Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je gewoon met een groep vrienden weg was, LB. Wel irritant inderdaad zulke mensen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heeft hij vanochtend toch al gehad.
En jij bent hier degene met een massagecursus.
Nee, mijn laatste reisje met het studentenkoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:06 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht dat je gewoon met een groep vrienden weg was, LB. Wel irritant inderdaad zulke mensen.
En zo ontstaan nou roddelsquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik nou over massages van Wyccie bij Cobra4
Details!!!
Life is evilquote:
Wist je nog niet dat cobra en wyccie een setje zijn?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wat lees ik nou over massages van Wyccie bij Cobra4
Details!!!
omgquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik zou wel willen dat ik wat assertiever was soms...want er was 1 middag dat ik gewoon lekker even wilde rondslenteren met mn vriend terwijl de rest een boottocht ging doen, en toen stonden ze ineens klaar naast ons: goed, wat gaan we doen?
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, mijn laatste reisje met het studentenkoor![]()
Ja dat had gekund, maar dat vind ik ten eerste altijd een beetje flauw, en ten tweede teveel geregel. En ik voel me altijd vreselijk naar als ik dan tegen iemand anders moet zeggen: nee deze kamer is al vol.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.
Hoe harder je het ontkent hoe verdachter het isquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar je kent die mensen toch wel? Ik zou gewoon met wat mensen die jou bevallen afspreken dat jullie samen in 1 kamer zullen slapen.
Ik bedoel achteraf gezien dus. Of voor een volgende keer.
En nee, ze lullen maar wat.Je hebt niks gemist.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe harder je het ontkent hoe verdachter het is![]()
Wat is nou het eerste dat je in zo'n geval doet? Juist: ontkennenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:14 schreef wyccie het volgende:
En nee, ze lullen maar wat.Je hebt niks gemist.
Ach joh, dat is toch helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ja dat had gekund, maar dat vind ik ten eerste altijd een beetje flauw, en ten tweede teveel geregel. En ik voel me altijd vreselijk naar als ik dan tegen iemand anders moet zeggen: nee deze kamer is al vol.
Dat bedoel ik dus met niet-assertief zijn.... ik voel me gewoon te snel lullig.
Die heb ik nog nooit gehoord maar ik vind 'm goedquote:
Jij bent natuurlijk getrained je mond te houden in geval van martelingen.quote:
Sergeant-Majoor Cobra4, Koninklijke Luchtmacht, registratie nummer 4.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk getrained je mond te houden in geval van martelingen.
quote:
Oh, nou word ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef wyccie het volgende:
Er zijn hier wat mensen die moeten oppassen.![]()
Ze weten zelf wel wie/waarom.
Haha, nee hoor. Zo ben ik niet.![]()
LB, lees maar even terug. Klein stukje van afgelopen nacht en vanochtend. Die flauwerds hier moet je negeren.
Maar je hebt vooraf wel flink moeten persen om dat glas vol te krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef wyccie het volgende:![]()
Nou ja.
LB, het ging dus om een virtuele massage waarbij ik ook nog eens min of meer door Etcie voor hond werd uitgemaakt. Zie je, als jij er niet bent loopt het hier helemaal uit de hand.
Nietusquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nou ja.
LB, het ging dus om een virtuele massage waarbij ik ook nog eens min of meer door Etcie voor hond werd uitgemaakt. Zie je, als jij er niet bent loopt het hier helemaal uit de hand.
Nee, dat zie je vekeerd. Als LB niets gevraagd had, dan hadden er ook geen slapende honden wakker gemaakt geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:26 schreef wyccie het volgende:![]()
Nou ja.
Door jullie!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
Het is juist uit de hand gelopen toen LB terug kwam.
Jij vatte het zo opquote:
Dat is toch het eerste waar je aan denkt; een hond met sloffen en een krant in zijn bek.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
Jij vatte het zo opDat is jouw manier van denken, niet de mijne
Pak jij het bier? Pak ik de cameraquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:32 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, oh. Girlfight!!!!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pak jij het bier? Pak ik de camera
Oh, ok. Dat is dan wel aardiger dan een hond.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk eerder aan een liefhebbend type die wat over heeft voor iemand anders![]()
Je hebt gewoon een veel te negatief beeld van mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat is dan wel aardiger dan een hond.
Als stel ik me er dan weer een slaafs huisvrouwtje bij voor.
Not my cup of tea.
Zoete gaarnequote:
Die geef ik tegenwoordig zelf (ja, ik moet eerst op mezelf oefenen)quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Voortaan geen massages meer voor jullie.
Nem en ik zitten al aan het bier en popcorn. Jij ook wat?quote:
okidokiquote:
Rookt pittquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een veel te negatief beeld van mijIk neem wel eens shag mee voor Pitt (die hij betaald trouwens
) dan ben ik toch geen slaafs huisvrouwtje
Oh, eeeummm, maar het was heerlijk! Wat zou ik nu zonder moeten. Ik wil morgen ochtend weer gaan lopen!?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
![]()
Voortaan geen massages meer voor jullie.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
antwoordde hij 'ja doe er maar een toilettasje bij'![]()
volgens mij had hij zelf niet door wat hij zei maar ik heb de hele dag in een deuk gelegen als ik er weer aan dacht
![]()
Nee! Ik bedoelde jou niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef Etcetera het volgende:
Je hebt gewoon een veel te negatief beeld van mijIk neem wel eens shag mee voor Pitt (die hij betaald trouwens
) dan ben ik toch geen slaafs huisvrouwtje
Een colaatje gaat er ook wel inquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nem en ik zitten al aan het bier en popcorn. Jij ook wat?
Oh, dat ken ik. En dan zit ik later ergens ineens te lachen en zie je die mensen: die is gekquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
Mehehe lig in een deuk in de bus
doet me aan laatst denkeneen jongen had afgerekend en ik vroeg of hij een tasje erbij wilde. Daarop antwoordde hij 'ja doe er maar een toilettasje bij'
![]()
volgens mij had hij zelf niet door wat hij zei maar ik heb de hele dag in een deuk gelegen als ik er weer aan dacht
![]()
Welk beeld had je en wat is het nuquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rookt pittmijn beeld van hem moet ik meteen aanpassen
Maar zout is wel 2x zo duur!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:40 schreef wyccie het volgende:
Ik wil zoet én zout.
Ik vraag me achteraf wel af of hij nou dacht dat ie echt een toilettasje kreeg of dat het gewoon een verspreking wasquote:
Ik neig nu wel naar Lammertquote:
Dan snap ik er geen fuck meer vanquote:
Ik ken geen Lammertquote:
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik. En dan zit ik later ergens ineens te lachen en zie je die mensen: die is gek
Mij van m'n seriequote:
En dat allemaal dankzij LBquote:
Echt waar? Ik heb tijdens dit topic gewoon de nieuwste Heroes zitten kijken hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie hem nu voor me als een gezette veertiger met tattoos en lang haarquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door jullie!
Ok, dan is het dus eigenlijk de schuld van LB?![]()
Waaaatquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie hem nu voor me als een gezette veertiger met tattoos en lang haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |