Patatquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:16 schreef Mr_DG het volgende:
Ik ga morgen ff kijken, en een puntzak Friet met Mayo halen
In een puntzak is het Frietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:45 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
In een puntzak is het Friet
Het is altijd patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Als je dat maar vaak genoeg neemt bij Burger King dan werkt het dus echtquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Held![]()
Perfecte timing trouwens, dat vadsige wijf staat recht onder het bord:
Go Large2![]()
Ik heb vaak genoeg een foto van mezelf gepost op Fok!quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef tonja het volgende:
Ik zal wel een watje zijn, maar ik vind het eigenlijk toch wel zielig. Ik hoop dat ze er niet achter komt dat dit topic er is.
Sta je je werk te doen, word je totaal afgezeken door een stelletje anonieme Fokkers die veilig achter hun toetsenbordje zitten.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:23 schreef kthxbye het volgende:
het is toch geweldig dat we met internet al zo ver zijn dat er een topic over een ranzig dik figuur wordt gepost en dat er dan iemand anders een foto van gaat maken om in datzelfde topic te posten om er met zijn allen om te lachen![]()
dat wijf moest eens weten
_!
geweldig dat dít kan in nederland[ afbeelding ]
quote:Nederland, Nederland.
Politiek correct en tolerant.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
We krijgen een hele domme koning met een dikke kop.
Daar kan hij niets aan doen, maar het valt wel op.
Het komt omdat hij niet denkt maar lekker eet
Net als dat Argentijnse mokkel met die dikke reet.
Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
Aan het einde van de oorlog, het verzet in allemaal.
En met de spullen van de weggevoerde Joden aan de haal.
Geen land waarin de oorlog zoveel Joden zijn verdwenen.
Want de lafheid zit diep geworteld in de genen in�
Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
Weinig landen hebben zoveel slaven gedreven.
Het is hier een traditie is om de buren aan te geven.
Wij hebben ook nog heel veel Indonesi�rs vermoord.
En apartheid is ook niet voor niets een Nederlands woord.
Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
Dit is een heerlijk lied, een eerlijk lied.
Wie het tegendeel beweerd is hypocriet.
Ik ben slim en jullie zijn dom.
En mensen zoals jullie daar lach ik om.
Want ik kom uit�
Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
Ik heb schijt aan arme landen.
Ik ben gelukkig en gezond.
Ik voel nog meer compassie voor een in de steek gelaten hond.
Echte risico's of offers daar ben ik niet aan gewend.
Ik zing een moralistisch liedje en dat heet engagement.
Nederland, Nederland.
Nederland, Nederland.
Nederland Holladijee!
Dit wordt een reeks.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens een foto zal proberen te maken bij de mac in bussum.
Daar staat een of andere junkie achter de kassa die eruit ziet alsof ze zich dagelijks volspuit met heroine.
Bij de viswinkel werkt trouwens ook het lelijkste viswijf dat ik ooit heb gezien.
Ga jij vast een OP schrijven?quote:
Hehehe, ik zal morgen eens bezig gaan. Het is soms ook gewoon onverantwoord, dat je denkt 'ik zou als bedrijf dat niet willen uitstralen als toppunt van hygiene/hulpvriendelijkheid/klantcomfort. Sorry hoor, maar er zijn genoeg baantjes, ook voor dikke of lelijke mensen, er zijn tig overheidsprogramma's voor halfmongolen en randdebielen en dropouts, onze werkloosheid is de laagste in de hele EU, dan hoor je als restaurant prioriteiten te stellen.quote:
Als ik er langs loop en iemand zie die een foto neemt van de smullers dan weet ik wie je bent!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef Wijnbo het volgende:
Nou, welke fokkers komen er dagelijks langs Amersfoort CS om te checken of die zwetende kerel aan het werk is. Dit kan een leuke reeks wordenIk kom in ieder geval elke maandag er langs, vandaag is uitzondering i.v.m. 2e paasdag.
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:07 schreef tonja het volgende:
Ik zal wel een watje zijn, maar ik vind het eigenlijk toch wel zielig. Ik hoop dat ze er niet achter komt dat dit topic er is.
Sta je je werk te doen, word je totaal afgezeken door een stelletje anonieme Fokkers die veilig achter hun toetsenbordje zitten.
Iddquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:23 schreef kthxbye het volgende:
het is toch geweldig dat we met internet al zo ver zijn dat er een topic over een ranzig dik figuur wordt gepost en dat er dan iemand anders een foto van gaat maken om in datzelfde topic te posten om er met zijn allen om te lachen![]()
dat wijf moest eens weten
_!
geweldig dat dít kan in nederland[ afbeelding ]
Man, zeur niet. In plaats van dat ze in één of andere snackbar zitten te prutsen zijn ze opeens beroemd!quote:
Smullers een restaurant noemen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Hehehe, ik zal morgen eens bezig gaan. Het is soms ook gewoon onverantwoord, dat je denkt 'ik zou als bedrijf dat niet willen uitstralen als toppunt van hygiene/hulpvriendelijkheid/klantcomfort. Sorry hoor, maar er zijn genoeg baantjes, ook voor dikke of lelijke mensen, er zijn tig overheidsprogramma's voor halfmongolen en randdebielen en dropouts, onze werkloosheid is de laagste in de hele EU, dan hoor je als restaurant prioriteiten te stellen.![]()
Introducing the vadso-meter:quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:52 schreef superworm het volgende:
[..]
Hehehe, ik zal morgen eens bezig gaan. Het is soms ook gewoon onverantwoord, dat je denkt 'ik zou als bedrijf dat niet willen uitstralen als toppunt van hygiene/hulpvriendelijkheid/klantcomfort. Sorry hoor, maar er zijn genoeg baantjes, ook voor dikke of lelijke mensen, er zijn tig overheidsprogramma's voor halfmongolen en randdebielen en dropouts, onze werkloosheid is de laagste in de hele EU, dan hoor je als restaurant prioriteiten te stellen.![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:09 schreef LethalNinja het volgende:
hilarisch dit, een groep fokkers die dikke mensen op gaat zoeken om hier dan voor lul te zetten. het bewijs dat fokkers wel compleet autistisch zijn
Tuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |