quote:
en je club supporten kan niet met een petje (wat overigens beter bij de doelgroep past) of een sticker? dat moet met een kopie van het originele shirt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
Er is niks mis mee als mensen hun club op deze manier willen supporten, maar sommige mensen ergeren zich overal aan.
Ohh nu snap ik jequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:45 schreef thewishmaster het volgende:
Er is niks mis mee als mensen hun club op deze manier willen supporten, maar sommige mensen ergeren zich overal aan.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik je [ afbeelding ]
Iedereen support de club op een eigen manier, wanneer mensen zonodig voor een veel te hoog bedrag zo'n shirt willen aanschaffen moeten ze dat zelf weten lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en je club supporten kan niet met een petje (wat overigens beter bij de doelgroep past) of een sticker? dat moet met een kopie van het originele shirt?![]()
waarbij gezegd kan worden dat de helft van die shirts in een ver land worden gemaakt door kinderen en dus aangemerkt kunnen worden als nep omdat men het anders te duur vindt.
hetzelfde als al die mensen die in turkije lacoste shirts gaan kopen voor 5 euro en dan denken dat het echt is en ze een koopje hebben gedaan.
Ja, zo'n mailadres betekent inderdaad dat ik de elke dag met een voetbalshirt door het leven gaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik je [ afbeelding ]
ja, de meeste mensen vinden de originele shirts dus te duur en kopen de fake versie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Iedereen support de club op een eigen manier, wanneer mensen zonodig voor een veel te hoog bedrag zo'n shirt willen aanschaffen moeten ze dat zelf weten lijkt me.
Nee ik loop echter nooit in mn vrije tijd in voetbalshirts enkel als ik aan het sporten ben maar ik zie er het probleem niet van inquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
iemand van het domme voetbalvolkje voelt zich aangsproken.
Ajax verliest de competitie, ga zelf jankenquote:
JAAP STAM HEEFT DREADS O_Oquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Svnn het volgende:
die een echte voetballer willen lijken?
Messi, ben jij het echt???? wat doe je in Nederland..
mensen kunnen heus wel het verschil zien
Yep, daar ben ik wel mee eens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Lastpost het volgende:
Doe alleen voetbalshirts aan naar de wedstrijden of als ik ga sporten.
Maar ik heb er geen probleem mee als andere wel een voetbalshirt dragen in hun vrije tijd, moeten hun zij toch zelf weten?
Rotterdams onderwijs gehad, kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:55 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Yep, daar ben ik wel mee eens.
Ja, want de profs lopen over straat in hun voetbalshirtsquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef S1nn3rz het volgende:
mensen die zich voordoen als bekende voetballers.
Waarom zou ik daar om moeten gaan jankenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ajax verliest de competitie, ga zelf janken
Dat i.c.m. je mooie Ajax achtergrond op Hyves, ik weet genoegquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, zo'n mailadres betekent inderdaad dat ik de elke dag met een voetbalshirt door het leven ga.
pedoquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Dat i.c.m. je mooie Ajax achtergrond op Hyves, ik weet genoeg
Srslyquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef S1nn3rz het volgende:
ze bestaan nog steeds zag ik toen ik weer eens buiten kwam ()
van die gasten die een psv, ajax of nac nec cambuur of ander shirtje dragen.![]()
ik vind het toch altijd een beetje dom staan, net of willen ze graag aangezien worden voor bekende voetballer.![]()
als je je club wilt steunen koop je toch gewoon een polo met een logo of een t shirt met een naam? dan hoef je toch niet in een replica te gaan lopen.![]()
dat is merchandise en geen exacte kopie van een shirt wat een voetballer ook draagt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Afwazig het volgende:
Lekker boeiend? Nog altijd beter dan bandshirts met pretentieuze teksten erop.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef CrssY het volgende:
Pfft ik had vroeger toen ik 5 was ook zo'n shirtje van Ajax, terwijl ik niet eens aan voetbal deed en mn ouders ook geen voetbal supporters warenEraan terugdenkend vond ik mijzelf toen al een tokkie, maar als je dat nu nog draagt, ongeacht leeftijd, ben je wel een opper-mongool.
Eens met TS, dood moeten ze!
Die voetbalshirtjes zijn ook geen exacte kopie hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is merchandise en geen exacte kopie van een shirt wat een voetballer ook draagt.
Echt gast, waar maak jij je druk om, heb hun liever dan die smeerlappen met die bandshirts. En misschien zijn diegene met zo'n shirt aan wel opweg ergens naartoe om daar te sportenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, ik leef een fijn leven zonder sex.
naar de amateursport gaan en je dan inbeelden dat je een famous fabulous voetballer bent in zo'n shirt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:12 schreef iRobin het volgende:
[..]
Echt gast, waar maak jij je druk om, heb hun liever dan die smeerlappen met die bandshirts. En misschien zijn diegene met zo'n shirt aan wel opweg ergens naartoe om daar te sporten![]()
Of ze proberen op een voetballer te lijken ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat het verschil eens zien? ik heb genoeg shirts gezien die precies eender zijn als de shirts waar die pro kneusjes mee lopen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die voetbalshirtjes zijn ook geen exacte kopie hoor.
Jij gelooft werkelijk dat alle mensen met een voetbalshirt aan geloven dat ze een grote voetballer zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
naar de amateursport gaan en je dan inbeelden dat je een famous fabulous voetballer bent in zo'n shirt.![]()
![]()
![]()
![]()
Die shirtjes die de voetballers dragen hebben vaak nog de reclame van de competitie erop waarin ze spelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laat het verschil eens zien? ik heb genoeg shirts gezien die precies eender zijn als de shirts waar die pro kneusjes mee lopen.
Niet alleen janken maar ook je ogen uit je kop schamen. Hoe kan je zover zinken dat je Ajax support ben. Ik zeg dit niet om Ajax, gaat om voetbal fans in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar om moeten gaan janken? ben geen AZ supporter
![]()
Ja want mensen die een shirt van hun favoriete voetbalteam dragen op de voetbaltraining denken dat ze 'famous fabulous voetballers' zijn? (alleen homo's zeggen fabulous trouwens)quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
naar de amateursport gaan en je dan inbeelden dat je een famous fabulous voetballer bent in zo'n shirt.![]()
![]()
![]()
![]()
nou dan ben ik maar een homo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:17 schreef Castillion het volgende:
[..]
Ja want mensen die een shirt van hun favoriete voetbalteam dragen op de voetbaltraining denken dat ze 'famous fabulous voetballers' zijn? (alleen homo's zeggen fabulous trouwens)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb in een Ajax shirt in het Paleis op de Dam de koningin een hand gegeven.
emoties zoiets snap jij nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Titus-Pullo het volgende:
Zie die trieste voetbalfans beledigd zijn
net zoals ze zogenaamd huilie doen als het cluppie heeft verloren of als de geldkraan dicht wordt gedraaid. die emoties?quote:
jomgen, vind van me wat je van me wilt vinden. het maakt me geen kont uit.quote:
Hihi je zei kont en dat terwijl je homo bent, hihiquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jomgen, vind van me wat je van me wilt vinden. het maakt me geen kont uit.
hihihihiquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hihi je zei kont en dat terwijl je homo bent, hihi
Wat is nu erger, met een Groningen shirt lopen of op het HBO zitten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef JuiceJuice het volgende:
Ja zag vandaag ook iemand op de HvA met een fc groningen shirt
Met een Groningen shirt tussen de allochtonen van het HVA zitten is al erg genoegquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is nu erger, met een Groningen shirt lopen of op het HBO zitten?!
Vertel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met een Groningen shirt tussen de allochtonen van het HVA zitten is al erg genoeg.
Laten we dat nou maar niet doen, straks zitten we in een topic over voetbalshirts ook nog over Geert Wilders te discussierenquote:
Maar je hebt wel ervaring met in een Groningen shirt zitten tussen de allochtonen van het HVA?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:43 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Laten we dat nou maar niet doen, straks zitten we in een topic over voetbalshirts ook nog over Geert Wilders te discussieren.
ts is een kluizenaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:43 schreef S1nn3rz het volgende:
ze bestaan nog steeds zag ik toen ik weer eens buiten kwam ()
van die gasten die een psv, ajax of nac nec cambuur of ander shirtje dragen.![]()
ik vind het toch altijd een beetje dom staan, net of willen ze graag aangezien worden voor bekende voetballer.![]()
als je je club wilt steunen koop je toch gewoon een polo met een logo of een t shirt met een naam? dan hoef je toch niet in een replica te gaan lopen.![]()
Nee, aangezien ik voor Ajax ben loop ik meestal niet met Groningen shirts rondquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel ervaring met in een Groningen shirt zitten tussen de allochtonen van het HVA?
Gespleten persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik voor Ajax ben loop ik meestal niet met Groningen shirts rond.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Met een Groningen shirt tussen de allochtonen van het HVA zitten is al erg genoeg.
Het ging mij meer om het contrast tussen een aanhanger van een oerhollandse boerenclub als FC Groningen en allochtonen die surveillanten bij tentamens bedreigden, maar goed, aan deze discussie zijn alweer teveel woorden gewijd.quote:
Staat de naam Skoubo achterop dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef Danny_Ramone het volgende:
Durf momenteel geen eens een Utrecht shirt voor het raam te hangen uit schaamte, laat staan aantrekken.
Nee hoezo, je begint er toch zelf over? Eerst gaat het over allochtonen op het HVA nu over allochtonen die surveillanten bedreigen bij tentamens. Make up your mind.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het contrast tussen een aanhanger van een oerhollandse boerenclub als FC Groningen en allochtonen die surveillanten bij tentamens bedreigden, maar goed, aan deze discussie zijn alweer teveel woorden gewijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |