Is dat zoquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar zout is wel 2x zo duur!
Trouwens...ik heb nog helemaal geen massage gehad van jou. Dus wanneer kan ik die verzilveren? Want vooralsnog is het een loos dreigement
Jammer dan, die kans heb je nu wel verspeeld.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...ik heb nog helemaal geen massage gehad van jou. Dus wanneer kan ik die verzilveren? Want vooralsnog is het een loos dreigement
Geen flauw idee, maar dat zei Wyccie eerder vandaagquote:
Ik ben 100% voor zoet. Zoutquote:bij de meeste bioscopen hebben ze alleen zoute popcornnu lust ik dat ook wel maar zoete is zoveel lekkerder
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit een klant gehad die zoiets raars zei (ze maken alleen flauwe grapjes die nog maar een half miljoen keer zijn gemaakt), maar zelf zeggen we wel eens gekke dingen als we moe zijn en het een drukke dag is.Oh ik hoor ook altijd dezelfde flauwe grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'oh het lijkt meer op een kaas dan zeep
' en altijd de vraag of je niet enorm hoofdpijn krijgt van de zeep
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je weet dat je nu twee keer zout zegt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dat zei Wyccie eerder vandaag
[..]
Ik ben 100% voor zoet. Zout![]()
Zoute popcorn
![]()
Ik krijg altijd de vraag of ik geen assistent nodig heb en nog meer van dat soort dingen. Dat wordt ook vermoeiend na 10xquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ik hoor ook altijd dezelfde flauwe grapjes'oh het lijkt meer op een kaas dan zeep
Wist niet dat het in prijs verschilde. Wel raarquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef wyccie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is het een konijntje?
Met een uitgestreken gezicht.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik denk dat we er een boek over kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
Oh ik hoor ook altijd dezelfde flauwe grapjes'oh het lijkt meer op een kaas dan zeep
Jaquote:
En Lost dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk How I Met Your Mother nu verkleindMoet wel blijven F5en he
Moet nog downloaden, kon geen dvd versies van seizoen 1 vinden dit weekendquote:
Met recenseren is het nog erger trouwensquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de vraag of ik geen assistent nodig heb en nog meer van dat soort dingen. Dat wordt ook vermoeiend na 10x
Ik zie het gewoon voor mequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het een konijntje?
Met een uitgestreken gezicht.
Ja het is absurd. Dit topic is pas nét open. Oude tijden herleven!quote:
Same herequote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat we er een boek over kunnen schrijven.
Sinds ik in een winkel werk let ik ook altijd op wat ik zeg en doe in andere winkels.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met recenseren is het nog erger trouwens
'schrijf je nou de songteksten op?'
'ben je bang te vergeten wat ze gespeeld hebben?'dit krijg ik minstens 1x per optreden te horen
oh en ook altijd leuk: mensen die over je zitten te lullen dat je aan het schrijven bent, ze snappen nooit waarom
en dan te bedenken dat ik dit werk voor deze mensen doe
Best welquote:
Komt denk ik omdat je geen 3voor12 shirt aan hebt. Dan zouden ze het wel snappen denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met recenseren is het nog erger trouwens
'schrijf je nou de songteksten op?'
'ben je bang te vergeten wat ze gespeeld hebben?'dit krijg ik minstens 1x per optreden te horen
oh en ook altijd leuk: mensen die over je zitten te lullen dat je aan het schrijven bent, ze snappen nooit waarom
en dan te bedenken dat ik dit werk voor deze mensen doe
Die ga ik ook eens proberenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het een konijntje?
Met een uitgestreken gezicht.
Dus ik zat er naast met mijn Lammert?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:55 schreef Etcetera het volgende:
Voor je het geval het gemist hebt MaJo: Pitt is géén veertiger met tattoo's
Wie is Lammertquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ik zat er naast met mijn Lammert?
thanksquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]Arme jij
Bij deze beloof ik dat ik, als ik naar een concert ga, niet domme vragen aan mensen ga stellen die ik zie schrijven
[..]
Best wel
Voor je het geval het gemist hebt MaJo: Pitt is géén veertiger met tattoo's
Ja, verschrikkelijk is dat. En dan net zo op een volume en toon dat het duidelijk is dat ze willen dat jij het hoort.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:53 schreef MaJo het volgende:
oh en ook altijd leuk: mensen die over je zitten te lullen dat je aan het schrijven bent
Of Wyccie heeft dwaalsporen uitgezet in de strijd tegen het ontdekken van haar identiteitquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht dat Wyccie in een kledingwinkel werkte..... blijkbaar hebben we allemaal een geheugen als een zeef
Dat doet ze goed hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik dacht dat Wyccie in een kledingwinkel werkte..... blijkbaar hebben we allemaal een geheugen als een zeef
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
thanks
en dat hij dat niet is snap ik weljullie zijn toch ook van dezelfde leeftijd?
Is er überhaupt wel een winkel waar je als medewerker moet vragen of iets een konijntje is dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:56 schreef MaJo het volgende:
maar wyccie, dacht dat je in een supermarkt werkte? Dan hoef je toch niet te vragen of iets een konijntje is?
Ik schaam me altijd kapot als ik met mensen ben die zoiets doen. Over iemand praten maar dan veels te hard. En omdat ik dan net aan het kijken ben om wie het gaat, wordt ik gek aangekekenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk is dat. En dan net zo op een volume en toon dat het duidelijk is dat ze willen dat jij het hoort.
Als je nieuwsgierig bent, vraag het dan gewoon. Of zeg dan niks.
Ik weiger dat te doen. Als volkskrant recensent doe je toch ook geen volkskrant shirt aan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat je geen 3voor12 shirt aan hebt. Dan zouden ze het wel snappen denk ik.
Maar ja, het lijkt me strontvervelend, steeds weer te moeten uitleggen
En relatie(s).quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of Wyccie heeft dwaalsporen uitgezet in de strijd tegen het ontdekken van haar identiteit
De dierenwinkel?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel een winkel waar je als medewerker moet vragen of iets een konijntje is dan?
Dat snap ik nooit zo. Staan die mensen altijd buiten de postbode op te wachten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
Uitgemolken postgrappen:
- is het een blauwe? die mag je mee terugnemen(met allerlei variaties)
- heb ik de hoofdprijs gewonnen?
Preaching fo' the choir, sistah!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weiger dat te doen. Als volkskrant recensent doe je toch ook geen volkskrant shirt aan?bovendien mogen mensen best een beetje leren nadenken. Is toch logisch dat er recensenten rondlopen?
Er zijn zat mensen, vooral in volkse wijken, die dat doen ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo. Staan die mensen altijd buiten de postbode op te wachten?
Ik zie mijn postbode alleen als er een pakketje bezorgd wordt.
er zijn mensen die echt op de post wachtenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit zo. Staan die mensen altijd buiten de postbode op te wachten?
Ik zie mijn postbode alleen als er een pakketje bezorgd wordt.
De Poelier?quote:
Zie je! Zie je! Het is waar!quote:
quote:
Precies jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk is dat. En dan net zo op een volume en toon dat het duidelijk is dat ze willen dat jij het hoort.
Als je nieuwsgierig bent, vraag het dan gewoon. Of zeg dan niks.
Volgende keer dat kladblok overhandigen: "Hier, schrijf jij dan de recensie maar, blijkbaar heb je toch wat beters te doen dan naar het concert kijken"quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Precies jameestal laat ik het aan me voorbij gaan maar soms word ik er zo pissig van dat ik het maar uitleg
als een medewerker van een dierenwinkel niet weet of het dier een cavia of een konijn is dan zou dat kunnen jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel een winkel waar je als medewerker moet vragen of iets een konijntje is dan?
Blinde medewerker danquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
als een medewerker van een dierenwinkel niet weet of het dier een cavia of een konijn is dan zou dat kunnen ja
Afwas? Die heb ik in de prullenbak gegooid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
Sorry dat ik jullie met de afwas liet zitten. Er stond vlak naast mijn huisje een school in brand. Moest even ramptoeristje spelen.
Als ik als klant bij jou een konijntje kom kopen en jij stelt mij die vraag, dan loop ik door naar een andere dierenwinkel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
De dierenwinkel?
Haha dat is wel een goeie jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende keer dat kladblok overhandigen: "Hier, schrijf jij dan de recensie maar, blijkbaar heb je toch wat beters te doen dan naar het concert kijken"
Of senielquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Blinde medewerker dan
The ears people! The ears!
Moet je een keer met veel kabaal opvallend een dierenwinkel binnenlopen, en als mensen dan opkijken vragen waar ze de vogels hebben want je moet nog avondeten kopen en de slager was dichtquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik als klant bij jou een konijntje kom kopen en jij stelt mij die vraag, dan loop ik door naar een andere dierenwinkel.
Zou mooi zijn toch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Afwas? Die heb ik in de prullenbak gegooid.
[..]
Als ik als klant bij jou een konijntje kom kopen en jij stelt mij die vraag, dan loop ik door naar een andere dierenwinkel.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn zat mensen, vooral in volkse wijken, die dat doen ja.
Ik hoop niet dat ik ooit zo word.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:01 schreef Etcetera het volgende:
er zijn mensen die echt op de post wachtenvooral ouderen
Heb ik ooit gedaan in de zeehondencreche in Pieterburen. Ik kan je vertellen dat ze niet echt blij waren.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je een keer met veel kabaal opvallend een dierenwinkel binnenlopen, en als mensen dan opkijken vragen waar ze de vogels hebben want je moet nog avondeten kopen en de slager was dicht
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan in de zeehondencreche in Pieterburen. Ik kan je vertellen dat ze niet echt blij waren.
Dat je naast zo'n klein kind gaat staan dat een konijntje uitzoekt...en dan hard aan het personeel vragen of die konijnen een beetje gemakkelijk te slachten zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je een keer met veel kabaal opvallend een dierenwinkel binnenlopen, en als mensen dan opkijken vragen waar ze de vogels hebben want je moet nog avondeten kopen en de slager was dicht
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je naast zo'n klein kind gaat staan dat een konijntje uitzoekt...en dan hard aan het personeel vragen of die konijnen een beetje gemakkelijk te slachten zijn
Maken ze bij jou geen flauw grappen? Gewone burgers zeg maar? Zoals salueren enz?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan in de zeehondencreche in Pieterburen. Ik kan je vertellen dat ze niet echt blij waren.
ik vind dieren lief!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef wyccie het volgende:
Wat een dierenvrienden hier.
Ik ben gek op dier!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:11 schreef wyccie het volgende:
Wat een dierenvrienden hier.
Echt wel. Vaders (die ooit in dienst hebben gezeten) met jonge kinderen die wel even zullen laten zien dat ze ook "stoer" zijn. Kwestie van meteen afblaffen, in de houding schreeuwen en vervolgens aan hun kinderen uitleggen hoe ze dat thuis ook moeten doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maken ze bij jou geen flauw grappen? Gewone burgers zeg maar? Zoals salueren enz?
Waarom zou je er niet serieus over doen? Mijn dieren zijn mijn babiesquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Dieren zijn tof (over het algemeen dan) maar mensen kunnen er zo ongelofelijk serieus over doen
![]()
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:17 schreef wyccie het volgende:
Ik houd niet van dieren. Maar blijkbaar houden ze wel van mij.
Kitty! Kom 's hier!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet serieus over doen? Mijn dieren zijn mijn babies
Terwijl ik dit type springt Kitty bij me op schoot
Dat mag ook wel, maar ik kan erg slecht over mensen die helemaal flippen als je iets negatiefs zegt over hun huisdierquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Katten en poezen zijn wel lief.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:
Dat is wel triest jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, maar ik kan erg slecht over mensen die helemaal flippen als je iets negatiefs zegt over hun huisdier
Nu kan ik er ook niet goed over als mensen het niet kunnen hebben wannneer je ze (terecht) meldt dat hun kind irritant/vervelend doet, dus ik zie een patroon
Ik heb slechts één keer een kat meegemaakt die totaal niet lief was.quote:
"Dat doet ie anders noooooit!?"quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, maar ik kan erg slecht over mensen die helemaal flippen als je iets negatiefs zegt over hun huisdier
Zullen we Kitty zelf laten beslissen?quote:
Ja, van Kitty wel ja. Dat andere mormel daarentegenquote:Overigens weet ik dat je van haar houdt
Ja?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel triest jaMaar aan de andere kant, over mijn huisdieren valt gewoon niets slechts te zeggen dus dan zou ik ook flippen
Nem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |