Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je gewoon met een groep vrienden weg was, LB. Wel irritant inderdaad zulke mensen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanochtend toch al gehad.
En jij bent hier degene met een massagecursus.
Nee, mijn laatste reisje met het studentenkoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je gewoon met een groep vrienden weg was, LB. Wel irritant inderdaad zulke mensen.
En zo ontstaan nou roddelsquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik nou over massages van Wyccie bij Cobra4
Details!!!
Life is evilquote:
Wist je nog niet dat cobra en wyccie een setje zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik nou over massages van Wyccie bij Cobra4
Details!!!
omgquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik zou wel willen dat ik wat assertiever was soms...want er was 1 middag dat ik gewoon lekker even wilde rondslenteren met mn vriend terwijl de rest een boottocht ging doen, en toen stonden ze ineens klaar naast ons: goed, wat gaan we doen?
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, mijn laatste reisje met het studentenkoor![]()
Ja dat had gekund, maar dat vind ik ten eerste altijd een beetje flauw, en ten tweede teveel geregel. En ik voel me altijd vreselijk naar als ik dan tegen iemand anders moet zeggen: nee deze kamer is al vol.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.
Hoe harder je het ontkent hoe verdachter het isquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.
Ik bedoel achteraf gezien dus. Of voor een volgende keer.
En nee, ze lullen maar wat.Je hebt niks gemist.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe harder je het ontkent hoe verdachter het is![]()
Wat is nou het eerste dat je in zo'n geval doet? Juist: ontkennenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
En nee, ze lullen maar wat.Je hebt niks gemist.
Ach joh, dat is toch helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat had gekund, maar dat vind ik ten eerste altijd een beetje flauw, en ten tweede teveel geregel. En ik voel me altijd vreselijk naar als ik dan tegen iemand anders moet zeggen: nee deze kamer is al vol.
Dat bedoel ik dus met niet-assertief zijn.... ik voel me gewoon te snel lullig.
Die heb ik nog nooit gehoord maar ik vind 'm goedquote:
Jij bent natuurlijk getrained je mond te houden in geval van martelingen.quote:
Sergeant-Majoor Cobra4, Koninklijke Luchtmacht, registratie nummer 4.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk getrained je mond te houden in geval van martelingen.
quote:
Oh, nou word ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Er zijn hier wat mensen die moeten oppassen.![]()
Ze weten zelf wel wie/waarom.
Haha, nee hoor. Zo ben ik niet.![]()
LB, lees maar even terug. Klein stukje van afgelopen nacht en vanochtend. Die flauwerds hier moet je negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |