HAHAHAHA jeetje die zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of je nou lijnt of niet, gay ben je toch wel [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
Of je nou lijnt of niet, gay ben je toch wel [ afbeelding ]
HAIquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHA jeetje die zag ik niet aankomen.![]()
![]()
![]()
Oh hai.
1 uurtje? Dan zijn ze hem duidelijk vergeten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Emimich het volgende:
Heeft Jitze weer toestemming gekregen van de verzorgers om een uurtje op FOK te komen?
Hai Bp.quote:
Hehe.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Emimich het volgende:
Heeft Jitze weer toestemming gekregen van de verzorgers om een uurtje op FOK te komen?
Homo'squote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef Emimich het volgende:
Fasci heeft trouwens heel het homo-bashen gemist.
Tsjah, zo zie je maar weer dat het gebrek aan persoonlijke verzorging in de zorg-sector vandaag de dag zelfs het leven van fatsoenlijke burgers zoals jij en ik begint aan te tasten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef Broekpaling het volgende:
1 uurtje? Dan zijn ze hem duidelijk vergeten.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHAHAHA jeetje die zag ik niet aankomen.![]()
![]()
![]()
Oh hai.
Zo'n inkopper en al jullie luie stukken vreten (wat een toepasselijk scheldwoordquote:
Ja inderdaad. Ik had nog wel wat leuke dingen in te brengen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:51 schreef Emimich het volgende:
Fasci heeft trouwens heel het homo-bashen gemist.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, ik trap zo een deuk in de anus van m'n subwoofer.![]()
Lach maar ongelovige zondaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef Emimich het volgende:
Ja, we konden niet posten want zaagmans was aan het dreigen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[..]
Zo'n inkopper en al jullie luie stukken vreten (wat een toepasselijk scheldwoord) laten hem liggen. Maar wel gaan zeiken als ik hem alsnog maak
Daar word je heus niet minder lui van hoorquote:
Echt, hoe moeilijk is het? Zaagmans komt morgen pas, dus als hij weer iets roept dan zeg maar zoiets als "IK STEEK JE ZAAG IN DE FIKquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, we konden niet posten want zaagmans was aan het dreigen.
Niet alweer die paarse vibo he?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik had nog wel wat leuke dingen in te brengen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Timmmmmm en anus in 1 zin [ afbeelding ]
Die BMI is echt alweer zoooooo half uur geledenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
bwhehe, bij mij is het wel groen broekpaling
Zo, je kan met paint omgaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
bwhehe, bij mij is het wel groen broekpaling
Hij is roze, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet alweer die paarse vibo he?
Bij deze bevestig ik dat evenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:17 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik weeg 130 kilo en val op meisjes van acht.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef Cybey het volgende:
[..]
Die BMW is echt alweer zoooooo half uur geleden
Zelfs dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wedden dat ik een dieet voor je samen kan stellen waarmee je binnen 2 maanden voor een zeeuwse moeke kan doorgaan?
PAARS!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is roze, hoe vaak moet ik dat nu nog zeggen.
Nee, en jij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want jij bent een meisje van 8 en onzedelijk betast?
Pics.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben wel een meisje van 8, maar betast alleen mezelf onzedelijk.
jawohl, overigens delen wij beiden het ''vet eten maar niet dik worden gen'' dat je het even weetquote:
Misschien ook wel, ik lette op andere dingen.quote:
Geil.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jawohl, overigens delen wij beiden het ''vet eten maar niet dik worden gen'' dat je het even weet
Ja ik snapte die beschrijving niet hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Broekpaling het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens een "hartjeskut"![]()
Godverdomme, in welk topic stond dat nou.![]()
Hihihi ooh Fasquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien ook wel, ik lette op andere dingen.![]()
Oeh zoek even op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Broekpaling het volgende:
Heeft er hier iemand trouwens een "hartjeskut"![]()
Godverdomme, in welk topic stond dat nou.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |