quote:Op woensdag 15 april 2009 18:53 schreef toma het volgende:
ik zou wel eens een interview met jorien willen lezen.
Vind ik niet erg voor een keertje (of misschien wat vaker dan één), alleen zou ik natuurlijk niet willen dat iemand het helemaal overneemt, want ik ben er ooit ook mee begonnen omdat ik het leuk vind om te doenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef SCH het volgende:
Ray, vind je het goed als ik sjimz ga interviewen. LIjkt mij ook wel leuk. Gewoon voor de afwisseling? Maar ik wil je niet in de wielen rijden dus als je het liever zelf doet, ook goed.
Het zal sowieso wel een mini-interview worden
Eén keertje moet kunnenquote:Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vind ik niet erg voor een keertje (of misschien wat vaker dan één), alleen zou ik natuurlijk niet willen dat iemand het helemaal overneemt, want ik ben er ooit ook mee begonnen omdat ik het leuk vind om te doen.
Je gaat hem toch niet 4 bijbelteksten voorleggen?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:40 schreef SCH het volgende:
Ray, vind je het goed als ik sjimz ga interviewen. LIjkt mij ook wel leuk. Gewoon voor de afwisseling? Maar ik wil je niet in de wielen rijden dus als je het liever zelf doet, ook goed.
Het zal sowieso wel een mini-interview worden
Drie waren het er altijdquote:Op woensdag 15 april 2009 20:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet 4 bijbelteksten voorleggen?
Zijn er bedrijven met zoveel ATV dagen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:15 schreef rubbereend het volgende:
Vaak neem ik een dag na een doordeweekse wedstrijd vrij, want ik weet dat ik bij geen winst van Ajax een klootzak tegen iedereen ben.
Yes!quote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik zou Jojoortje wel eens willen zien als geinterviewde.
ik ben wel in je geïnteresseerdquote:
waarom moet jij geinterviewd dan wordenquote:
Niks moet, het viel me alleen opquote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
waarom moet jij geinterviewd dan worden?
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:45 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij heb je daar wel eens een foto van laten zien.
Zijn er VBL-ers die dat gedaan hebben dan?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh je hebt iig niet met Sylvana geneukt
Messenga, kom er maar in..quote:Op donderdag 16 april 2009 19:41 schreef Doc het volgende:
[..]
Zijn er VBL-ers die dat gedaan hebben dan?
Seriously?quote:
TR kwam er een tijdje terug mee aanzetten. Aan de reacties toen was wel af te lezen dat er een kern van waarheid in zatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer geneukt ja, so be it
Dutch Gangbangquote:
Wil jij ook nog iets vertellen...?quote:
Grulez wint de Theo Janssen award voor de user die alleen maar sex met vrouwen heeft als hij ze met een pistool bedreigt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |