quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maare, binnenkort chillen bij mij, heb bijna een huis gekocht!!!![]()
![]()
![]()
![]()
4-kamer, 90m2, balkon aan de woonkamer (+- 6 meter) op het zuiden!![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 05:41 schreef De_Ananas het volgende:
Oké, het leven gaat door. Haal jordeeeh even uit de OP.
Ik, maar ik hoef gelukkig niet door die pauper randstadquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Wie moet er straks met de auto?
http://www.traphic.nl/
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Zeker dat we dan even langskomen
Oeh, dat wordt ff afdingenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Beter!
Zijn er nu druk mee bezig, zijn de enige die interesse hebben dus hebben nu onze makelaar erop af gestuurt!
Als we hem nemen kunnen we een brugman-keuken uitzoeken twv E7500,- en onderhandelen is zeker mogelijk!!! (komt omdat het huis ernaast 12.000 minder is, maar reeds verkocht)
Ik kan mijn huis bijna zien gelukkig. Op dit soort dagen wordt ik er altijd blij van dat ik niet zo ver weg woon.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik, maar ik hoef gelukkig niet door die pauper randstad
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
Wie moet er straks met de auto?
http://www.traphic.nl/
quote:
Ik woon ook niet echt dichtbij, maar heb nooit zo veel file meer gelukkig. Vroeger wel, toen ik nog in dat schijt Schiedam werktequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan mijn huis bijna zien gelukkig. Op dit soort dagen wordt ik er altijd blij van dat ik niet zo ver weg woon.
Altijd mooi meegenomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gaan we ook doen, die prijs van de keuken gaan we zeker van het bedrag aflullen, dan hebben we een gratis keuken, en E7500,- winst!
Ik ook. Dat klopt niet.quote:
quote:
Je krijgt post dat je de 100.000e bezoeker bent?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat soort post krijg ik elke week!
Wat heeft dat met files te maken?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik kom je vanavand wel ff gedag zeggen op spl als ik ga werken goed?
Welke prullenbak sta je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |