ja echt een dilemma voor een SINGLEquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef Jan-Beton het volgende:
want hoe leg je een vrouw uit waarom ik een klein kapitaaltje wil uitgeven voor een cdspeler?!
Probleem is als je dat op zo schrijven je naar je hoofd krijg dat teamwork iets is wat je moet leren omdat je er later weer mee te maken krijgtquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik vind het zo oneerlijkik wou dat ik wat oneerlijker kon zijn
maar ik moet het loslaten idd, nou ja nog een week en dan zit die stage er lekker op pfew
Ik zei vanmorgen al tegen mn lief: ik ga echt nooit nooit nooit meer met ze samenwerken, ik doe liever in mn eentje het werk van 8 personen dan dat ik nog ooit in een groepje met een van hen moet
quote:
Mijn gevoel zegt dat ik me dan niet thuis ga voelen, een echt duidelijke reden weet ik daar niet voor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik dacht dat je daar wilde wonen omdat het zo dicht bij je mama is
dan kun je beter gewoon thuis blijven wonen lijkt me als dat de reden is
maar je zei dat je niet alleen naar een andere buurt wil, wat vind je daar zo vervelend aan dan?
en tnx B en Ofresca (zeg ik dat goed?)
Niet gewoon die 1ste post quote en dan alles copy past zonder quotes plakke?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:02 schreef Jan-Beton het volgende:
Hiet moet nog een OP komen... Wie helpt me?
Doe het hem even voor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:04 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Niet gewoon die 1ste post quete en dan alles copy past zonder quotes pake?
Daarom moet ik dat eerst doen, VOORdat ik daar gezever over krijgquote:
Omdat vrouwlief d'r liever appeltaart met koffie van koopt bij het shoppen met 'r beste vriendinquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat überhaupt uitleggen?
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat überhaupt uitleggen?
Dat heb ik juist met nieuwbouw, dat is niet mijn stijl dus het zou een compromis zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik zou niet graag willen opknappen. Liever een huis met een inrichting helemaal naar je smaak dan te moeten verbouwen naar iets wat je smaak toch niet helemaal is (compromissen)...
Goed, mijn huis was een deelproject van 19 woningen en had niet de volledige vrijheid, maar is toch bijna helemaal geworden zoals ik het wilde hebben. De badkamer en toilet beneden moest ik wel wat water bij de wijn doen: het budget was opHet is gewoon netjes en functioneel. Zelf denk ik erover om de WC en bad+wastafel te vervangen voor Laufen- My Life spullen. De standaard tegels wil ik ook vervangen door mooie licht beige marmer/granieten tegels. Dat maakt het stukken warmer dan het nu is (grijs gevlamde tegels). Maar ja... de kosten
Ik wil iig geen 2e hypotheek nemen, maar gewoon ervoor sparen. Maar ja... ik wil al zoveel, zodat ik keuzes moet maken... Een cdspeler van Lindemann is OOK al niet bepaald goedkoop. Ik denk dat ik dat laatste maar eerst koop, want hoe leg je een vrouw uit waarom ik een klein kapitaaltje wil uitgeven voor een cdspeler?!
grow some ballsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Daarom moet ik dat eerst doen, VOORdat ik daar gezever over krijg
Daarom hadden wij altijd een plan van aanpak en tijdslijn. Die werd wekelijks besproken met de begeleider. Konden ze mooi zien wie geen kont uitvoerde en wie welquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Probleem is als je dat op zo schrijven je naar je hoofd krijg dat teamwork iets is wat je moet leren omdat je er later weer mee te maken krijgt
Begrijp wat je bedoel, ik heb verslagen gewoon eerlijk neer gezet wie wat heeft gedaan en wat ik er van verwachtte. Tijdens de bespreking heb ik ook waar hun bij zaten gezegd dat ik hun voltooid werkzaamheden beneden pijl vond en diverse malen heb aangeduid wat nodig was.
[quote]Op dinsdag 14 april 2009 10:21 schreef mrbox het volgende:quote:
DH.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
vanuit Antwerpen
Noukie
Bengel
Heerlijk paasweekend gehad. 450km op de motor gereden
maar ik werk normaal prima in een team dus het ligt niet aan mij gok ik (en weet ik ook wel want mn begeleiders hebben me al gezegd dat het een leerpunt voor die andere is en dat ik mijn werk gewoon goed heb gedaan)quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:03 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Probleem is als je dat op zo schrijven je naar je hoofd krijg dat teamwork iets is wat je moet leren omdat je er later weer mee te maken krijgt
Begrijp wat je bedoel, ik heb verslagen gewoon eerlijk neer gezet wie wat heeft gedaan en wat ik er van verwachtte. Tijdens de bespreking heb ik ook waar hun bij zaten gezegd dat ik hun voltooid werkzaamheden beneden pijl vond en diverse malen heb aangeduid wat nodig was.
DH!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Den_Haag het volgende:
Noukie
Heerlijk paasweekend gehad. 450km op de motor gereden
Euhmmmm... van die cdspeler koop je wel wat meer dan een simpele appeltaart met koffie...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Rauw. het volgende:
Omdat vrouwlief d'r liever appeltaart met koffie van koopt bij het shoppen met 'r beste vriendin
hebben wij ook, maar die andere houden zich er niet aan en willen de doelen elke week naar benede aanpassen omdat ze geen zin hebben om iets te doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daarom hadden wij altijd een plan van aanpak en tijdslijn. Die werd wekelijks besproken met de begeleider. Konden ze mooi zien wie geen kont uitvoerde en wie welWe hebben daardoor ook mensen weleens uit een projectgroep gegooid.
Ik woon al ruim 9 jaar alleenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik woon alweer 1,5 jaar alleen![]()
Beste keuze ooit!
Wel een goede kopen hè.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:05 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Daarom moet ik dat eerst doen, VOORdat ik daar gezever over krijg
Dan helemaal, lekker belangrijk zeg.. Laat die mutsen (?) lekker lullenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hebben wij ook, maar die andere houden zich er niet aan en willen de doelen elke week naar benede aanpassen omdat ze geen zin hebben om iets te doen
dat is ook een manier om de doelen te halen natuurlijk
en daarom roddelen ze over me, ze vinden me een trut omdat ik daar niet mee in stem
Begrijp nog steeds niet dat iemand van de opleiding hen aanspreekt. Daar ben jij toch helemaal niet voor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hebben wij ook, maar die andere houden zich er niet aan en willen de doelen elke week naar benede aanpassen omdat ze geen zin hebben om iets te doen
dat is ook een manier om de doelen te halen natuurlijk
en daarom roddelen ze over me, ze vinden me een trut omdat ik daar niet mee in stem
Alhoewel ik best wilde, was op mijn 15e op mezelf gaan toch iets te vroegquote:
Die lieve Bengel, altijd de helpende handquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe cool, er staat OP is hier te vinden.
ja dat is ook maar toch...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan helemaal, lekker belangrijk zeg.. Laat die mutsen (?) lekker lullen
Ja zie hetquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oe cool, er staat OP is hier te vinden.
Wat vind je van deze?http://www.lindemann-audi(...)/820/820_front_1.jpgquote:
Sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef liefie_ het volgende:
sinds wanneer zijn er die newbie vragen trouwens?
Telt Crossmotor ook mee ?quote:
Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet dat iemand van de opleiding hen aanspreekt. Daar ben jij toch helemaal niet voor.
Ik bijna 1 jaar.quote:
Doe ik hier alleen als ik me verveel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die lieve Bengel, altijd de helpende hand
ik denk dat het idee is dat we het zelf moeten leren en zoquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begrijp nog steeds niet dat iemand van de opleiding hen aanspreekt. Daar ben jij toch helemaal niet voor.
Moet je daarvoor oefenen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
naar paps en mams geweest. alvast oefenen voor de vakantie
Hoe was jouw lange weekend?
Stom topic ook.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja zie hetDie gesloten topic terug koppelt klopt niet helemaal
url ipv van img staat er dan
Ja oke, maar zij is niet verantwoordlijk voor haar "collega's".quote:
Ik snap het wel hoor.. Maar het is zo nutteloos.. Het zegt ten eerste meer over hen dan over jouquote:
Daar word ik wel vrolijk van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:13 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wat vind je van deze?http://www.lindemann-audi(...)/820/820_front_1.jpg
wil op motorvakantie. moet dus ff wat wennen aan lange afstanden op de motor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet je daarvoor oefenen dan?![]()
Mijn weekend was lekker drukLekker veel buiten geweest..
Nou dat leren gaat dus totaal niet goed. Als je zo met je collega's omgaat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk dat het idee is dat we het zelf moeten leren en zo
we zijn zeg maar een sub team van stagiaires in een gewoon team met eigen taken en doelen en die moeten gewoon gehaald en hoe en wat is dan aan ons
Jij helpt me onbewust al zo vaak dat ik het niet eens hoef te vragenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik hier alleen als ik me verveel.![]()
![]()
Of als jij het vraagt natuurlijk.Maar jij vraagt nooit.
Stond in het vorige topic. Maar speciaal voor jouquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wil op motorvakantie. moet dus ff wat wennen aan lange afstanden op de motor.
wat heb je allemaal gedaan? of mogen wij dat niet weten?
ik hoop dat ze het nog wel terug krijgen in hun eindcijfer, hoewel de begeleiders niet weten dat ze over me praten en zo natuurlijk, maar ik bedoel het feit dat ze het niet hebben gedaan volgens de planning etcquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou dat leren gaat dus totaal niet goed. Als je zo met je collega's omgaat?
En dan bedoel ik hen he, dat zij de doelen bijstellen en degene die zich er wel aan wil houden bekletsen.
Dat klopt het is ook de eigen verantwoordlijkheid van haar collega's dat zij ook iets doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Stom topic ook.Helemaal niet newbie handig.
![]()
[..]
Ja oke, maar zij is niet verantwoordlijk voor haar "collega's".
Tot je de prijs ervan hoortquote:
Ik heb in een grijs verleden eens samengewoond en dat is me slecht bevallenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alhoewel ik best wilde, was op mijn 15e op mezelf gaan toch iets te vroeg
date vrijdag?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stond in het vorige topic. Maar speciaal voor jou:
Vrijdagavond een afspraak, zaterdag 30 km geskate, zaterdagavond bij mijn ouders gegeten en een feestje waarbij ik de hele avond buiten ben geweest. Zondag de hele dag in Arnhem op het terrasen maandag 30 km gefietst met auto_
¤7800,-?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Tot je de prijs ervan hoortVoor mij is het geld dubbel en dwars waard... Voor velen niet. Het voldoet wel aan de WAF
haha ik helemaal andersomquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef Rauw. het volgende:
Ik woon niet alleenen toch wel weer een beetje
Je woont niet alleen. Je woont nog bij mama. Ik woon ook niet alleen, ik heb huisgenoten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef Rauw. het volgende:
Ik woon niet alleenen toch wel weer een beetje
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Tot je de prijs ervan hoortVoor mij is het geld dubbel en dwars waard... Voor velen niet. Het voldoet wel aan de WAF
Ik ben echt blij dat ik aan dat profielen/doelstellingen onderwijs op het nippertje ontsnapt ben... Gewoon lekker ouderwets leerkrachten die je theorie en praktijk onderwijs geeft. Dat hele project-georienteerd onderwijs is leuk en aardig, maar daar heb je maar voor een klein deel iets aan. Wat heb je aan sociaalvaardige , maar kennisarme afgestudeerden? Ik geef de studenten daar niet de schuld van...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Nou dat leren gaat dus totaal niet goed. Als je zo met je collega's omgaat?
En dan bedoel ik hen he, dat zij de doelen bijstellen en degene die zich er wel aan wil houden bekletsen.
hey je oude zelf is terugquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha ik helemaal andersom
ik woon alleen maar toch ook weer niet eigenlijk (dat maffe vriendje dat hier continue rond hangt![]()
)
Daar schijn ik heel goed in te zijn, dingen onbewust goed te doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij helpt me onbewust al zo vaak dat ik het niet eens hoef te vragen![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hoop dat ze het nog wel terug krijgen in hun eindcijfer, hoewel de begeleiders niet weten dat ze over me praten en zo natuurlijk, maar ik bedoel het feit dat ze het niet hebben gedaan volgens de planning etc
En misschien is het ook wel een goed leermoment... Heb het idee dat het vaker zo gaat in het leven dan op de nette manier haha
en je hebt uiteraard gelijk nouk
Wat zeg je dat denigrerend?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je woont niet alleen. Je woont nog bij mama. Ik woon ook niet alleen, ik heb huisgenoten.
Voor een CD-speler?quote:
ja de identiteits crisis is voorbij!quote:
Moedig hem nou niet aan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als je niet sociaalvaardig ben je gewoon pech.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik aan dat profielen/doelstellingen onderwijs op het nippertje ontsnapt ben... Gewoon lekker ouderwets leerkrachten die je theorie en praktijk onderwijs geeft. Dat hele project-georienteerd onderwijs is leuk en aardig, maar daar heb je maar voor een klein deel iets aan. Wat heb je aan sociaalvaardige , maar kennisarme afgestudeerden? Ik geef de studenten daar niet de schuld van...
Sla jezelf toch voor je harses man!quote:
echt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar schijn ik heel goed in te zijn, dingen onbewust goed te doen.![]()
[..]
Bij een werkgever kan je dat ook niet maken, die komt er ook achter en dan kunnen ze nog wel eens op straat komen te staan.
Ik heb ook 2x (quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb in een grijs verleden eens samengewoond en dat is me slecht bevallen
Daarna nog eens semi samengewoond (alleen in de weekenden) dat ging al beter...
Ik vind het voorlopig wel lekker zo
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
date vrijdag?
gezellig druk. zondag heb ik ook het grootste deel van de avond buiten gezeten.
Goede eigenschap!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar schijn ik heel goed in te zijn, dingen onbewust goed te doen.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat is het issue?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach... is in ieder geval veel goedkoper dan een complete dSC Scarlatti cd systeem (¤60k)quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef Rauw. het volgende:
Sla jezelf toch voor je harses man!!
Dat is toch fokking niet normaal!
Ik heb de prijs even opgezocht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Voor dat ding waar we net het plaatje van zagen?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb de prijs even opgezocht.
4 woorden:
Jantje, je spoort niet.
maar wat doet ie?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ach... is in ieder geval veel goedkoper dan een complete dSC Scarlatti cd systeem (¤60k)
Als je het kan betalen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ach... is in ieder geval veel goedkoper dan een complete dSC Scarlatti cd systeem (¤60k)
Ach... ieder zijn hobbyquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef rival het volgende:
Voor dat ding waar we net het plaatje van zagen?
Is dat niet iets wat tússen de oren zit? Dat het beter klinkt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Als je van je werkgever een target krijgt/ richtlijn en je haalt die niet wordt je er persoonlijk op afgerekend.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt?
volgens mij gaat het atlijd zo dat er mensen zijn die minder werk leveren en zo en moet je daar altijd je op aan passen...
Maar ik hoop uiteraard dat jij gelijk hebt
Dan nog moet je eens bij jezelf nagaan of het het wel waard is...quote:
CD's afspelen... En sja... ik kan wel tig woorden intypen, maar als je het nog nooit gehoord hebt, snap je dat gewoon niet... Ik was er zelf ook sceptisch over, maar nu weet ik het wel beter...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
maar wat doet ie?
anders dan erover kunnen zeggen, ja maar dit is een echte lindeman hoor
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat tússen de oren zit? Dat het beter klinkt?
Ik ken namelijk mensen die voor 10.000 euro een heel huis inrichten, en die dan helemaal geen beroerde muziekinstallatie hebben
Een vriend zou een vaatwasmachine krijgen. Toen kreeg een vriendin zei die, nu heb ik die vaatwasser niet meer nodigquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2x () samengewoond.. Mij ook slecht bevallen. Het moet gek lopen wil ik de komende 10 jaar het weer een keer proberen
![]()
Ik vind het heerlijk![]()
[..]![]()
Lekker hèMaandag was wel iets te koud, zonder jas op het terras
ach ja... het is best een hoop knaken voor een CDrom spelertje met wat DAC'jes, reClockers en upsamplers, maar het kan goed klinken inderdaad.quote:
Nou ja, beter dan ¤500.000,- voor een auto waarmee je toch maar 120, lijkt mij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan nog moet je eens bij jezelf nagaan of het het wel waard is...
Volgens mij is het namelijk echt een handicap als je 60k uitgeeft aan een stukje muziek.
Ik steek aardig wat euro's in m'n auto... Daarna komt denk ik stappen en vakantiesquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef liefie_ het volgende:
als ik geld over had ging ik op vakantie
Dat is sowieso iets waar ik geloof ik mn meeste geld aan uit geef haha
en daarna kleding
Je weet niet wat je mist... houwe zo!!!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ken namelijk mensen die voor 10.000 euro een heel huis inrichten, en die dan helemaal geen beroerde muziekinstallatie hebben
Dan heb je nog steeds niets: alleen een cdspeler. Daar komt dan versterker (evt voor-end bak), speakers en kabels nog bij!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Rauw. het volgende:
Dan nog moet je eens bij jezelf nagaan of het het wel waard is...
Volgens mij is het namelijk echt een handicap als je 60k uitgeeft aan een stukje muziek.
Euhm, de verschillen die je technisch gezien mogelijk zou kunnen horen horen wij niet eens meer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
CD's afspelen... En sja... ik kan wel tig woorden intypen, maar als je het nog nooit gehoord hebt, snap je dat gewoon niet... Ik was er zelf ook sceptisch over, maar nu weet ik het wel beter...
Ik zou dan ook nooit een auto van 500.000 euro kopen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan ¤500.000,- voor een auto waarmee je toch maar 120, lijkt mij.
ja dat is natuurlijk waar, maar in het onderwijs zit je altijd in van die ellendige werkgroepen en dan heb je altijd van dit soort zooi denk ikquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je van je werkgever een target krijgt/ richtlijn en je haalt die niet wordt je er persoonlijk op afgerekend.
Verschilt natuurlijk per werkgever. Die willen ook dat het werk gedaan wordt.
Ik heb er van het weekend een hele fles van op zelfsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
maar wat doet ie?
anders dan erover kunnen zeggen, ja maar dit is een echte lindeman hoor
10.000 euro dat haal ik niet met de inrichting van mijn huis. Bij lange na niet. Waarschijnlijk een derde ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:31 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Een vriend zou een vaatwasmachine krijgen. Toen kreeg een vriendin zei die, nu heb ik die vaatwasser niet meer nodig![]()
Hun hebben beide wel een eigen huis nog, wel zo safe
Ik mis helemaal nietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist... houwe zo!!!
gewoon lekker latten elkaar om t weekend zien lijkt me prima!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Samenwonen en toch dubbele lasten hebben zou ik zeker niet willenBovendien heb ik bijzonder veel behoefte aan tijd alleen
aldus iemand die zga. nooit alleen isquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
Bovendien heb ik bijzonder veel behoefte aan tijd alleen
dan ga ik het wel zeggen want ik ben er trots op!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]gaat niet zeggen voor hoeveel geld ik mijn huis heb ingericht dan maar
In het onderwijs moet je toch leerlingen ook bepaalde dingen leren voor het einde van het schooljaar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk waar, maar in het onderwijs zit je altijd in van die ellendige werkgroepen en dan heb je altijd van dit soort zooi denk ik
Zo'n Vanquish blijft toch wel heel mooi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou dan ook nooit een auto van 500.000 euro kopen...
Ben echt geen knakenpoetser, maar er zijn dingen die gewoon echt niet kunnen, al heb je de centen ervoor
maar waren dat wel echte lindemannen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik heb er van het weekend een hele fles van op zelfs
[ afbeelding ]
goed beschouwd waren dat dus meerder lindemans, maar geen 10K per stuk gelukkig
We dwalen af (voor zulke discussie verwijs ik jullie naar GOT of beter: htforum)... ik wil nog even zeggen: je moet wel alles in balans hebben: zo'n cdspeler op een simpele Sony setje is als een kanon op een mug schieten of een Ferrari motor in een Fiat 500 stoppen... Het gaat om balans en waar je je prioriteiten leggen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef rival het volgende:
Euhm, de verschillen die je technisch gezien mogelijk zou kunnen horen horen wij niet eens meer!
misschien je kleine van 12 nog, maar wij, ouder dan 25, hebben geen perfecte oren meer
Geniet ervanquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon lekker latten elkaar om t weekend zien lijkt me prima!
Klopt..quote:
en die doet iets wat een middenklasser niet automatisch doet!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zo'n Vanquish blijft toch wel heel mooi.
Ik weet het, heb een ex-collega die me er wel eens over verteldequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds niets: alleen een cdspeler. Daar komt dan versterker (evt voor-end bak), speakers en kabels nog bij!
Dat sowieso, als je een keer buiten staat bij oud en nieuw heb je al voldoende gehoorbeschadiging dat je niet zo optimaal kan horenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Euhm, de verschillen die je technisch gezien mogelijk zou kunnen horen horen wij niet eens meer!
misschien je kleine van 12 nog, maar wij, ouder dan 25, hebben geen perfecte oren meer
ja maar dat ligt allemaal al klaar en zo en dat haal je nog wel al doe je niets zo ongeveerquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In het onderwijs moet je toch leerlingen ook bepaalde dingen leren voor het einde van het schooljaar?
Ik rol in oude Volkswagens, Benzen & Audi's, no way dat ik 500k aan een auto besteed... Laat staan 50.000.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
oh dan durf ik t ook welquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ga ik het wel zeggen want ik ben er trots op!
voor ongeveer 2000 euro was ik klaar!
(en dan moet ik toegeven dat ik wat dingen heb gehad zoals bv de wasmachine van mn oma maar ik gok dat het incl die dingen niet meer dan 3000 euro is geweest want bv die wasmachine was uiteraard een uitverkoop dinges en rond de 300 euro)
Alleen komen ze dan op je af om de verkeerde redenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
en die doet iets wat een middenklasser niet automatisch doet!
dates regelen
Sorry, heb ik al gedaan...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
We dwalen af (voor zulke discussie verwijs ik jullie naar GOT of beter: htforum)... ik wil nog even zeggen: je moet wel alles in balans hebben: zo'n cdspeler op een simpele Sony setje is als een kanon op een mug schieten of een Ferrari motor in een Fiat 500 stoppen... Het gaat om balans en waar je je prioriteiten leggen...
Als je wist wat ik 'mankeerde' zou je me helemaal mesjogge verklaren
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
We dwalen af (voor zulke discussie verwijs ik jullie naar GOT of beter: htforum)... ik wil nog even zeggen: je moet wel alles in balans hebben: zo'n cdspeler op een simpele Sony setje is als een kanon op een mug schieten of een Ferrari motor in een Fiat 500 stoppen... Het gaat om balans en waar je je prioriteiten leggen...
Als je wist wat ik 'mankeerde' zou je me helemaal mesjogge verklaren
Ja, dat is waar. Sparen maar. Misschien kan je er over 50 jaar eentje betalen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja zei een maat van me ook, relaties is helemaal niet meer van deze tijdquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon lekker latten elkaar om t weekend zien lijkt me prima!
voor sex tochquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen komen ze dan op je af om de verkeerde reden
Nou precies...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan ga ik het wel zeggen want ik ben er trots op!
voor ongeveer 2000 euro was ik klaar!
(en dan moet ik toegeven dat ik wat dingen heb gehad zoals bv de wasmachine van mn oma maar ik gok dat het incl die dingen niet meer dan 3000 euro is geweest want bv die wasmachine was uiteraard een uitverkoop dinges en rond de 300 euro)
dat is ook erg knap!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dan durf ik t ook wel
was met 1200,- klaar (zonder mijn bed, een grote kast en de wasmachine en droger maar wel incl 3 kinderkamers en de rest vh witgoed en dan de rest vh het huis)
Nee, het ging om buitensporig, idiote bedragen voor een cd spelerquote:
Altijd!quote:
Duim!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ado
lijkt bijna of ik weer samen ben met mn ex ging t ook altijd over sex en autos
Of om gewoon een keer op een stukje leer van 5000 euro per vierkante meter zittenquote:
Net zo ergquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, het ging om buitensporig, idiote bedragen voor een cd speler
haha idd ikea ook hier en de zolder van mn oudersquote:
En dat moet vergeleken worden met een auto...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, het ging om buitensporig, idiote bedragen voor een cd speler
Daar heb je geen half miljoen euro auto voor nodig.quote:
Ik hoop 't.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Sparen maar. Misschien kan je er over 50 jaar eentje betalen.
yup precies creatief zijn en niet perse een dure instalatie en mega joekel van een tv willen enzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef liefie_ het volgende:
[..]
haha idd ikea ook hier en de zolder van mn ouders![]()
En creatief denken natuurlijk en verzamelen (bv als mn papa weer eens iets weg wilde gooien)
De meeste dingen die ik heb staan komen ook van de ikea. Altijd leuk zelf kasten in elkaar zetten en dan er achter komen dat er een schroefje ontbreekt.quote:
dat doet die auto dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar heb je geen half miljoen euro auto voor nodig.
Ga vrijdags naar de kroeg, zorg dat je er een beetje goed uitziet en dan moet het ook wel lukken zonder die bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |