quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:46 schreef Leppie7 het volgende:
1= Multi level marketing is in Nederland LEGAAL, een pyramide systeem is echter ILLEGAAL, sinds dit een vorm van Multi level Marketing aka network marketing is is het dus geen pyramide systeem dus ff denken voordat je post? (hierbij verwijs ik naar oa een uitspraak van het hoger gerechtshof in 2005)
2. Idd is een MLM systeem na een paar lagen onhoudbaar, vandaar dat er met 5 lagen gewerkt word, ff lezen voordat je typt?
3. sinds het een topic is voor alles wat met geldzaken temaken heeft, de inhoud van de post niks illegaal heeft zal ik graag willen weten waarom het slotje en het verwijderen van mijn post met een ongelofelijk dom plaatje?
Wat wordt er nu eigenlijk verkocht? Domeinnamen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
Carry on
* Bootje84 pakt popcorn!
Originele OP:
[..]
Deze 3 vragen zijn essentieel!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:30 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wat verkoop je?
Wat kost het?
Voor hoeveel kun je het evrkopen?
forum@fok.nlquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:33 schreef Kopbal het volgende:
Modjes die vrolijk doorgaan met baggeren na een slotje
dat heb ik in de 1e post gedaan helaas een deletje O_oquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe dit op de langere termijn ooit winstgevend kan zijn en hoe de TS van het vorige topic dit kan onderbouwen.
Oh, nou ligt het aan ons?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef John.Milton het volgende:
Kunnen de modjes trouwens ook ophouden met het baggeren in dit topic, dat komt de discussie vast wel ten goede.
Dat kan niet winstgevend zijn en ik denk dat TS van het vorige topic het zeker niet kan onderbouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef John.Milton het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe dit op de langere termijn ooit winstgevend kan zijn en hoe de TS van het vorige topic dit kan onderbouwen.
Ej verleppie,quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
dat heb ik in de 1e post gedaan helaas een deletje O_o
en de reden waarom dit niet winstgevend kan zijn is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat kan niet winstgevend zijn en ik denk dat TS van het vorige topic het zeker niet kan onderbouwen.
Als hij überhaupt zijn gezicht al hier laat zien.
Probeer het eens in je eigen woorden. Onderbouw maar eens waarom er voor IEDEREEN winstgevendheid te behalen is in je MLM scheme.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
dat heb ik in de 1e post gedaan helaas een deletje O_o
ik ben klaar met het serieuze posten van info in deze topics, sinds jullie fokkers een duidelijk standpunt hebben ingenomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ej verleppie,
Wat verkoop je?
Wat kost het?
Voor hoeveel kun je het verkopen?
Oh, voor de top van de PYRAMIDE kan het best winstgevend zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:37 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
en de reden waarom dit niet winstgevend kan zijn is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |