Die staat wel hoog op mijn must read lijstjequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt, want The Hitch Hikers Guide to the Galaxy heb jij nog niet gelezen
Dat dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Soempie het volgende:
Dat terugsturen lijkt me zo'n gedoe.
Net als met die senseo.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar jullie het over hebben
Is een leuk boekquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt, want The Hitch Hikers Guide to the Galaxy heb jij nog niet gelezen
Na de zomer dan maarquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die staat wel hoog op mijn must read lijstje
nu de tijd nog zien te vinden
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Wyccie, MM..iets voor jullie? Jean Michelle Jarre:
http://www.livenation.nl/artist/getArtist/artistId/613774/
Ik heb de 3D versie van Beowulf gezien, dat was inderdaad vetquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:19 schreef Soempie het volgende:
Over films gesproken. Gister zijn we 's avonds naar een 3D versie geweest van monsters vs aliens. Het verhaal was geen zak aan, maar 3D was echt tof.
Klopt jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
MaJo, tegenwoordig krijg je bij het terugbrengen van kleren naar de winkel toch een tegoedkaart?
Daarom stuur ik het liever terug.
[..]
Jazeker.
Maar ik sta enorm rood.![]()
![]()
Tijd om je ziel te verkopen. Of een nier.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:22 schreef wyccie het volgende:
MaJo, tegenwoordig krijg je bij het terugbrengen van kleren naar de winkel toch een tegoedkaart?
Daarom stuur ik het liever terug.
[..]
Jazeker.
Maar ik sta enorm rood.![]()
![]()
Je bedoelt te zeggen dat Wyccie's ziel zo verdorven is dat het niets meer oplevert?quote:
Of ze verft d'r haar rood en kijkt MM lieft aan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Nouja, ze kan het bij satan proberen.
Ik bestel altijd spullen terwijl ik het niet moet doen. Doordat ik toch vaak de helft terug kan sturen, houd ik mezelf voor dat het daarom niet erg is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:25 schreef MaJo het volgende:
Klopt jamaar ik koop dan liever wat anders
Mijn nier ziet er vast niet zo schattig uit.quote:
Te veel moeite. Ruk die nier er maar uit.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
Of ze verft d'r haar rood en kijkt MM lieft aan.
Dan is ze incognito(dus d'r identiteit blijft geheim), heeft MM wat om naar te staren én ze hebben allebei een goed concert
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:50 schreef wyccie het volgende:
Te veel moeite. Ruk die nier er maar uit.
Misschien kun je met het geven van massages geld verdienen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn nier ziet er vast niet zo schattig uit.
[..]
Te veel moeite. Ruk die nier er maar uit.
Er was een eerstejaars kunstgeschiedenisstudent mee, dus die had er wel oren naar, en dat was erg leuk, alleen was die zo autistisch als de pest, dus de tweede dag had ik het eigenlijk wel gehad met zo'n klevertjequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
@LB, welkom terug!Wat vonden ze van je rondleiding?
Zit je nou naar een massage van Wyccie te vissen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien kun je met het geven van massages geld verdienen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nou naar een massage van Wyccie te vissen?
Al gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was de jus lekker?
Masseer ik niet te hard?
Dat heeft hij vanochtend toch al gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zit je nou naar een massage van Wyccie te vissen?
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je gewoon met een groep vrienden weg was, LB. Wel irritant inderdaad zulke mensen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanochtend toch al gehad.
En jij bent hier degene met een massagecursus.
Nee, mijn laatste reisje met het studentenkoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je gewoon met een groep vrienden weg was, LB. Wel irritant inderdaad zulke mensen.
En zo ontstaan nou roddelsquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik nou over massages van Wyccie bij Cobra4
Details!!!
Life is evilquote:
Wist je nog niet dat cobra en wyccie een setje zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik nou over massages van Wyccie bij Cobra4
Details!!!
omgquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik zou wel willen dat ik wat assertiever was soms...want er was 1 middag dat ik gewoon lekker even wilde rondslenteren met mn vriend terwijl de rest een boottocht ging doen, en toen stonden ze ineens klaar naast ons: goed, wat gaan we doen?
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, mijn laatste reisje met het studentenkoor![]()
Ja dat had gekund, maar dat vind ik ten eerste altijd een beetje flauw, en ten tweede teveel geregel. En ik voel me altijd vreselijk naar als ik dan tegen iemand anders moet zeggen: nee deze kamer is al vol.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.
Hoe harder je het ontkent hoe verdachter het isquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.
Ik bedoel achteraf gezien dus. Of voor een volgende keer.
En nee, ze lullen maar wat.Je hebt niks gemist.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe harder je het ontkent hoe verdachter het is![]()
Wat is nou het eerste dat je in zo'n geval doet? Juist: ontkennenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
En nee, ze lullen maar wat.Je hebt niks gemist.
Ach joh, dat is toch helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat had gekund, maar dat vind ik ten eerste altijd een beetje flauw, en ten tweede teveel geregel. En ik voel me altijd vreselijk naar als ik dan tegen iemand anders moet zeggen: nee deze kamer is al vol.
Dat bedoel ik dus met niet-assertief zijn.... ik voel me gewoon te snel lullig.
Die heb ik nog nooit gehoord maar ik vind 'm goedquote:
Jij bent natuurlijk getrained je mond te houden in geval van martelingen.quote:
Sergeant-Majoor Cobra4, Koninklijke Luchtmacht, registratie nummer 4.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk getrained je mond te houden in geval van martelingen.
quote:
Oh, nou word ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Er zijn hier wat mensen die moeten oppassen.![]()
Ze weten zelf wel wie/waarom.
Haha, nee hoor. Zo ben ik niet.![]()
LB, lees maar even terug. Klein stukje van afgelopen nacht en vanochtend. Die flauwerds hier moet je negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |