quote:
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je nietquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:
volkswagen.... wat moet je daar nou weer mee![]()
dat vind ik dus echt helemaal niks he
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]miss wel gek... maar wel op een leuke.. lieve... schattige manier he
![]()
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Feitosa het volgende:
Zo , klaar met schoonmaken.
Heeft iig wel mijn humeur goed gedaan.
Afgekeurd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
volkswagen.... wat moet je daar nou weer mee![]()
dat vind ik dus echt helemaal niks he
En die van mij? Word je vast heel vrolijk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??
Weet ik veel... Zeg maar allebei mijn armen en dan mijn schouderbladen enzoquote:
Hoiquote:
heb jij je hardwegloopschoenen al aan dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je de mijne ook doen om mijn humeur te verbeteren??
Ik ga huilen hoor, als je me m'n zin niet geeftquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je niet![]()
[..]
Oow ja dan denk ik het wel inderdaad.. Nu niet meer?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Weet ik veel... Zeg maar allebei mijn armen en dan mijn schouderbladen enzo![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we de dame dat lekker zelf bepalen vind je niet![]()
Ik zie het al voor me, wij beiden op ons paard. harnas, zwaard en schild..quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga huilen hoor, als je me m'n zin niet geeft
Lekker! Ik ben net thuis van het werken en ga zo in de tuin hangen denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Sander het volgende:
Ook maar weereens meeposten. Net de hele middag in de zon gelegen
Ach jaaá!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja dan denk ik het wel inderdaad.. Nu niet meer?
Klinkt ook niet verkeerd. Ik heb de halve middag met verschillende zakenrelaties op het terras gezeten. Was ook niet onaangenaam.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef Sander het volgende:
Ook maar weereens meeposten. Net de hele middag in de zon gelegen
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik ben net thuis van het werken en ga zo in de tuin hangen denk ik.
Je bent gewoon bang he, battiboyquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, wij beiden op ons paard. harnas, zwaard en schild..
een bloedige strijd.
na uren eindelijk 1 van ons dood, de andere een terechte winnaar!
en dan is nouk al met een andere prins op pad!![]()
daarom zeg ik, laat de dame dat lekker zelf beslissen
Of met een prinses!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
een bloedige strijd.
Haha. Ik wil soms verbranden, want dan zie je dat ik verkleurd ben - anders zie je het nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggen
Oh dat doe je ook wel goed idd. Ook nog lekker gezaakt hoop ik?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt ook niet verkeerd. Ik heb de halve middag met verschillende zakenrelaties op het terras gezeten. Was ook niet onaangenaam.
Grote kans van wel inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
een bloedige strijd.
Neen, heb vette koppijn dus ga niet rennen vandaag... ik ga vrijdag wel weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb jij je hardwegloopschoenen al aan dan?
Preciesquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:46 schreef automatic_ het volgende:
Ach jaaá!
Nee, nu valt het weer wel mee, haha. Moet morgen wel fit zijn natuurlijk!![]()
Ik word altijd wel een bruinert in de zomerquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik wil soms verbranden, want dan zie je dat ik verkleurd ben - anders zie je het niet
jaaa die volkswagenquote:
Ik heb gister een heel eind gefietst en toen had ik al een vuurrode kop (en dito onderarmenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik wil soms verbranden, want dan zie je dat ik verkleurd ben - anders zie je het niet
Ja ik ook, maar denk maar niet dat je een verkleuring ziet bij mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb gister een heel eind gefietst en toen had ik al een vuurrode kop (en dito onderarmen). Die moeten eigenlijk bijkleuren voordat ik verder ga met zonnen, maar het is te lekker weer vandaag
Uhuh....quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik word altijd wel een bruinert in de zomer
Prins?? ik ga gewoon zooooooooooooooooooooveel met je flirten dat je met mij meegaatquote:
Kortom, het begin is erquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar denk maar niet dat je een verkleuring ziet bij mij
Edit; Ik heb mijzelf even bekeken en als je heeeeél goed kijkt, dan zie je een klein/dun randje van mijn shirt
het vrolijke gevoel zit dan wel al van binnen, iemand wakkert het gewoon ff aanquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Tally het volgende:
Gek he dat een ander verantwoordelijk kan zijn voor een goed humeur
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik haar laat kiezen maak je tenminste wel een kans
Tja... Was het maar zo'n feest!quote:
Dattie het dan nog maar vaker en langer mag aanwakkerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
het vrolijke gevoel zit dan wel al van binnen, iemand wakkert het gewoon ff aan
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Prins?? ik ga gewoon zooooooooooooooooooooveel met je flirten dat je met mij meegaat
Vet verbranden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed plan, de zon schijnt nog flink. Ik ben nu te bang dat ik vet ga verbranden als ik nog langer blijf liggen
Rival is dan ook de prins, en ik de Admiraal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
zoveel prinsen zijn er toch niet in 1 land?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninklijke_familie_(Nederland)quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:50 schreef KudFokker het volgende:
zoveel prinsen zijn er toch niet in 1 land?
quote:
quote:
prins Albertquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Rival is dan ook de prins, en ik de Admiraal.
Doe dan maar sexquote:
ik help je hopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Dattie het dan nog maar vaker en langer mag aanwakkeren
Gaat vast een hele lange tijd overheen tot ik je vergeefquote:
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja... Was het maar zo'n feest!
Echt, ik word noooóit bruin! Je wil mijn benen ook niet zien
En ik de koning en ben niet van mijn troon te stotenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Koning, Keizer, Admiraal.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gaat vast een hele lange tijd overheen tot ik je vergeef
Het was meer alsof je ging afvallen als je in de zon bleef liggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde 'mieters'. Moet wel bijblijven met de laatste slang natuurlijk.
Moet ze nog iets meer oefenenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Adolecens het volgende:
Terin mensen...
Mijn nichtje van 13 typt nog langzamer op MSN, dan dat jullie hier "ontopic posten"
Ja, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ookal lig ik dagen in de zon.... er komt geen kleurtje..... of ik blijf wit of ik verbrand en vervel (hoe schrijf je dat eigenlijks
) binnen een week en ben alsnog wit
Wie let er nou nog op de TT als jij hier post...quote:
"Fakkelbridgadiers kennen ze allemaal"quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
Koning, Keizer, Admiraal.
niemand heeft wat in te brengen tegen de rivaal
Wat is dat nou weer voor kut vergelijking.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Adolecens het volgende:
Terin mensen...
Mijn nichtje van 13 typt nog langzamer op MSN, dan dat jullie hier "ontopic posten"
Tongetjes zijn altijd leuk !quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
in deze context vind ik dat tongetje helemaal niet zo leuk
das waarquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie let er nou nog op de TT als jij hier post...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ohw jeeee....... kan ik er niks aan doen dat je sneller vergeeft..... vind het nie leuk als mensen boos op me zijn
Enne jij ook nog niks gevonden? iedereen zei dat ik dan swinters onder de zonnebank moest.. dan zou het zomers wel goed komen.... maarreequote:
Ik heb het opgegeven, misschien helpt datquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Enne jij ook nog niks gevonden? iedereen zei dat ik dan swinters onder de zonnebank moest.. dan zou het zomers wel goed komen.... maarree![]()
kusje op, overquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
das waar
In roemenie is mn neusje zo verbrand dat ie kapot is gegaan
nu heb ik een klein wondje op mn neusje
naja
Ja ik had de grap doorquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was meer alsof je ging afvallen als je in de zon bleef liggen.
oh oh ik voel de bui al hangenquote:
Als je maar tevreden met jezelf bent toch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, misschien helpt dat
hahaha ja ik ondertussen ook hoor....quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, misschien helpt dat
Wie let er nou op jouw neusje als je...quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
In roemenie is mn neusje zo verbrand dat ie kapot is gegaan
nu heb ik een klein wondje op mn neusje
naja
Hahaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha ja ik ondertussen ook hoor....
Oh dat ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je maar tevreden met jezelf bent toch.
Wat is dat nou weer auto_ had ik niet van je verwacht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
[..]
Oh dat ben ik ook niet hoor
Haha, is dat zo? Ik kan soms goed dingen geheim houdenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer auto_ had ik niet van je verwacht.
Waarom ben je niet tevreden met jezelf?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
in deze context vind ik dat tongetje helemaal niet zo leuk
Foei Air!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie let er nou op jouw neusje als je...Nou ja...
roze setjes bvquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, is dat zo? Ik kan soms goed dingen geheim houden
Check d'r signaturequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer auto_ had ik niet van je verwacht.
Waarom ben je niet tevreden met jezelf?
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, is dat zo? Ik kan soms goed dingen geheim houden
Sorry, zal het weer wel zijn... Ik heb al teveel laag uitgesneden shirtjes gezien vandaag...quote:
Slimme jijquote:
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |