Hoezo ? niet trots op wat je daarin bereikt hebt ?quote:
1,73 lang?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik niet gezien
Ik ben 26, vrouw, in de buurt van Amsterdam (ik hou het nu nog even vaag als jullie het niet erg vinden). Ik hou er van om te sporten, tennis en fitness.
Mijn seksuele voorkeur gaat uit naar de mannen. Ik ben 1,73 lang en heb een normaal postuur vind ik zelf. En ik ben sinds vorig jaar zomer single.
Ik heb inderdaad niets bereikt op school. Toch wel enigzins trots op wat voor baan ik nu heb zonder relevante scholingquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo ? niet trots op wat je daarin bereikt hebt ?
Ik had het niet gezien dat ik de laatste was. Maar een topic openen kan ik wel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Bengeltje het volgende:
Ik vind het wel erg dat men, van iemand die al een jaar op fok zit te lurken, toch nog verwacht dat ze het niet kunnen.![]()
Maar goed, wie weet kan ze het ook niet.
Top vrouw.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Ik had het niet gezien dat ik de laatste was. Maar een topic openen kan ik wel.
Het kan lichtelijk stigmatiserend overkomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo ? niet trots op wat je daarin bereikt hebt ?
Ik veroordeel daar ook niet op, vind het alleen wel interessantquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niets bereikt op school. Toch wel enigzins trots op wat voor baan ik nu heb zonder relevante scholing![]()
Maar ik vind scholing dan ook niet iets waar je een persoon op moet beoordelen, en dus totaal niet relevant.
Mijn excuses dan ! vaak is het bij nieuwe mensen zo dat er dan erg lang gewacht moet worden enzo en ik dacht laat ik eens proactief zijn !quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef DayInMay het volgende:
[..]
Met 1,73 een kleintje? Hoe lang ben jij dan?quote:
Ze zijn er welquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Top vrouw.Dat je dat niet had gezien is helemaal niet erg. Er wordt zoals je merkt toch wel weer
eentje geopend.
dat is geen geintje smssletquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:24 schreef zbbrox het volgende:
Wat een mooie aanwinst. Welkom welkom. Wat is je 06?geintje.. geintje
Na 300 posts gaat het topic dicht. Degene die de laatste post doet en daarmee het topic sluit, wordt geacht een nieuw topic aan te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:25 schreef DayInMay het volgende:
[..]
2 meter 344 ofzoquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met 1,73 een kleintje? Hoe lang ben jij dan?
Mijn gedachtequote:
Lang.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met 1,73 een kleintje? Hoe lang ben jij dan?
Is niet erg hoor. Ik zal volgende keer beter kijken naar de pagina'squote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik veroordeel daar ook niet op, vind het alleen wel interessant![]()
[..]
Mijn excuses dan ! vaak is het bij nieuwe mensen zo dat er dan erg lang gewacht moet worden enzo en ik dacht laat ik eens proactief zijn !![]()
Klote zeg. Hoe komt het?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:29 schreef Feitosa het volgende:
Zo, lekker vandaag thuisgebleven. Heb ff geen zin om te werken.
Echt ff 2 baaldagen gehad.
Dat blijkt! Ik vind mezelf toch vrij lang voor een vrouw en ik ben 1,73quote:
Goed zoeken alleenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik een vervelende smsert ben. Vraag maar wat rond. Een paar namen mag ik niet noemen
Ook een kleintje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat blijkt! Ik vind mezelf toch vrij lang voor een vrouw en ik ben 1,73Toch 5 hele cm's langer dan de gemiddelde vrouw in NL
Raar genoeg, ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik sms wel met je maar ik heb liever niet dat mensen het weten
nee niet andre the giant huge, meer grote vriendelijke reus hugequote:
Straks word jij ook als slet bestempeld, dat wil je toch niet hebben?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik sms wel met je maar ik heb liever niet dat mensen het weten
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:34 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ook een kleintje.
Niets mis mee hoor. Dat lepelt zo lekker.
Voel toch meer voor die scharrel en tegelijkertijd weet ik niet of dat zou werken. Verschil in levensstijl , maar wel elkaar goed aanvoelen. Ik kan gewoon 30 min stil naast haar zitten en dan voelt het gewoon goed, dat heb je niet vaak.quote:
Ik ben voorlopig effe weer van de friet afgestapt.. maar we moeten nog steeds naar de Subwayquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nee niet andre the giant huge, meer grote vriendelijke reus huge
wanneer doen wij weer een frietje?
omdat je met hem smst?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks word jij ook als slet bestempeld, dat wil je toch niet hebben?
Och, niets beter voor mannen dan twee sletjes bij elkaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Straks word jij ook als slet bestempeld, dat wil je toch niet hebben?
En wat denk je ervan dit aan haar te vertellen? Misschien voelt zij jou wel verkeerd aan? Verschil in levensstijl hoeft naar mijn idee geen breekpunt te zijn, dat heb ik met vrij veel mensenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voel toch meer voor die scharrel en tegelijkertijd weet ik niet of dat zou werken. Verschil in levensstijl , maar wel elkaar goed aanvoelen. Ik kan gewoon 30 min stil naast haar zitten en dan voelt het gewoon goed, dat heb je niet vaak.
Even afgezien van het feit dat zij nog niet echt klaar is voor een nieuwe relatie, zover ik kan beoordelen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:38 schreef Jan-Beton het volgende:
Hehe... ben net binnengekomen: de A67 afgesloten en gelijk de hele A2 rondom Eindhoven staat vast. Dacht ik even via de Kennedylaan te gaan... is ook al een ramp... Nou ja... dan maar wat langer werken/Fokken![]()
Het paasweekend was wel erg wisselend, zeg... De zondag naar Limburg was EN erg leuk (uit eten), maar ook erg vervelend (Limbo gepraat)... Maandag was weer wel leuker: naar de papegaaiencentrum in Oerle
Preciesquote:
Ahhh excellent choice! In welke wereldstad gaan we dat doen? New York, Peking, Enschede?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig effe weer van de friet afgestapt.. maar we moeten nog steeds naar de Subway
Dames met een limburgs accent zijn juistquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:38 schreef Jan-Beton het volgende:
Hehe... ben net binnengekomen: de A67 afgesloten en gelijk de hele A2 rondom Eindhoven staat vast. Dacht ik even via de Kennedylaan te gaan... is ook al een ramp... Nou ja... dan maar wat langer werken/Fokken![]()
Het paasweekend was wel erg wisselend, zeg... De zondag naar Limburg was EN erg leuk (uit eten), maar ook erg vervelend (Limbo gepraat)... Maandag was weer wel leuker: naar de papegaaiencentrum in Oerle
de smssletquote:
Niet zo denigrerend over Limburg he, meneer Beton.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:38 schreef Jan-Beton het volgende:
Niet vervelend bedoeld, maar ik ken geen Limburgs. Het is gewoon irri om dat mengseltje van Duits en Nederlands te moeten vertalen... Dat is erg vermoeiend!quote:
Zolang jij betaald kan ik een heel eind komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:39 schreef zbbrox het volgende:
Ahhh excellent choice! In welke wereldstad gaan we dat doen? New York, Peking, Enschede?
Accent is wel even wat anders dan pure Limburgs. Zeker als ze rond Maastricht komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:39 schreef Belsezar het volgende:
Dames met een limburgs accent zijn juist
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:38 schreef Bengeltje het volgende:
Dat het nu net die twee mannen zijn....
Waarom vertaal je het ook. Als ze met jou praten, behoren ze Nederlands te spreken, zoals je met elkequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:40 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar ik ken geen Limburgs. Het is gewoon irri om dat mengseltje van Duits en Nederlands te moeten vertalen... Dat is erg vermoeiend!
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend over Limburg he, meneer Beton.
Ik heb niets tegen Limburgers, maar praat gewoon nederlands tegen mensen die GEEN limburgs kunnen praten (mijn ouders komen uit Limburg, maar de rest van de familie wil gewoon niet begrijpen dat ik geen Limburgs ken).quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Niet zo denigrerend over Limburg he, meneer Beton.
Ja hallo. Ik heb wel geld wat op m'n rug groeit, maar dat gaat op aan smsjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang jij betaald kan ik een heel eind komen
Verschillende levenstijlen kan ook iets positiefs zijn mits jullie daar beide voor openstaan ! Het niet toe zijn aan een relatie lijkt me een lastiger punt ....quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voel toch meer voor die scharrel en tegelijkertijd weet ik niet of dat zou werken. Verschil in levensstijl , maar wel elkaar goed aanvoelen. Ik kan gewoon 30 min stil naast haar zitten en dan voelt het gewoon goed, dat heb je niet vaak.
Even afgezien van het feit dat zij nog niet echt klaar is voor een nieuwe relatie, zover ik kan beoordelen.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:43 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Limburgers, maar praat gewoon nederlands tegen mensen die GEEN limburgs kunnen praten (mijn ouders komen uit Limburg, maar de rest van de familie wil gewoon niet begrijpen dat ik geen Limburgs ken).
Zolang je maar rondom Venlo/Roermond en hoger zit, is er geen probleem. Ga je verder het zuiden in, dan word je blijkbaar geacht limburgs te kunnen praten en verstaan. En niet eens de moeite WILLEN nemen om nederlands te willen praten begint mij echt de keel uit te hangen. Heerlen/Sittard is wel de uitzondering, maar op een of andere reden worden deze steden door de Maastrichtenaren als 'Hollanders' bestempeldquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom vertaal je het ook. Als ze met jou praten, behoren ze Nederlands te spreken, zoals je met elke
buitenlander doet.
Dat zegt dan dus al genoeg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef zbbrox het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik altijd gevonden dat mensen die Limboaaaarghs praten dommer overkomen.
Nu kan het geheel toeval zijn dat het aan de mensen lag die ik heb horen praten. Wat op 1 hand te tellen is.
Dat eerste vind ik nou ook. heb weleens wat gehad met een meisje die er echt een totaal andere levenstijl op na hield. je kan een hoop leren van elkaar, en het heeft juist ook zijn leuke puntenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verschillende levenstijlen kan ook iets positiefs zijn mits jullie daar beide voor openstaan ! Het niet toe zijn aan een relatie lijkt me een lastiger punt ....
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verschillende levenstijlen kan ook iets positiefs zijn mits jullie daar beide voor openstaan ! Het niet toe zijn aan een relatie lijkt me een lastiger punt ....
Dat is het algemeen beeld hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef zbbrox het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik altijd gevonden dat mensen die Limboaaaarghs praten dommer overkomen.
Nu kan het geheel toeval zijn dat het aan de mensen lag die ik heb horen praten. Wat op 1 hand te tellen is.
Daarom kan je ook het beste uit amsterdam komen, dan praat je tenminste normaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zegt dan dus al genoeg.Maar goed, sommige hollanders vind ik dan weer boers overkomen door hun r enz.
Dat gaat zeker niet op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef zbbrox het volgende:
Ah, ja. Daar heb je wel gelijk in. Maastricht is ook een volkje apart.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:46 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Zolang je maar rondom Venlo/Roermond en hoger zit, is er geen probleem. Ga je verder het zuiden in, dan word je blijkbaar geacht limburgs te kunnen praten en verstaan. En niet eens de moeite WILLEN nemen om nederlands te willen praten begint mij echt de keel uit te hangen. Heerlen/Sittard is wel de uitzondering, maar op een of andere reden worden deze steden door de Maastrichtenaren als 'Hollanders' bestempeld
Eindhoven... En ik ben geboren in Vught. Mijn ouders komen uit zuid-limburg... Vooral mijn vader vindt dat ik geen moer heb aan Limburgs. Door een reden (dat ik hier niet ga posten) had ik een lichte taalachterstand, met als gevolg dat ik meer aandacht kon hebben voor NL dan voor limburgs. Zeker als je in brabant woont. Maar goed... echt Brabants kan ik ook al niet verstaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zeg ik.Maar als het niet tegen jou is, moet jij niet zo nieuwsgierig zijn.
Waar kwam jij ook alweer vandaan???
Ach maar als je hem dan heb he die speldquote:
*kuch* als ik iets afschuwelijk vind is het wel Amsterdams.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Daarom kan je ook het beste uit amsterdam komen, dan praat je tenminste normaal
Ja jij weet dat het beste , maar verschillende levenstijl zou ik niet als dealbreaker zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze is wel toe aan een relatie. Maar ik merk dat het te vroeg is voor haar.( lees : nog ff tot zichzelf komen )
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*kuch* als ik iets afschuwelijk vind is het wel Amsterdams.
Ik ben ook dol op jouquote:
Je hebt ook weinig aan dialecten, dan alleen in de plaats zelf. Erbuiten mja, lekker sociaal in de randstad Limburgs praten. Wat een lol.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:49 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Eindhoven... En ik ben geboren in Vught. Mijn ouders komen uit zuid-limburg... Vooral mijn vader vindt dat ik geen moer heb aan Limburgs. Door een reden (dat ik hier niet ga posten) had ik een lichte taalachterstand, met als gevolg dat ik meer aandacht kon hebben voor NL dan voor limburgs. Zeker als je in brabant woont. Maar goed... echt Brabants kan ik ook al niet verstaan
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja jij weet dat het beste , maar verschillende levenstijl zou ik niet als dealbreaker zien
Brabants.. limburgs.. 1 pot natquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:51 schreef Kuwaro het volgende:
Brabants![]()
Gelukkig kan ik dat wel verstaan en spreken![]()
Limburgs kan ik gedeeltelijk verstaan mits het te snel gaat
Achterhoekers, Tukkers en Drenthen zit wel degelijk meer verschil tussen dan Brabant en Limburgquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Achterhoekers, Tukkers en Drenthen zit wel degelijk meer verschil tussen dan Brabant en Limburg
2 potten dan? mag ook wel hoorquote:
Speciale stilte zaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:54 schreef Rauw. het volgende:
Zojuist m'n nieuwe werkplek bekeken...
Inc ramen die open kunnen, airco en een speciale stilte zaal.
Ik kan totaal niet tegen stilte, en een paar collega's niet tegen geluid...quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:57 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Speciale stilte zaal![]()
Wat is er zo speciaal aan?
En toen was het hier ook stilquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:59 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet tegen stilte, en een paar collega's niet tegen geluid...
Dus nu kunnen de stillen op een speciale zaal zitten zonder radio e.d.
en dan kan ik lekker kabaal maken, zonder dat iedereen SSSSSST zegt
Dat is dan geheel wederzijdsquote:
erg nutteloos dat ramen open kunnen als er airco isquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:54 schreef Rauw. het volgende:
Zojuist m'n nieuwe werkplek bekeken...
Inc ramen die open kunnen, airco en een speciale stilte zaal.
quote:
Zo niet waarquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
erg nutteloos dat ramen open kunnen als er airco is
of nutteloos dat er airco is als er ramen open kunnen
Tijgertje!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
JonKeL!quote:
quote:
Moah, als de ramen los niet helpt kan de airco aan, en als de airco niet werkt (zoals vorige zomer hier) Kunnen de ramen losquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:
Het lijkt mij niet handig als je losse ramen hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moah, als de ramen los niet helpt kan de airco aan, en als de airco niet werkt (zoals vorige zomer hier) Kunnen de ramen los
nah puur ervaring, wij MOCHTEN geenseens de ramen open doenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
Zo niet waar![]()
Als het buiten nou heel benauwd is (gebeurd nogal eens in de zomer)
en binnen is het benauwd...
wil je dan airco of ramen open?
Magnumquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tijgertje!
Ik heb liever open ramenAirco word je sneller ziek/grieperig van.
Hier in drenthe niet, kunnen de ramen gewoon nog losquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet handig als je losse ramen hebt![]()
Straks vallen ze nog naar beneden![]()
Ik ben naar Keukenhof geweest, bloemetjes kijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef DayInMay het volgende:
Wat hebben jullie voor leuks gedaan afgelopen paasweekend?
Ik heb voor het eerst dit jaar in de tuin gegeten met vrienden. Heerlijk.
Ohhhh, harde werkerquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee ben al 3 uur en 15 minuten aan het werk hoor
Baksteen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah puur ervaring, wij MOCHTEN geenseens de ramen open doen
ik heb liever een raam open!
Mooizo, ik ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Perfect! Heerlijk weekend gehad en het is mooi weer, wat wil ik nog meer! Hoe is het met jou?
Vrijdagavond een afspraak, zaterdag 30 km geskate, zaterdagavond feestje waarbij ik de hele avond buiten ben geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef DayInMay het volgende:
Ik heb een heerlijk weekend gehadquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef DayInMay het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:16 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mooizo, ik ook![]()
Al weet ik mijn weekend voor een deel niet meer... had aardig wat gedronken, maar het viel nog wel mee dacht ik. Maar aan de verhalen te horen van compleet vreemden die ik nooit gezien had (dacht ik) viel het niet mee
Ik zat gisteren lekker in et vondelpark!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef DayInMay het volgende:
Pffff, tot 3 uur 's nachts met een vriend in de tuin gezeten op vrijdag,quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef DayInMay het volgende:
Donderdag verjaardag, vrijdag bbq en daarna verjaardag, zaterdag een hoop gezopen, zondag een hoop motor gereden, maandag nog veel meer motor geredenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef DayInMay het volgende:
ik heb zondag ook nog even een stukje gereden, kreeg meteen de kriebels weerquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef JonKeL het volgende:
zondag een hoop motor gereden, maandag nog veel meer motor gereden
Ja joh, ik had al pijn in me voet, maar ik weet inmiddels hoe ik dat opgelopen hebquote:
leef je altijd naar het weekend toe?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:19 schreef DayInMay het volgende:
Zo te horen heeft iedereen een fijn weekend gehad.
Nog 4 dagen en het is weer zover
Nog 24,6 werkurenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:19 schreef DayInMay het volgende:
Zo te horen heeft iedereen een fijn weekend gehad.
Nog 4 dagen en het is weer zover
De kriebels?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb zondag ook nog even een stukje gereden, kreeg meteen de kriebels weer
Want 't weekend is een onplezierige onderbreking van de werkweekquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
leef je altijd naar het weekend toe?
dan moet je doordeweeks leuker maken
Nee hoor, elke dag is een feestquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
leef je altijd naar het weekend toe?
dan moet je doordeweeks leuker maken
ja de kriebels, die je alleen voelt als je op een motor rijdt...quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja joh, ik had al pijn in me voet, maar ik weet inmiddels hoe ik dat opgelopen heb
En gister komt er opeens een meisje met mijn rijbewijs aanzetten... die had ik effe laten zien en toen was ik weggegaan zonder me rijbewijs terug te vragen
die zit weer veels te ver aan de andere kantquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Want 't weekend is een onplezierige onderbreking van de werkweek
Haha nee dan is het goed... maar er stond zon rare smiley achterquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
ja de kriebels, die je alleen voelt als je op een motor rijdt...
dat gevoel wat niks kan evenaren...
dat gevoel van ik moet er ook weer eentje kopen
nee, vandaar de rare smileyquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Haha nee dan is het goed... maar er stond zon rare smiley achter![]()
Oh jij hebt geen motor meer?
Normaal stuur ik ook altijd hele vreemde dingen, deze keer viel het meequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat klinkt als een goede avond! Ik heb een aantal mensen zaterdag vooraf gewaarschuwd voor vreemde smsjes, gelukkig viel het mee
Ja was zeker een goede avondquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Dat klinkt als een goede avond! Ik heb een aantal mensen zaterdag vooraf gewaarschuwd voor vreemde smsjes, gelukkig viel het mee
Niet als je een baan als de mijne hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
die zit weer veels te ver aan de andere kant
Ik was ook goed bezig tegen de dame waar ik een soort van crush op hebquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja was zeker een goede avond![]()
En ik was bezig met meiden versieren, hoorde ik van diegene die me rijbewijs had en daar ga ik binnenkort wat mee drinken... blijkbaar kon ik dus nog wel een klein beetje normaal doen
In de tuin ontbeten, Dagje scheveningen, cafe uitvoerig bezocht met vrienden , bezoek ouders, bij vrienden in de tuin gezeten, geshopt. Oh , ja en museum bezocht natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:13 schreef DayInMay het volgende:
Ciaoquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:29 schreef DayInMay het volgende:
Ik ga maar eens wat doen in huis. En daarna lekker de stad in met dit mooie weer!
Tot later!
Lees eens terugquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
Hoe was jullie weekend trouwens?
Druk hier @ work![]()
Van je vrienden moet je het hebben hequote:Op dinsdag 14 april 2009 11:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik was ook goed bezig tegen de dame waar ik een soort van crush op heb![]()
Totdat een vriend van mij vreemd begon te doen, ruzie begon te trappen en zei dat die meiden maar op moesten rotten![]()
Sloeg echt helemaal nergens op... Zei hem zondag nog: Bedankt man, met je rare acties!
Jaaaaa, wil ik ookquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben he
nja, ik hoop dat ze volgend weekend gewoon wel weer komen en zich niet weg laten jagen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het hebben he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |