Dat hoef ik niet te doen. Ik ben slim genoeg om te begrijpen dat dit soort praktijken laag bij de gronds en achterbaks is. En daar wens ik me niet mee in te laten. Dat paupers zoals jij dat wel willen, is goed, maar ga het niet lopen promoten omdat je anders zelf het schip in gaat...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
OH MIJN FUCKING GOD, IK WIL GRAAG DAT JIJ NAAR MIJN 1E POST KIJKT, DIE LINK VOLGT EN DAN HET FLIMPJE KIJKT WAARIN WORD UITGELEGD HOE HET WERKT ZODAT JE NIET MEER VAN DEZE ACHTERLIJKE DINGEN OP MIJN SCHERM HOEFT TE DEPONEREN
Maar ik wil rijk worden!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het hele begin van dit topic, dat die link gewoon niet mag op FOK! maar dat was iets te ingewikkeld voor TS.
Heb ik nog 1 mooie tip alvast: doe niet mee aan dit soort scamsquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
OH MIJN FUCKING GOD, IK WIL GRAAG DAT JIJ NAAR MIJN 1E POST KIJKT, DIE LINK VOLGT EN DAN HET FLIMPJE KIJKT WAARIN WORD UITGELEGD HOE HET WERKT ZODAT JE NIET MEER VAN DEZE ACHTERLIJKE DINGEN OP MIJN SCHERM HOEFT TE DEPONEREN
Gelukkig heeft hij die opleiding niet afgemaakt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef AlphaOmega het volgende:
Oh, en je zegt dat je HBO hebt gedaan. Maar dat is iets heel anders dan een HBO opleiding afmaken....
sinds die is verwijderd en het tegen de regels ingaat om hem opnieuw te postenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zie nergens een link staan. Anders had ik er graag op geklikt om te zien wat het nu daadwerkelijk is.
Moet ik betalen voor die tip?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik nog 1 mooie tip alvast: doe niet mee aan dit soort scams.
Nutteloos..de zon schijnt, dames!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
hmm. Je hebt een goed zelfinzicht. Je bent idd. te dom om op te antwoorden. Waarom neem ik dan de moeite
WELKE LINK??quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Of te eerlijk voor jou om te verdragen misschien?
Vreemd genoeg lijken jou argumenten op te raken, in tegenstelling tot die van je tegenstanders.... is dat dan misschien het teken voor je?quote:
Té moeilijk.quote:
en wat verdien jij in de maand?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als je pas echt in de verkoop wilt gaan van dingen die goed verkopen, zou je de kassa van de mcDonalds ook kunnen proberen, maar zal je nog wat moeten bijveilen aan je verkoops-tactiekalhoewel ik je groot gelijk moet geven dat jouw aanpak de meeste mcDOnalds-klanten ook wel zouden verdienen; van het managementm dat zijn mensen die hun HBO wél afgemaakt hebben, mag dat weer niet
op deze manier gaat het écht niet stormlopen
Nog een tip, hard werken is een weg om rijk te worden...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik nog 1 mooie tip alvast: doe niet mee aan dit soort scams.
Jij eerst, jij verdient immers zo goed dat wij allemaal zullen moeten slikken van bewonderingquote:
vreemd genoeg ben ik in een discussie verwikkeld met een stuk of 25 lageropgeleiden idioten die elk een meerderwaardigheidsgevoel hebben en omdat ik tussendoor ook nog een pizza naarbinnen probeer te werken heb ik niet telkens de behoefte om dingen te beargumenteren als ze voorzichzelf sprekenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Vreemd genoeg lijken jou argumenten op te raken, in tegenstelling tot die van je tegenstanders.... is dat dan misschien het teken voor je?
Cupishe? Is dat een nieuw soort Cup-a-soup?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
vreemd genoeg ben ik in een discussie verwikkeld met een stuk of 25 lageropgeleiden idioten die elk een meerderwaardigheidsgevoel hebben en omdat ik tussendoor ook nog een pizza naarbinnen probeer te werken heb ik niet telkens de behoefte om dingen te beargumenteren als ze voorzichzelf spreken
cupishe?
Hoeveel titels heb jij eigenlijk om voor of achter je naam te zetten? Want je maakt me nu toch erg nieuwsgierig, arrogante kwal dat je bent...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
vreemd genoeg ben ik in een discussie verwikkeld met een stuk of 25 lageropgeleiden idioten die elk een meerderwaardigheidsgevoel hebben en omdat ik tussendoor ook nog een pizza naarbinnen probeer te werken heb ik niet telkens de behoefte om dingen te beargumenteren als ze voorzichzelf spreken
cupishe?
TS is wel internationaal, hij faalt in alle talenquote:
Lieverd, probeer eerst de Nederlandse taal te beheersen voordat je je op onbekend terrein gaat begeven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
cupishe?
Lager opgeleid? Dus jij hebt meer dan een afgeronde HBO opleidingquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
cupishe?
Cup D?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
cupishe?
LOI- cursusquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:54 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Lager opgeleid? Dus jij hebt meer dan een afgeronde HBO opleidingHoe ben jij afgestudeerd terwijl je niet eens Nederlands kan
![]()
![]()
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef HeatWave het volgende:
"Lager opgeleiden" Men ik eet HBO studies for breakfast.
Doublecheck!quote:
Je gaat in discussie met jezelfquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Leppie7 het volgende:
ik ben officieel kansloos :
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
ik heb de gouden regel verbroken
A gossie, wil je nu een knuffel? Lollie erbij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Leppie7 het volgende:
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
En nu opkankeren halve tamme.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef Leppie7 het volgende:
en daar neemt de ervaring het overquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
A gossie, wil je nu een knuffel? Lollie erbij?
Let ff op je taal aub..quote:
Koppie theequote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
A gossie, wil je nu een knuffel? Lollie erbij?
Maar hij verdient centen, jij euro's!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij eerst, jij verdient immers zo goed dat wij allemaal zullen moeten slikken van bewondering.
Anders zeg ik :20000 euro, en dan jij: HAHAHAHAHAH ik 50000!!!Die kennen we...
Nou nou nou... de arme TS is net gebroken... iets liever mag ook wel!quote:
500,-- euro per maand is veel voor de gemiddelde MLM'er hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hij verdient centen, jij euro's!
als er nu iemand aanwezig was die inhoudelijk nog wat te melden had zal het anders zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:58 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Nou nou nou... de arme TS is net gebroken... iets liever mag ook wel!
berijken, zijl, laggen.. ik denk dat TS zelf degene hier is die dagelijks met het oranje hesje langs de plantsoenen looptquote:
Ik weet inderdaad uit ervaring hoe zielig mensen zijn die in dit soort spelletjes zijn getrapt... ze horen tot de categorie grootste losers die er op de wereld te vinden zijn....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |