Nee Timquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had ik een photoshop gemaakt van Willow?
Van Vito had ik één gemaakt waar íe heel eng keek.
quote:Als Vito via het hekje kan ontsnappen, dan kan ik er ook door naar binnen
Make it puke and your rightquote:
Als ze slim zijn zeggen ze dat kutkind B het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Stel, ik zit in de kamer. Pitt en kutkind A zijn niet in de kamer, maar ik hoor wel wat stukvallen in de keuken. 200% kans dat zowel Pitt als kutkind A hun hoofd om het hoekje steken en elkaar aanwijzen dat de ander schuldig is aan het ongeluk
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, dan kan íe lang blijven staan
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echt
Stel, ik zit in de kamer. Pitt en kutkind A zijn niet in de kamer, maar ik hoor wel wat stukvallen in de keuken. 200% kans dat zowel Pitt als kutkind A hun hoofd om het hoekje steken en elkaar aanwijzen dat de ander schuldig is aan het ongeluk
Ook een optiequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze slim zijn zeggen ze dat kutkind B het heeft gedaan.
Dan bel ik toch gewoon aan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee Tim"My noze has flavr"
[..]Zorgt dat er een muurtje tussen gemetseld wordt
Blowing chunks heet datquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een optie
Mijn stagebegeleider had ooit een schitterend verhaalHij had tegen z'n toen 2 jarige dochter gezegd dat ze d'r bord moest leegmaken. Heeft ze het bord omgekieperd, keek ze 'm aan 'OP!'
![]()
![]()
Ja en Willow ontvangt je natuurlijk gewoon alsof er niets aan de hand isquote:
Het enige wat ik nu voor me zie is het bord yoghurt-havermout dat m'n vader weg heeft gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blowing chunks heet dat
Zie je het voor je? (Ja, je ziet het voor je)
Eensquote:
Geweldigquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een optie
Mijn stagebegeleider had ooit een schitterend verhaalHij had tegen z'n toen 2 jarige dochter gezegd dat ze d'r bord moest leegmaken. Heeft ze het bord omgekieperd, keek ze 'm aan 'OP!'
![]()
![]()
Ik zou in een scheur liggenquote:
Willow en ik hebben dan ook geen woorden met elkaar. Willow en ik gaan over het gouden pad met de regenboog rennen, de ondergaande zon tegemoetquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en Willow ontvangt je natuurlijk gewoon alsof er niets aan de hand is
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nét mijn eten op.
Trouwens, ik vind dit recept echt geniaal: snelle pepermacaroni met ham
Van wat voor paddo's heb jij nou weer gesnoept?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Willow en ik hebben dan ook geen woorden met elkaar. Willow en ik gaan over het gouden pad met de regenboog rennen, de ondergaande zon tegemoet
(Vito is best okay hoor, die mag dan Toto spelen)
Mehehequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van wat voor paddo's heb jij nou weer gesnoept?
Blijkbaar zijn er meer mensen die het niet lusten. Waardoor kan ik die vervangen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ziet er goed uitJammer van de rucola
Ik ga ook kookboeken schrijven.quote:Ik had hier ooit zo'n C1000 koekboekje liggen. Dan stond er bijvoorbeeld: pasta met bolognesesaus.
En dan waren de ingredienten:
- 1 pak pasta
- 1 pot bolognesesaus.
De laatste keer dat ik paddo's heb gegeten had ik dat gevoel welquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van wat voor paddo's heb jij nou weer gesnoept?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er meer mensen die het niet lusten. Waardoor kan ik die vervangen?
[..]
Ik ga ook kookboeken schrijven.![]()
Of reisgidsen:
"Het was erg leuk."
"Mooie dieren."
"Het is er heel warm."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |