Nee Timquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Had ik een photoshop gemaakt van Willow?
Van Vito had ik één gemaakt waar íe heel eng keek.
quote:Als Vito via het hekje kan ontsnappen, dan kan ik er ook door naar binnen

Make it puke and your rightquote:

Als ze slim zijn zeggen ze dat kutkind B het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
Stel, ik zit in de kamer. Pitt en kutkind A zijn niet in de kamer, maar ik hoor wel wat stukvallen in de keuken. 200% kans dat zowel Pitt als kutkind A hun hoofd om het hoekje steken en elkaar aanwijzen dat de ander schuldig is aan het ongeluk

quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, dan kan íe lang blijven staan

quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echt
Stel, ik zit in de kamer. Pitt en kutkind A zijn niet in de kamer, maar ik hoor wel wat stukvallen in de keuken. 200% kans dat zowel Pitt als kutkind A hun hoofd om het hoekje steken en elkaar aanwijzen dat de ander schuldig is aan het ongeluk

Ook een optiequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze slim zijn zeggen ze dat kutkind B het heeft gedaan.

Dan bel ik toch gewoon aan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee Tim"My noze has flavr"
[..]Zorgt dat er een muurtje tussen gemetseld wordt

Blowing chunks heet datquote:

quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een optie
Mijn stagebegeleider had ooit een schitterend verhaalHij had tegen z'n toen 2 jarige dochter gezegd dat ze d'r bord moest leegmaken. Heeft ze het bord omgekieperd, keek ze 'm aan 'OP!'
![]()
![]()

Ja en Willow ontvangt je natuurlijk gewoon alsof er niets aan de hand isquote:

Het enige wat ik nu voor me zie is het bord yoghurt-havermout dat m'n vader weg heeft gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blowing chunks heet dat
Zie je het voor je? (Ja, je ziet het voor je)
Eensquote:

Geweldigquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook een optie
Mijn stagebegeleider had ooit een schitterend verhaalHij had tegen z'n toen 2 jarige dochter gezegd dat ze d'r bord moest leegmaken. Heeft ze het bord omgekieperd, keek ze 'm aan 'OP!'
![]()
![]()

Ik zou in een scheur liggenquote:

Willow en ik hebben dan ook geen woorden met elkaar. Willow en ik gaan over het gouden pad met de regenboog rennen, de ondergaande zon tegemoetquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en Willow ontvangt je natuurlijk gewoon alsof er niets aan de hand is

Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nét mijn eten op.
Trouwens, ik vind dit recept echt geniaal: snelle pepermacaroni met ham

Van wat voor paddo's heb jij nou weer gesnoept?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Willow en ik hebben dan ook geen woorden met elkaar. Willow en ik gaan over het gouden pad met de regenboog rennen, de ondergaande zon tegemoet
(Vito is best okay hoor, die mag dan Toto spelen)

Mehehequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van wat voor paddo's heb jij nou weer gesnoept?

Blijkbaar zijn er meer mensen die het niet lusten. Waardoor kan ik die vervangen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ziet er goed uitJammer van de rucola
Ik ga ook kookboeken schrijven.quote:Ik had hier ooit zo'n C1000 koekboekje liggen. Dan stond er bijvoorbeeld: pasta met bolognesesaus.
En dan waren de ingredienten:
- 1 pak pasta
- 1 pot bolognesesaus.

De laatste keer dat ik paddo's heb gegeten had ik dat gevoel welquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van wat voor paddo's heb jij nou weer gesnoept?

quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er meer mensen die het niet lusten. Waardoor kan ik die vervangen?
[..]
Ik ga ook kookboeken schrijven.![]()
Of reisgidsen:
"Het was erg leuk."
"Mooie dieren."
"Het is er heel warm."

Ik weet het niet want ik eet zulke planten niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er meer mensen die het niet lusten. Waardoor kan ik die vervangen?
[..]
Gisteren, bij de bandjes stond er deze omschrijving in de folder:quote:Ik ga ook kookboeken schrijven.![]()
Of reisgidsen:
"Het was erg leuk."
"Mooie dieren."
"Het is er heel warm."
Ik lees dan:quote:Karmabomb zal de laatste band zijn die dit paasweekend in de Boulevard het podium betreed(dt???)
Ze maken, met een klassieke bezetten van gitaar, bas, drums en vocalen, rockmuziek voorzien van allerlei invloeden

Maar.....quote:
Gelukkig, het ligt niet aan mij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
Hebben we het nu over the Wizard of Oz?
Enne ghettoblaster? Was dat in 1980 ofzo?

quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
Hebben we het nu over the Wizard of Oz?
Nou, het was een flinke radioquote:Enne ghettoblaster? Was dat in 1980 ofzo?

Voor mij voorlopig geen paddo's meer hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef wyccie het volgende:
Echt, wtf? Nem, spuug die paddo's eens uit.
Eindfilmpje? Doortje?

Ik had al zo'n vermoeden door huppelen over een gouden pad. Toen hij Doortje zei wist ik dat het over Dorothy ging, maar echt duidelijk was het niet neequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar.....![]()
[..]
Gelukkig, het ligt niet aan mij.
Ik had ook al teruggescrold om te kijken of ik een post over het hoofd had gezien.

Het mag wel hoorquote:

Je eet helemaal geen sla/groenten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet het niet want ik eet zulke planten niet.
Nou, ik kan er wel iets van maken. Klassieke bezetting, rockmuziek.quote:Ik lees dan:
"Ze maken muziek"
Er staat toch werkelijk niets aan informatie in

zalmrolletjes met briequote:

Preciesquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je eet helemaal geen sla/groenten?![]()
[..]
Nou, ik kan er wel iets van maken. Klassieke bezetting, rockmuziek.
Dan kun je al heel veel wegstrepen.

quote:

Zonde om rucola te vervangenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:45 schreef wyccie het volgende:
[..]

Meer is niet nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens net kip tandoori gegeten. Dat was lekker, warm en er zat dier in

Ik eet geen sla of rauwe tomaatquote:

hehe en ik dus weer andersomquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik eet geen sla of rauwe tomaat
Rauwe ui ook niet. Rauwe paprika ook niet.
Wel als ze gebakken/verwerkt zijn.

Kan salie ook in het recept dat ik had gelinkt? Of is dat te sterk?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
In dit recept gebruiken ze salie, dat is zoooooo lekker
Maar ik bak het meestal niet, ik laat gewoon wat boter in een pannetje smelten met wat salieblaadjes erin. Die vis je eruit en dan giet je de saliebotersaus over de mezzelune![]()
![]()
Ik kan me geen gouden pad herinneren. Doortje zei me ook niet zoveel, omdat ik alleen de film in het Engels heb gezien.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:50 schreef MaJo het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden door huppelen over een gouden pad. Toen hij Doortje zei wist ik dat het over Dorothy ging, maar echt duidelijk was het niet nee

Chemische oorlog voering?quote:

Ze speelden geen klassieke muziek, ze hadden een klassieke bezetting voor rockmuziek(oftewel, de opgesomde instrumenten).quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesMaar de omschrijving is wel vrij algemeen. Zeg dan dat ze klassiek en rock samenbrengen, dat spreekt al meer aan

Toto zei mij juist weer nietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan salie ook in het recept dat ik had gelinkt? Of is dat te sterk?
[..]
Ik kan me geen gouden pad herinneren. Doortje zei me ook niet zoveel, omdat ik alleen de film in het Engels heb gezien.
Alleen bij Toto ging er een belletje rinkelen.

Haar hondje als ik het me goed herinnerquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toto zei mij juist weer nietsWie is dat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |