Hoezo ? niet trots op wat je daarin bereikt hebt ?quote:
1,73 lang?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik niet gezien
Ik ben 26, vrouw, in de buurt van Amsterdam (ik hou het nu nog even vaag als jullie het niet erg vinden). Ik hou er van om te sporten, tennis en fitness.
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar de mannen. Ik ben 1,73 lang en heb een normaal postuur vind ik zelf. En ik ben sinds vorig jaar zomer single.
Ik heb inderdaad niets bereikt op school. Toch wel enigzins trots op wat voor baan ik nu heb zonder relevante scholingquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo ? niet trots op wat je daarin bereikt hebt ?
Ik had het niet gezien dat ik de laatste was. Maar een topic openen kan ik wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het wel erg dat men, van iemand die al een jaar op fok zit te lurken, toch nog verwacht dat ze het niet kunnen.![]()
Maar goed, wie weet kan ze het ook niet.
Top vrouw.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Ik had het niet gezien dat ik de laatste was. Maar een topic openen kan ik wel.
Het kan lichtelijk stigmatiserend overkomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo ? niet trots op wat je daarin bereikt hebt ?
Ik veroordeel daar ook niet op, vind het alleen wel interessantquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niets bereikt op school. Toch wel enigzins trots op wat voor baan ik nu heb zonder relevante scholing![]()
Maar ik vind scholing dan ook niet iets waar je een persoon op moet beoordelen, en dus totaal niet relevant.
Mijn excuses dan ! vaak is het bij nieuwe mensen zo dat er dan erg lang gewacht moet worden enzo en ik dacht laat ik eens proactief zijn !quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Met 1,73 een kleintje? Hoe lang ben jij dan?quote:
Ze zijn er welquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Top vrouw.Dat je dat niet had gezien is helemaal niet erg. Er wordt zoals je merkt toch wel weer
eentje geopend.
dat is geen geintje smssletquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:24 schreef zbbrox het volgende:
Wat een mooie aanwinst. Welkom welkom. Wat is je 06?geintje.. geintje
Na 300 posts gaat het topic dicht. Degene die de laatste post doet en daarmee het topic sluit, wordt geacht een nieuw topic aan te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef DayInMay het volgende:
[..]
2 meter 344 ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met 1,73 een kleintje? Hoe lang ben jij dan?
Mijn gedachtequote:
Lang.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met 1,73 een kleintje? Hoe lang ben jij dan?
Is niet erg hoor. Ik zal volgende keer beter kijken naar de pagina'squote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik veroordeel daar ook niet op, vind het alleen wel interessant![]()
[..]
Mijn excuses dan ! vaak is het bij nieuwe mensen zo dat er dan erg lang gewacht moet worden enzo en ik dacht laat ik eens proactief zijn !![]()
Klote zeg. Hoe komt het?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef Feitosa het volgende:
Zo, lekker vandaag thuisgebleven. Heb ff geen zin om te werken.
Echt ff 2 baaldagen gehad.
Dat blijkt! Ik vind mezelf toch vrij lang voor een vrouw en ik ben 1,73quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |