ja echt een dilemma voor een SINGLEquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef Jan-Beton het volgende:
want hoe leg je een vrouw uit waarom ik een klein kapitaaltje wil uitgeven voor een cdspeler?!
Probleem is als je dat op zo schrijven je naar je hoofd krijg dat teamwork iets is wat je moet leren omdat je er later weer mee te maken krijgtquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik vind het zo oneerlijkik wou dat ik wat oneerlijker kon zijn
maar ik moet het loslaten idd, nou ja nog een week en dan zit die stage er lekker op pfew
Ik zei vanmorgen al tegen mn lief: ik ga echt nooit nooit nooit meer met ze samenwerken, ik doe liever in mn eentje het werk van 8 personen dan dat ik nog ooit in een groepje met een van hen moet
quote:
Mijn gevoel zegt dat ik me dan niet thuis ga voelen, een echt duidelijke reden weet ik daar niet voor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar wilde wonen omdat het zo dicht bij je mama is
dan kun je beter gewoon thuis blijven wonen lijkt me als dat de reden is
maar je zei dat je niet alleen naar een andere buurt wil, wat vind je daar zo vervelend aan dan?
en tnx B en Ofresca (zeg ik dat goed?)
Niet gewoon die 1ste post quote en dan alles copy past zonder quotes plakke?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:02 schreef Jan-Beton het volgende:
Hiet moet nog een OP komen... Wie helpt me?
Doe het hem even voor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Niet gewoon die 1ste post quete en dan alles copy past zonder quotes pake?
Daarom moet ik dat eerst doen, VOORdat ik daar gezever over krijgquote:
Omdat vrouwlief d'r liever appeltaart met koffie van koopt bij het shoppen met 'r beste vriendinquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat überhaupt uitleggen?
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat überhaupt uitleggen?
Dat heb ik juist met nieuwbouw, dat is niet mijn stijl dus het zou een compromis zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik zou niet graag willen opknappen. Liever een huis met een inrichting helemaal naar je smaak dan te moeten verbouwen naar iets wat je smaak toch niet helemaal is (compromissen)...
Goed, mijn huis was een deelproject van 19 woningen en had niet de volledige vrijheid, maar is toch bijna helemaal geworden zoals ik het wilde hebben. De badkamer en toilet beneden moest ik wel wat water bij de wijn doen: het budget was opHet is gewoon netjes en functioneel. Zelf denk ik erover om de WC en bad+wastafel te vervangen voor Laufen- My Life spullen. De standaard tegels wil ik ook vervangen door mooie licht beige marmer/granieten tegels. Dat maakt het stukken warmer dan het nu is (grijs gevlamde tegels). Maar ja... de kosten
Ik wil iig geen 2e hypotheek nemen, maar gewoon ervoor sparen. Maar ja... ik wil al zoveel, zodat ik keuzes moet maken... Een cdspeler van Lindemann is OOK al niet bepaald goedkoop. Ik denk dat ik dat laatste maar eerst koop, want hoe leg je een vrouw uit waarom ik een klein kapitaaltje wil uitgeven voor een cdspeler?!
grow some ballsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Daarom moet ik dat eerst doen, VOORdat ik daar gezever over krijg
Daarom hadden wij altijd een plan van aanpak en tijdslijn. Die werd wekelijks besproken met de begeleider. Konden ze mooi zien wie geen kont uitvoerde en wie welquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Probleem is als je dat op zo schrijven je naar je hoofd krijg dat teamwork iets is wat je moet leren omdat je er later weer mee te maken krijgt
Begrijp wat je bedoel, ik heb verslagen gewoon eerlijk neer gezet wie wat heeft gedaan en wat ik er van verwachtte. Tijdens de bespreking heb ik ook waar hun bij zaten gezegd dat ik hun voltooid werkzaamheden beneden pijl vond en diverse malen heb aangeduid wat nodig was.
[quote]Op dinsdag 14 april 2009 10:21 schreef mrbox het volgende:quote:
DH.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
vanuit Antwerpen
Noukie
Bengel
Heerlijk paasweekend gehad. 450km op de motor gereden
maar ik werk normaal prima in een team dus het ligt niet aan mij gok ik (en weet ik ook wel want mn begeleiders hebben me al gezegd dat het een leerpunt voor die andere is en dat ik mijn werk gewoon goed heb gedaan)quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Probleem is als je dat op zo schrijven je naar je hoofd krijg dat teamwork iets is wat je moet leren omdat je er later weer mee te maken krijgt
Begrijp wat je bedoel, ik heb verslagen gewoon eerlijk neer gezet wie wat heeft gedaan en wat ik er van verwachtte. Tijdens de bespreking heb ik ook waar hun bij zaten gezegd dat ik hun voltooid werkzaamheden beneden pijl vond en diverse malen heb aangeduid wat nodig was.
DH!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Noukie
Heerlijk paasweekend gehad. 450km op de motor gereden
Euhmmmm... van die cdspeler koop je wel wat meer dan een simpele appeltaart met koffie...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Rauw. het volgende:
Omdat vrouwlief d'r liever appeltaart met koffie van koopt bij het shoppen met 'r beste vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |