quote:
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je nietquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:
volkswagen.... wat moet je daar nou weer mee![]()
dat vind ik dus echt helemaal niks he
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]miss wel gek... maar wel op een leuke.. lieve... schattige manier he
![]()
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Feitosa het volgende:
Zo , klaar met schoonmaken.
Heeft iig wel mijn humeur goed gedaan.
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
volkswagen.... wat moet je daar nou weer mee![]()
dat vind ik dus echt helemaal niks he
En die van mij? Word je vast heel vrolijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??
Weet ik veel... Zeg maar allebei mijn armen en dan mijn schouderbladen enzoquote:
Hoiquote:
heb jij je hardwegloopschoenen al aan dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??
Ik ga huilen hoor, als je me m'n zin niet geeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je niet![]()
[..]
Oow ja dan denk ik het wel inderdaad.. Nu niet meer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik veel... Zeg maar allebei mijn armen en dan mijn schouderbladen enzo![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je niet![]()
Ik zie het al voor me, wij beiden op ons paard. harnas, zwaard en schild..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga huilen hoor, als je me m'n zin niet geeft
Lekker! Ik ben net thuis van het werken en ga zo in de tuin hangen denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Sander het volgende:
Ook maar weereens meeposten. Net de hele middag in de zon gelegen
Ach jaaá!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja dan denk ik het wel inderdaad.. Nu niet meer?
Klinkt ook niet verkeerd. Ik heb de halve middag met verschillende zakenrelaties op het terras gezeten. Was ook niet onaangenaam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Sander het volgende:
Ook maar weereens meeposten. Net de hele middag in de zon gelegen
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben net thuis van het werken en ga zo in de tuin hangen denk ik.
Je bent gewoon bang he, battiboyquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, wij beiden op ons paard. harnas, zwaard en schild..
een bloedige strijd.
na uren eindelijk 1 van ons dood, de andere een terechte winnaar!
en dan is nouk al met een andere prins op pad!![]()
daarom zeg ik, laat de dame dat lekker zelf beslissen
Of met een prinses!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
een bloedige strijd.
Haha. Ik wil soms verbranden, want dan zie je dat ik verkleurd ben - anders zie je het nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggen
Oh dat doe je ook wel goed idd. Ook nog lekker gezaakt hoop ik?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd. Ik heb de halve middag met verschillende zakenrelaties op het terras gezeten. Was ook niet onaangenaam.
Grote kans van wel inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
een bloedige strijd.
Neen, heb vette koppijn dus ga niet rennen vandaag... ik ga vrijdag wel weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb jij je hardwegloopschoenen al aan dan?
Preciesquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Ach jaaá!
Nee, nu valt het weer wel mee, haha. Moet morgen wel fit zijn natuurlijk!![]()
Ik word altijd wel een bruinert in de zomerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik wil soms verbranden, want dan zie je dat ik verkleurd ben - anders zie je het niet
jaaa die volkswagenquote:
Ik heb gister een heel eind gefietst en toen had ik al een vuurrode kop (en dito onderarmenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik wil soms verbranden, want dan zie je dat ik verkleurd ben - anders zie je het niet
Ja ik ook, maar denk maar niet dat je een verkleuring ziet bij mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb gister een heel eind gefietst en toen had ik al een vuurrode kop (en dito onderarmen). Die moeten eigenlijk bijkleuren voordat ik verder ga met zonnen, maar het is te lekker weer vandaag
Uhuh....quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word altijd wel een bruinert in de zomer
Prins?? ik ga gewoon zooooooooooooooooooooveel met je flirten dat je met mij meegaatquote:
Kortom, het begin is erquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar denk maar niet dat je een verkleuring ziet bij mij
Edit; Ik heb mijzelf even bekeken en als je heeeeél goed kijkt, dan zie je een klein/dun randje van mijn shirt
het vrolijke gevoel zit dan wel al van binnen, iemand wakkert het gewoon ff aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
Gek he dat een ander verantwoordelijk kan zijn voor een goed humeur
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik haar laat kiezen maak je tenminste wel een kans
Tja... Was het maar zo'n feest!quote:
Dattie het dan nog maar vaker en langer mag aanwakkerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
het vrolijke gevoel zit dan wel al van binnen, iemand wakkert het gewoon ff aan
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Prins?? ik ga gewoon zooooooooooooooooooooveel met je flirten dat je met mij meegaat
Vet verbranden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggen
Rival is dan ook de prins, en ik de Admiraal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
zoveel prinsen zijn er toch niet in 1 land?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_familie_(Nederland)quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
zoveel prinsen zijn er toch niet in 1 land?
quote:
quote:
prins Albertquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Rival is dan ook de prins, en ik de Admiraal.
Doe dan maar sexquote:
ik help je hopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dattie het dan nog maar vaker en langer mag aanwakkeren
Gaat vast een hele lange tijd overheen tot ik je vergeefquote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja... Was het maar zo'n feest!
Echt, ik word noooóit bruin! Je wil mijn benen ook niet zien
En ik de koning en ben niet van mijn troon te stotenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Koning, Keizer, Admiraal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gaat vast een hele lange tijd overheen tot ik je vergeef
Het was meer alsof je ging afvallen als je in de zon bleef liggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde 'mieters'. Moet wel bijblijven met de laatste slang natuurlijk.
Moet ze nog iets meer oefenenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Adolecens het volgende:
Terin mensen...
Mijn nichtje van 13 typt nog langzamer op MSN, dan dat jullie hier "ontopic posten"
Ja, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ookal lig ik dagen in de zon.... er komt geen kleurtje..... of ik blijf wit of ik verbrand en vervel (hoe schrijf je dat eigenlijks
) binnen een week en ben alsnog wit
Wie let er nou nog op de TT als jij hier post...quote:
"Fakkelbridgadiers kennen ze allemaal"quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Koning, Keizer, Admiraal.
niemand heeft wat in te brengen tegen de rivaal
Wat is dat nou weer voor kut vergelijking.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Adolecens het volgende:
Terin mensen...
Mijn nichtje van 13 typt nog langzamer op MSN, dan dat jullie hier "ontopic posten"
Tongetjes zijn altijd leuk !quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
in deze context vind ik dat tongetje helemaal niet zo leuk
das waarquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie let er nou nog op de TT als jij hier post...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohw jeeee....... kan ik er niks aan doen dat je sneller vergeeft..... vind het nie leuk als mensen boos op me zijn
Enne jij ook nog niks gevonden? iedereen zei dat ik dan swinters onder de zonnebank moest.. dan zou het zomers wel goed komen.... maarreequote:
Ik heb het opgegeven, misschien helpt datquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Enne jij ook nog niks gevonden? iedereen zei dat ik dan swinters onder de zonnebank moest.. dan zou het zomers wel goed komen.... maarree![]()
kusje op, overquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
das waar
In roemenie is mn neusje zo verbrand dat ie kapot is gegaan
nu heb ik een klein wondje op mn neusje
naja
Ja ik had de grap doorquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was meer alsof je ging afvallen als je in de zon bleef liggen.
oh oh ik voel de bui al hangenquote:
Als je maar tevreden met jezelf bent toch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, misschien helpt dat
hahaha ja ik ondertussen ook hoor....quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, misschien helpt dat
Wie let er nou op jouw neusje als je...quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
In roemenie is mn neusje zo verbrand dat ie kapot is gegaan
nu heb ik een klein wondje op mn neusje
naja
Hahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha ja ik ondertussen ook hoor....
Oh dat ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je maar tevreden met jezelf bent toch.
Wat is dat nou weer auto_ had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
[..]
Oh dat ben ik ook niet hoor
Haha, is dat zo? Ik kan soms goed dingen geheim houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer auto_ had ik niet van je verwacht.
Waarom ben je niet tevreden met jezelf?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
in deze context vind ik dat tongetje helemaal niet zo leuk
Foei Air!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie let er nou op jouw neusje als je...Nou ja...
roze setjes bvquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, is dat zo? Ik kan soms goed dingen geheim houden
Check d'r signaturequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer auto_ had ik niet van je verwacht.
Waarom ben je niet tevreden met jezelf?
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, is dat zo? Ik kan soms goed dingen geheim houden
Sorry, zal het weer wel zijn... Ik heb al teveel laag uitgesneden shirtjes gezien vandaag...quote:
Slimme jijquote:
Hahaquote:
Ja, maar het zinnetje is wel van toepassingquote:
toen ging ik naar je geboortedatum kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, zal het weer wel zijn... Ik heb al teveel laag uitgesneden shirtjes gezien vandaag...
Ik heb een panische klant net op het moment dat ik de lapo had aan de telefoon.quote:
Oh je had hem door!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Ja ik had de grap door. Maar ms val ik wel af idd, als ik lang genoeg doorbak snapjum snapjum
![]()
.
jaaa daar was ik al bang vanquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je begrijpt dat buien altijd nat zijn he
Toen dacht je 'op die leeftijd mag dat niet meer'?quote:
Jij bent nog super jong!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen dacht je 'op die leeftijd mag dat niet meer'?
Ik doelde gewoon op de tekst, niet van wie de tekst isquote:
Maar niet zo gek doen hoorquote:
Ik zal er goed oppassenquote:
Niets om bang voor te wezen, ik ben altijd gentle mits verzocht niet gentle te zijn.quote:
nee ik veroordeel niet zo snel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen dacht je 'op die leeftijd mag dat niet meer'?
7mei naar milowquote:
Ik doe noooooit gek!quote:
Juist, leeftijd is maar een getal gelukkig!quote:
Tof!quote:
Ja, want anders wil jij niet meer meetenquote:
Wil je niet zo opscheppen jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
weekend !!!
![]()
had vandaag eigenlijk niet de moeite hoeven te nemen om naar de uni te gaan... Weinig leuke dames
Balen! Heb je daar zolang voor in de trein gezetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
weekend !!!
![]()
had vandaag eigenlijk niet de moeite hoeven te nemen om naar de uni te gaan... Weinig leuke dames
Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef rival het volgende:
nee ik veroordeel niet zo snel!
het was niet wat ik verwachtte
Ik ben morgen ook lekker vrijquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe noooooit gek!![]()
Jij kent mij toch?
Relaxed! Maar dat is misschien 1 of 2 dagen, Box hoeft maandag pas weer, gok ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook lekker vrijlekker op de motort toeren! (nja achterop haha)
Mijn woorden, of jouw conclusie?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
Ja, want anders wil jij niet meer meeten
mmm het klinkt ineens niet eens zo erg meerquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Niets om bang voor te wezen, ik ben altijd gentle mits verzocht niet gentle te zijn.
Ik denk dat dat mijn conclusie isquote:
quote:
2 dagen en dan maandag en dinsdag weer vrij en daarna het weekeind vrijquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Relaxed! Maar dat is misschien 1 of 2 dagen, Box hoeft maandag pas weer, gok ik
Ik zou ook naar Milow gaan... maar degene die de kaartjes zou bestellen is het vergetenquote:
Ah ja klinkt leuker dan het is enzoquote:
quote:
je had zeker wat anders aan je hoofdquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou ook naar Milow gaan... maar degene die de kaartjes zou bestellen is het vergeten
quote:
Heel goedquote:
http://paard.nl/Default.aspx?event-filter=2&id=1241563#index1241563 volgens mij zijn er voor die dag nog kaartjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zou ook naar Milow gaan... maar degene die de kaartjes zou bestellen is het vergeten
Dat moet ook bij je grote zusquote:
Maar ik ben nog wel heul boosquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mmm het klinkt ineens niet eens zo erg meer![]()
Sommige dingen gaan nooit over. Tenzij je gruwelijk onder de plak komt te zitten natuurlijk...quote:
Ik had het uitbesteed.quote:
Dat maak ik dan wel goed okquote:
Jep totaal zinloosquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Balen! Heb je daar zolang voor in de trein gezeten
Ik heb btw vakantie![]()
quote:
Ik heb een paar hele mooie gescoort in Roemenie!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, zal het weer wel zijn... Ik heb al teveel laag uitgesneden shirtjes gezien vandaag...
das fijn om te horenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan nooit over. Tenzij je gruwelijk onder de plak komt te zitten natuurlijk...
OEH! Dat is wel minder in de buurt dan geplanned, maar de kids zijn dan wel bij papa. ENGEL!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
http://paard.nl/Default.aspx?event-filter=2&id=1241563#index1241563 volgens mij zijn er voor die dag nog kaartjes
Doe je ze aan op LL?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb een paar hele mooie gescoort in Roemenie!
Ben er helemaal verliefd op
Pics of heulemaal niksquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar hele mooie gescoort in Roemenie!
Ben er helemaal verliefd op
Ja vrijdag ff de rest doe ik lekker buitenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Maar je kunt je studiewerk buiten doen enz? Of moet je ook werken?
Waar woon je dan??? Het Paard is bij mij letterlijk om de hoek hahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
OEH! Dat is wel minder in de buurt dan geplanned, maar de kids zijn dan wel bij papa. ENGEL!!!!!!!!!!!!!!
Weet ik, maar ik doe dat welquote:
komt goedquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vrijdag ff de rest doe ik lekker buitenzon op mijn bol natuur op de achtergrond en het idee dat jij nog binnen zit is priceless
Ik bedoelde naar mijn grote zus hèquote:
Ik nietquote:
Hmm slagroomsoesjes! Met of zonder chocolade buitenkant?quote:
Ja, dat snapte ik, maar ik doe het wel naar mijn grote zusquote:
Ik ook niet. Ik ga een Pipo ijsje eten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
had al zitten googlen maar kan ze niet vindenquote:
Mijn hart ,wat doe je?quote:
Waarin dan wel ?quote:
Ikke ookquote:
random pics?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had al zitten googlen maar kan ze niet vinden
van de tops natuurlijkquote:
Genoegquote:
regio Eindhoven. Wij zouden naar de Effenaar gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Waar woon je dan??? Het Paard is bij mij letterlijk om de hoek haha
Murm en kwaak zijn dan ook daaro
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
had al zitten googlen maar kan ze niet vinden
Pics van jou met de tops aan natuurlijk, dat bedoelt ie.quote:
Dan trek je ze ff aan photo er van, presto !quote:
quote:
haha die snapte ik dan weer van te vorenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef liefie_ het volgende:
haha ja mannen dat snap ik ook wel maar dat was ik toch niet van plan
ze hangen op het wasrek dus nopequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dan trek je ze ff aan photo er van, presto !
Dan maak je er gewoon een leuk dagje van in den haagquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
regio Eindhoven. Wij zouden naar de Effenaar gaan.
Okéquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nog niet....... maar dan kan je toch wel een beetje lief doen tot die tijd
je gezicht hoeft er ook niet op (a) gaat om de shirts immersquote:
Fijn om te wetenquote:
Jij ook !quote:
En anders bij tramstation Ternootquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon een leuk dagje van in den haagparkeren is wel uber duur maar na 18uur kan je in de zijstraatjes gratis parkeren
jaaaa maar jij weet datquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En anders bij tramstation Ternoot2 stops richting Grote Markt
dus ik moet een nat topje aan doen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
je gezicht hoeft er ook niet op (a) gaat om de shirts immers
Shit zo mobiel zie ik je pi niet... kan ook anders zijnquote:
Maar dat wist ik niet.. Ik ben altijd eigenwijs. Of in Den Haag Zuid bij een vriendin parkeren, een half uur met de tram óf veel te duur parkeren. Nu ik dit weet, reden om vaker naar Den Haag te gaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaaa maar jij weet dat
en volgens mij zijn het er 3
Byequote:
PI isquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Shit zo mobiel zie ik je pi niet... kan ook anders zijn
wanneer kom je op mijn uberrelaxte bank hangen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar dat wist ik niet.. Ik ben altijd eigenwijs. Of in Den Haag Zuid bij een vriendin parkeren, een half uur met de tram óf veel te duur parkeren. Nu ik dit weet, reden om vaker naar Den Haag te gaan![]()
Ja dat dacht ik ook haha. Spui is 2![]()
Dat is een foto van je kontje, niet van je topjes!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef liefie_ het volgende:
http://www.prosaurusrex.com/its-just-a-lamp-or-is-it.html
Oow dat kan ik wel een keertje doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer kom je op mijn uberrelaxte bank hangen?![]()
we zijn al bezigquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan maak je er gewoon een leuk dagje van in den haagparkeren is wel uber duur maar na 18uur kan je in de zijstraatjes gratis parkeren
You have just murdered the topic Boxquote:
Maar jij bent goed in reanimeren blijkbaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You have just murdered the topic box
Fijne mededelingquote:
Kennelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar jij bent goed in reanimeren blijkbaar
Sorry liefie maar ik ken hem al zeker een half jaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:52 schreef liefie_ het volgende:
vond nou niemand mn link super tof
was ie wel
ow jeetjequote:
ja poep zegquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sorry liefie maar ik ken hem al zeker een half jaar
Ik vind die lamp prachtig hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:52 schreef liefie_ het volgende:
was ie wel
Van die lekkere bil?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:52 schreef liefie_ het volgende:
was ie wel
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jeetje
ik had het toch net wat minder hard geroepen als ik jou was
ow nee foei dat is meen liefie!![]()
oke ik zal het nooit meer doen
You can read my mind!quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow jeetje
ik had het toch net wat minder hard geroepen als ik jou was
ow nee foei dat is gemeen liefie!![]()
oke ik zal het nooit meer doen
Ahh sorryquote:
Nauw dat valt toch ook wel weer meequote:
jeujquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh sorryIk vond je plaatje prachtig lieverd
ik heb echt mijn best moeten doen om wat anders dan een lamp te zien eigenlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef liefie_ het volgende:
http://www.prosaurusrex.com/its-just-a-lamp-or-is-it.html
Kom je gezellig achterom zitten?quote:
Ik doe daar nooit aan mee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:58 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Nauw dat valt toch ook wel weer meeAls ik zie wat voor praat er normaal allemaal voorbij komt
Ik ook hoorquote:
Tattoo toch? Wellicht dat mannen er meer oog voor hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb echt mijn best moeten doen om wat anders dan een lamp te zien eigenlijk
ze hadden die plant in de hoek of wat is t ff moeten weglaten!
ja maar jij vind de vrouwtjes ook leuk dus jouw geest staat daar meer open voorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef liefie_ het volgende:
ik zag meteen iets anders dan een lampen toen pas een lamp
Ik vind je niet eens meer lief. Je bent gelijk om 17uur bij Duim.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je jouw achterom verplaatst naar utrecht...
Als hij je daar al jaloers mee maaktquote:
En dan een paar minuten staren met het idee.. "Dirty Mindquote:
Ik wou zeggen, als je wilt lunchen kan je nu toch ook een boterham pakken?quote:
Jep dat is shit met dit weer hequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil niet naar schooollllllllllllllllllllllll!
Lucky you!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
En toen was de zon uit de tuin![]()
![]()
![]()
Maar mijn fiets is niet gejat dat terwijl er wel andere gejat waren
![]()
[..]
Jep dat is shit met dit weer he
Nogal jaquote:
Dat is wat iedereen er in zit meisquote:
Jaa ik was blij, oke het is niet meer de nieuwste maar zeker ook niet een slecht ding dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Lucky you!
Ik ga trouwens lekker sushi eten
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga eten, daarna auto wassen en stofzuigen & daarna gaat automatic_ zelf in bad!
Ja maar ik ben Liefie_! Niet Dirty_!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jij vind de vrouwtjes ook leuk dus jouw geest staat daar meer open voor
Suc6quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Ik ga maar eens een stukje fileflirtenrijden.
Well thanks! Ciao!quote:
En dat in bad gaan meld je wederom nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga eten, daarna auto wassen en stofzuigen & daarna gaat automatic_ zelf in bad!
Hou een plekje voor me vrij in het bad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik meld het nu ruim op tijd, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dat in bad gaan meld je wederom niet
Oei, dan lig ik zo met twee mannen in badquote:
Twee van die doetjes, neem nou gewoon een echte ventquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik meld het nu ruim op tijd, toch?
Ik ga zo de auto wassen, dus... Over een uurtje lig ik wel!
[..]
Oei, dan lig ik zo met twee mannen in bad
Murm!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heee cue! al bijgekomen van zaterdag?
Ben jij een echte?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Twee van die doetjes, neem nou gewoon een echte vent
Heuj!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Twee van die doetjes, neem nou gewoon een echte vent
We zijn allemaal aan het neuken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef djayzz het volgende:
Ben ik weer!
Jullie zijn ook niet echt opgeschoten de laatste 2 uur.
Het lijkt me zo tof om in Brazilië te zijn en toch continu op FOK! te zitten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef djayzz het volgende:
Ben ik weer!
Jullie zijn ook niet echt opgeschoten de laatste 2 uur.
Doodeng, zo'n groot vrouwenoverschot.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het lijkt me zo tof om in Brazilië te zijn en toch continu op FOK! te zitten.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Brrrr... Al die wijven die willen neuken in ruil voor een ontbijtje... Niets voor mijquote:
It isquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wil liever een lekker ontbijtje in ruil voor een goeie neukbeurt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Brrrr... Al die wijven die willen neuken in ruil voor een ontbijtje... Niets voor mij
Ik bedoel maar. Dan kan je je maar beter verschuilen achter een beeldscherm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Brrrr... Al die wijven die willen neuken in ruil voor een ontbijtje... Niets voor mij
De volgorde maakt me weinig uit. Eten... Neuken... Zou niet kunnen kiezen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij wil liever een lekker ontbijtje in ruil voor een goeie neukbeurt?
De oplossing: niet neuken. Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De volgorde maakt me weinig uit. Eten... Neuken... Zou niet kunnen kiezen...
Oja doe maar eerst neuken. Als ik eerst ontbijt voel ik me zo vadsig tijdens het neuken... Alleen als ik niet eerst eet dan voel ik me zo draaierig tijdens het neuken... Lastig...
Het lijkt me gewoon tof...quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms kan je zo lekker sarcastisch zijn!
In Brazilie niet neuken? Dan moet je wel tyfus lelijk zijn...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
De oplossing: niet neuken. Opgelost, slotje!
Of heeeeeeeel principieel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In Brazilie niet neuken? Dan moet je wel tyfus lelijk zijn...
Als het nu een vrouw geweest was die dat postte, had ik het geloofd. Maar mannen en multitasken..quote:
Principieel ben je alleen als je tyfus lelijk bent...quote:
Daarom heb ik geen principes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Principieel ben je alleen als je tyfus lelijk bent...Goed excuus altijd
.
Idemquote:
Misshcien heeft ie geen $ 10,00 meer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In Brazilie niet neuken? Dan moet je wel tyfus lelijk zijn...
Je hoeft alleen maar te doen alsof je $10 hebt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misshcien heeft ie geen $ 10,00 meer!
Als ik een souvernir mee wil nemen uit Brazilië is het wel iets anders dan een SOA!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te doen alsof je $10 hebt...
Condooms gozer... Zijn die dingen die je de stoere jongens in de supermarkt ziet kopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik een souvernir mee wil nemen uit Brazilië is het wel iets anders dan een SOA!
Wat zijn de principes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik een souvernir mee wil nemen uit Brazilië is het wel iets anders dan een SOA!
En ik heb mijn principes natuurlijk (of ik tyfus lelijk ben moet je zelf maar zien, ik vind dat het best meevalt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |