooi. Die hebben over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) wel borsten en een kont. Ze zijn nog best wel dun, maar ze hebben in ieder geval een goed figuur![]()
Thanks![]()
![]()
Ik vind het niksquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tja, ze worden almaar magerder. Het schijnt een trend te zijn, maar vind het echt niet mooi als je ribben kunt tellen ofzo
En de bestandsgrotes moeten echt kleiner als het plaatjeposten doorgaat mensen! Zit op de telefoon, pagina van 5mb is niet leuk!Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind het niks
En de bestandsgrotes moeten echt kleiner als het plaatjeposten doorgaat mensen! Zit op de telefoon, pagina van 5mb is niet leuk!
Fuck the EBU.![]()
Heb nog gratis sport1 van ziggoquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op Nederland 3 zenden ze Chelsea - Liverpool uit. Maar in feite zijn beide wedstrijden natuurlijk al beslist.niet echt? Echt niet mooiquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tja, ze worden almaar magerder. Het schijnt een trend te zijn, maar vind het echt niet mooi als je ribben kunt tellen ofzoIk ben blij met jouw kijk op vrouwenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
So true..
Ik vind de modellen van Victoria's Secret erg mooi. Die hebben over het algemeen (uitzonderingen daargelaten) wel borsten en een kont. Ze zijn nog best wel dun, maar ze hebben in ieder geval een goed figuur![]()
Thanks![]()
![]()
weer een doelpunt gemist dus.. Zap nu terug, maar dan zal je vast zien dat er niets meer gebeurdquote:![]()
![]()
Ook mooi trouwens:
Helena ChristensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daph is een vrouw naar ons hartquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben blij met jouw kijk op vrouwen
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:07 schreef Daph_ het volgende:
Ook mooi trouwens:
Helena Christensenoeh.. die ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry Deanquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind het niks
En de bestandsgrotes moeten echt kleiner als het plaatjeposten doorgaat mensen! Zit op de telefoon, pagina van 5mb is niet leuk!
![]()
![]()
Liverpoolquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
weer een doelpunt gemist dus.. Zap nu terug, maar dan zal je vast zien dat er niets meer gebeurd
speelt echt veel beter voorlopig dan dan Chelski
Fuck the EBU.![]()
Dat wist ik al, maar het wordt alleen maar beterquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daph is een vrouw naar ons hart![]()
![]()
![]()
Ben ook wel voor Liverpool, maar vind het van Guus ook wel weer tofquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liverpoolspeelt echt veel beter voorlopig dan dan Chelski
![]()
![]()
idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar het wordt alleen maar beter
Fuck the EBU.![]()
Guus krijgt het wel weer voor elkaar. Maar Liverpoolquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ben ook wel voor Liverpool, maar vind het van Guus ook wel weer tof
vind ik een veel leukere ploeg
Fuck the EBU.![]()
En Dean kan het maar niet bijhouden met zijn foontje![]()
Fuck the EBU.![]()
Nog ééntje voor Liverpool en ze zijn bij die stand doorquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie het.. het wordt nog spannend
Fuck the EBU.![]()
Oh deze is ook mooi.. Redelijk nieuwe Angel Marisa MillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze kater snurkt ook.. Je hoort zoiets: "Grrrrr (=snurk)" *stilte* "iehhh" (piepend geluid wanneer hij uitademt)quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Dean kan het maar niet bijhouden met zijn foontje[ afbeelding ]
Sometimes the journey is the goal
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Danku daph!
Ik zal niet op plaatjes van jezelf gaan vragen
Zulke plaatjes heb ik niet van mezelf![]()
![]()
Indi maakt hetzelfde geluid als wanneer ze spintquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onze kater snurkt ook.. Je hoort zoiets: "Grrrrr (=snurk)" *stilte* "iehhh" (piepend geluid wanneer hij uitademt)
En ze ligt nu echt helemaal opgekruld naast me op de bankt![]()
![]()
haha ok..quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Zulke plaatjes heb ik niet van mezelf
had het ook niet over zulke plaatjesmaar ik hou al op
![]()
![]()
Foto?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Indi maakt hetzelfde geluid als wanneer ze spint
En ze ligt nu echt helemaal opgekruld naast me op de bankt
![]()
![]()
niet?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Zulke plaatjes heb ik niet van mezelf
![]()
Fuck the EBU.![]()
Zo eerst ff Flashpoint kijken en dan weer verder
Fuck the EBU.![]()
Als Liverpool maar doorgaatquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
maffe scheids trouwens bij die wedstrijd. Gaat nog uit de hand lopen denk ik
Fuck the EBU.![]()
Wij hebben helaas geen huisdieren/katten meer
Fuck the EBU.![]()
Liverpool - Chelsea bedoel je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
maffe scheids trouwens bij die wedstrijd. Gaat nog uit de hand lopen denk ik
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Die Chelsea-spelers vallen wel makkelijk iedere keer
Fuck the EBU.![]()
nee de return zijn ze al aan het spelenquote:
Fuck the EBU.![]()
wij hadden t/m 2006 ook zo'n schatjequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
[..]
wat een schattepatatje he?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij was ze er al ff, maar kwam ze niet door jouw gepost heen
Fuck the EBU.![]()
ooohquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wij hadden t/m 2006 ook zo'n schatjePIquote:![]()
![]()
goed, met jou?quote:
En je mag wel je tegen mij zeggen hoor
Fuck the EBU.![]()
hoi jij tegen mij!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, met jou?
En je mag wel je tegen mij zeggen hoor![]()
![]()
ze is alleen af en toe zo lomp..quote:
Dan gaat ze liggen op dr kussen en rolt ze zo van de bank af en net zat ze op de rugleuning achter me en gleed ze daar vanaf.. Af en toe is ze net mij![]()
![]()
hij had toen last van blaren in zijn mond en gebit was al helemaal versleten enzo (hij had nog één kiesquote:).
En aangezien we in dat jaar voor de eerste keer naar Australië gingen voor twee maanden hebben we 'em in laten slapen na zo'n 15 jaar trouwe dienst. Sinds dien geen huisdieren meer.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Hier gaat het ook goed. Leuke dag op stage gehad. Er was iemand jarig, dus op de eerste dag kreeg ik meteen gebak.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed, met jou?
En je mag wel je tegen mij zeggen hoor
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed. Leuke dag op stage gehad. Er was iemand jarig, dus op de eerste dag kreeg ik meteen gebak.
hier ook gebak op
Fuck the EBU.![]()
Hihi ja echt slim is dat niet, maar daar hebben meer katten last van hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze is alleen af en toe zo lomp..
Dan gaat ze liggen op dr kussen en rolt ze zo van de bank af en net zat ze op de rugleuning achter me en gleed ze daar vanaf.. Af en toe is ze net mij
![]()
![]()
Begrijpelijk dat je hem dan laat inslapen ja. Dan is het onnodig om hem met nog meer problemen op te zadelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij had toen last van blaren in zijn mond en gebit was al helemaal versleten enzo (hij had nog één kies).
En aangezien we in dat jaar voor de eerste keer naar Australië gingen voor twee maanden hebben we 'em in laten slapen na zo'n 15 jaar trouwe dienst. Sinds dien geen huisdieren meer.Ik dacht dat ze juist altijd zo goed waren daarmeequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi ja echt slim is dat niet, maar daar hebben meer katten last van hoor![]()
![]()
Neuh.Sometimes the journey is the goal
nee sorryquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:47 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Dan willen jullie dit shirt ook vast wel hebben![]()
![]()
idd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nog een goal van liverpool en verlengen
Zo weer verder Flashpoint kijken en dan restant chelsea- Liverpool
kijken en chips eten
Fuck the EBU.![]()
![]()
quote:
Ik ga ook slapen.Hopen dat het morgenvroeg wat minder mistig is als vandaag.
ook weltruste!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:59 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen.Hopen dat het morgenvroeg wat minder mistig is als vandaag.
![]()
![]()
3-4quote:weer lekker bezig geweest? Als ik mijn pinpas weer heb ga ik ook ff al dat nike+ spul aanschaffen en ook weer eens goed lopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:21 schreef eer-ik het volgende:
http://nikeplus.nike.com/(...)13288,runID,69052347![]()
![]()
laatste paar minuutjes nog kijken en dan gelijk naar bed
Fuck the EBU.![]()
Whehe, nog steeds niet binnen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
3-4
[..]
weer lekker bezig geweest? Als ik mijn pinpas weer heb ga ik ook ff al dat nike+ spul aanschaffen en ook weer eens goed lopen
Oude wel weer gevonden?
Dat spul is wel leuk idd, 't stimuleert me om te blijven lopen op een of andere manier.
Continu bezig zijn met mezelf verbeteren en de vorige run te verslaan
Signature.![]()
Ik heb ZO GEEN ZIN in vrijdag![]()
8:30 - 10:30 tentamen bestuursrecht
11:30 - 13:30 tentamen sociaal psychologisch fundament
14:30 - 18:00 werken
's avonds moet ik gezellig nog op een verjaardag
en zaterdag laatste werkdag van 8-12!
Raap mij maar op!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik ga ook maar eens poging wagen om te slapen.
Heb alleen te veel cheese-union chips op. Het ruikt nogal bij het uitademen.
Fuck the EBU.![]()
Thuis
Eerst even lekker douchen en dan eens wat eten
Goood morning![]()
Daph_ gaat vandaag eerst een klusje doen (uurtje werk ongeveer) en daarna weer bedelen om werk. Om 12.00 moet ik op school zijn, waar ik een uitgebreide lunch heb met de voorzitter van het CvBDaarna de hele middag in touw voor de Medezeggenschapsraad dus ik hoef me niet te vervelen
![]()
![]()
Mogguh PaulaSucces met je toetsen!
Ik ga aan de slag.. Ik ga namelijk geld verdienen en iets nuttigs doen vandaag
Werkze allen!![]()
![]()
Goeiemorgen volk!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Lekker geslapen dear?quote:
Leer spaties gebruiken!
Jawel hoorquote:Was weer veel te vroeg dus ik ben 20 minuten langer blijven liggen dan normaal
.
Heb jij ook lekker geslapen?![]()
![]()
Te kort. Ik kijk altijd burn notice en dat duurt tot half 12. Toen nog ff door blijven kijken naar wat anders (weet niet eens meer watquote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jawel hoorWas weer veel te vroeg dus ik ben 20 minuten langer blijven liggen dan normaal
.
Heb jij ook lekker geslapen?) en toen maar om 12 uur gaan slapen. Wakker worden deed even au
Leer spaties gebruiken!
Milou!
Leer spaties gebruiken!
Mochten jullie btw facebook hebben en verlegen zijn om vrienden.. Ik heb zojuist een account aangemaakt.Leer spaties gebruiken!
Facebook > Hyves!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Mochten jullie btw facebook hebben en verlegen zijn om vrienden.. Ik heb zojuist een account aangemaakt.
![]()
![]()
Las van de week ergens dat Facebook negatief resultaat geeft op je studiequote:Op woensdag 15 april 2009 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Mochten jullie btw facebook hebben en verlegen zijn om vrienden.. Ik heb zojuist een account aangemaakt.![]()
Dus nog een reden om geen facebook aan te maken![]()
![]()
Moet je het bericht wel goed lezenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:10 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Las van de week ergens dat Facebook negatief resultaat geeft op je studie![]()
Dus nog een reden om geen facebook aan te maken
Het ging erom dat mensen die dagelijks hun account checken voor soms meer dan een uur per dag...
Ik heb wel wat beters te doen..Leer spaties gebruiken!
Ja Hyven toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je het bericht wel goed lezen
Het ging erom dat mensen die dagelijks hun account checken voor soms meer dan een uur per dag...
Ik heb wel wat beters te doen..
![]()
![]()
quote:
Leer spaties gebruiken!
Oh echt?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Spuit 11. Hyves is allang achterhaald.
Twitter is in nu toch?
Ik heb overal wel zo;n account, alleen gebruik ik het niet![]()
![]()
Waar ik woon duurt het nog wel ff tot twitter hot isquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef denB het volgende:
[..]
Oh echt?
Twitter is in nu toch?
Ik heb overal wel zo;n account, alleen gebruik ik het niet![]()
![]()
Rijden ze daar nog op een huifkar?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Waar ik woon duurt het nog wel ff tot twitter hot is
Leer spaties gebruiken!
Ja en iedereen draagt klompen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rijden ze daar nog op een huifkar?![]()
![]()
Rubber wat is dat? Klompen zijn toch van houtquote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef denB het volgende:
[..]
Met rubberzolen? Maakt minder herrie he![]()
![]()
![]()
NO SHIT!quote:Op woensdag 15 april 2009 10:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Rubber wat is dat? Klompen zijn toch van hout![]()
![]()
![]()
WHOEI!!!
Ik heb mijn cijfer goederenrecht binnen. Blijk gewoon een 6.9 gehaald te hebben!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leer spaties gebruiken!
Ben er ook gruwelijk blij mee. Was pas poging 6 ofzoquote:
Leer spaties gebruiken!
Dat maakt toch niet uit? Je hebt 'm nu! En op je cijferlijst komt toch niet te staan hoe vaak je dat tentamen hebt overgedaan![]()
![]()
Gelukkig niet. Op het overzicht staat wel de behaalde datum. Dat valt dan wel op. oveeral 2005/2006 en dan 2009...quote:Op woensdag 15 april 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
Dat maakt toch niet uit? Je hebt 'm nu! En op je cijferlijst komt toch niet te staan hoe vaak je dat tentamen hebt overgedaan
Leer spaties gebruiken!
Nou, daar ben ik opzich niet vies van, maar ik ben me niet van opzet bewustquote:Op woensdag 15 april 2009 11:29 schreef jna het volgende:
Bootje en cijfercombinatie 69. Het kan geen toeval zijn
Leer spaties gebruiken!
Staat dat ook op de cijferlijst die je meekrijgt als je je diploma ophaalt dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Op het overzicht staat wel de behaalde datum. Dat valt dan wel op. oveeral 2005/2006 en dan 2009...
Toen ik mijn P ophaalde stonden de data er niet bij![]()
![]()
Nog nooit mn P opgehaald. Die haalde ik pas in jaar 3quote:Op woensdag 15 april 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Staat dat ook op de cijferlijst die je meekrijgt als je je diploma ophaalt dan?
Toen ik mijn P ophaalde stonden de data er niet bij
Leer spaties gebruiken!
Fijne middagquote:quote:Op woensdag 15 april 2009 11:38 schreef Puala het volgende:
leerlingen die zelfs tijdens toetsen praten zijn echt irritant
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:42 schreef Puala het volgende:
Voordeel is nu wel een lokaal voor mezelf.
Je hebt toch examen?![]()
Dooie boel hier...quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef jna het volgende:
Nogal ja...
*stilte*
*Langsrollend Tumbleweed*Leer spaties gebruiken!
Heeft er niemand een kinky verhaal ofzo?
Leer spaties gebruiken!
Ratquote:Op woensdag 15 april 2009 13:31 schreef denB het volgende:
Zo daar zijn we weer
Ander half uur pauze ^_^
Leer spaties gebruiken!
Welkomquote:![]()
Leer spaties gebruiken!
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dankje.
Het is wel uitgestorven hier
Dooie fucking boelYarrquote:
Leer spaties gebruiken!
Je moet me ook grappige dingen vertellen als je me in het donker zoekt want dan ga ik lachen en zie je m'n tandenquote:Jawel, je keek.![]()
Doet me denken aan zo'n foto. Maar ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet me ook grappige dingen vertellen als je me in het donker zoekt want dan ga ik lachen en zie je m'n tanden![]()
![]()
Ogen openhouden is voldoendequote:Op woensdag 15 april 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet me ook grappige dingen vertellen als je me in het donker zoekt want dan ga ik lachen en zie je m'n tanden
Leer spaties gebruiken!
Die van die gast met al die meisjes bij dat bubbelbad zeker?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Doet me denken aan zo'n foto. Maar ik kan hem niet vinden.
Jawel, je keek.![]()
Jaquote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Die van die gast met al die meisjes bij dat bubbelbad zeker?
Scherpppppppquote:![]()
![]()
Link?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Die van die gast met al die meisjes bij dat bubbelbad zeker?Leer spaties gebruiken!
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: