Lol, ik moet ook regels voor meervouden in het Duits leren voor vrijdag. Geef je de antwoorden van de toets door via FOK! ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:02 schreef Noortje. het volgende:
Bah ik moet regels voor meervouden in het Duits leren.Da's het één na laatste wat ik moet kennen voor de toets maar ik heb zo hard geen zin.
En ik kan de toets niet herkansen want dit is een strafherkansing aangezien ik verkort rooster had tijdens die toets en de eerste vier uur vrij, waardoor ik de toets gemist heb.
Mijn leraar maakt de toets zelf dus je zal er niet zoveel aan hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, ik moet ook regels voor meervouden in het Duits leren voor vrijdag. Geef je de antwoorden van de toets door via FOK! ?
Heb je zo'n methode met zo'n spyk-o-thek? Met al die ' en' en ' em' erin?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn leraar maakt de toets zelf dus je zal er niet zoveel aan hebben.
Zonder beeldscherm ftw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Gitaarmat het volgende:
En Noortje dat^ was je 11.000ste post.
Die heb ik gehadquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb je zo'n methode met zo'n spyk-o-thek? Met al die ' en' en ' em' erin?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zonder beeldscherm ftw!
Je "gast"? Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh haiquote:
Hoiquote:
Oh, kut dit is geen echt gitaristentopic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef isabelluhhh het volgende:
[..]
Haiiii, nogal aparte muzieksmaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |