hmmmmm touchequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het verstandigst.
handig, als je zo je mensen hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn paint mag ook niet op pagina 2 ontbreken!
Kun je mij de defintie geven van een pyramide spel en van een multilevelmarketing?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Leppie7 het volgende:
En voor de mensen onder ons die een IQ hebben dat ongeveer gelijk staat aan dat van een pantoffeldiertje
- MULTI LEVEL MARKETING is LEGAAL IN NEDERLAND
- PIRAMIDE SYSTEMEN zijn ILLEGAAL IN NEDERLAND
- Dit is een MULTI LEVEL MARKETING systeem, dus GEEN PYRAMIDE SYSTEEM
IK CITEER:
Multi Level Marketing wordt wel eens vergeleken met in Nederland verboden piramidespelen. In een uitspraak van de Hoge Raad in februari 2005, met betrekking tot illegale piramidesystemen, werd het volgende daarover gezegd:
"Naast het piramidespel zoals hierboven uiteengezet, bestaan er verkoopmethoden die in bepaalde opzichten gelijkenis vertonen met piramidespelen. Deze verkoopmethoden zijn bekend onder de naam "multilevelmarketing" of "netwerkmarketing". Deze verkoopmethoden of vorm van marketing vallen niet onder de definitie van het begrip piramidespel en zijn derhalve niet verboden onder het regime van de Wet op de kansspelen. Bij deze vorm van marketing verwerft de koper van een product het recht om zelf ook bepaalde producten te verkopen waarmee hij een bonus, een provisie of een percentage van de omzet kan verwerven. Hetzelfde geldt voor de opvolgende kopers. Qua structuur vertoont multilevel marketing gelijkenis met een piramidespel. Het doel van deze vorm van marketing is echter wezenlijk anders dan het doel van een piramidespel. Multilevel marketing is een verkoopmethode. Een te verwerven voordeel in de vorm van een bonus, provisie of omzetpercentage dient om de verkoop van de betreffende producten te bevorderen en vormt derhalve onderdeel van het verkoopsysteem.
Dat MLM niet illegaal is, betekent niet dat je geen randdebiel bent als je erin gestapt bent.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Leppie7 het volgende:
En voor de mensen onder ons die een IQ hebben dat ongeveer gelijk staat aan dat van een pantoffeldiertje
- MULTI LEVEL MARKETING is LEGAAL IN NEDERLAND
- PIRAMIDE SYSTEMEN zijn ILLEGAAL IN NEDERLAND
- Dit is een MULTI LEVEL MARKETING systeem, dus GEEN PYRAMIDE SYSTEEM
IK CITEER:
Multi Level Marketing wordt wel eens vergeleken met in Nederland verboden piramidespelen. In een uitspraak van de Hoge Raad in februari 2005, met betrekking tot illegale piramidesystemen, werd het volgende daarover gezegd:
"Naast het piramidespel zoals hierboven uiteengezet, bestaan er verkoopmethoden die in bepaalde opzichten gelijkenis vertonen met piramidespelen. Deze verkoopmethoden zijn bekend onder de naam "multilevelmarketing" of "netwerkmarketing". Deze verkoopmethoden of vorm van marketing vallen niet onder de definitie van het begrip piramidespel en zijn derhalve niet verboden onder het regime van de Wet op de kansspelen. Bij deze vorm van marketing verwerft de koper van een product het recht om zelf ook bepaalde producten te verkopen waarmee hij een bonus, een provisie of een percentage van de omzet kan verwerven. Hetzelfde geldt voor de opvolgende kopers. Qua structuur vertoont multilevel marketing gelijkenis met een piramidespel. Het doel van deze vorm van marketing is echter wezenlijk anders dan het doel van een piramidespel. Multilevel marketing is een verkoopmethode. Een te verwerven voordeel in de vorm van een bonus, provisie of omzetpercentage dient om de verkoop van de betreffende producten te bevorderen en vormt derhalve onderdeel van het verkoopsysteem.
Welke studie doe je zelf, en hoeveel verwacht jij over vijf jaar te verdienen? Want voor je het weet zit je met een torenhoge schuld die afgelost moet worden. Het is een wereld van naaien of genaaid worden... jij valt op dit moment volgens mij redelijk in die laatste categorie... slimmer dan dat ben je ook niet...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Welke studie doe jij en wat verwacht je binnen 5 jaar te verdienen?
Ik heb namelijk zo het vermoeden dat ik alleen met mijn focking bijbaantje al meer centen kan slepen dan dat jij binnen de komende 5 jaar gaat doen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Wacht!
Post hier eens: Salaris topic 2009 deel 6
Nu 1 post zonder fout, komop je kan het!quote:
Je sterretje uit laten wonen door Bubba is ook niet goed te vergelijken met een kantoorbaan op managementniveau...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Ik heb namelijk zo het vermoeden dat ik alleen met mijn focking bijbaantje al meer centen kan slepen dan dat jij binnen de komende 5 jaar gaat doen
Hij neemt in ieder geval risiko en durvt op die manier wat te berijken in zun leven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Welke studie doe je zelf, en hoeveel verwacht jij over vijf jaar te verdienen? Want voor je het weet zit je met een torenhoge schuld die afgelost moet worden. Het is een wereld van naaien of genaaid worden... jij valt op dit moment volgens mij redelijk in die laatste categorie... slimmer dan dat ben je ook niet...
Varriabel? Kan ik dat eten? Is het Italiaans?quote:
Ben onlangs gestopt met technische bedrijfskunde ben bezig met orrienteren op het momentquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Welke studie doe je zelf, en hoeveel verwacht jij over vijf jaar te verdienen? Want voor je het weet zit je met een torenhoge schuld die afgelost moet worden. Het is een wereld van naaien of genaaid worden... jij valt op dit moment volgens mij redelijk in die laatste categorie... slimmer dan dat ben je ook niet...
Oeps, had ik daar bijna gehapt.... ik dacht even dat er zelfs al twee van het soort sukkel als TS rond liepen... maar gelukkig, ik zag het sarcasme op tijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij neemt in ieder geval risiko en durvt op die manier wat te berijken in zun leven.
Ik heb inderdaad een bitch op mijn 2e levensjaar zwanger geschoptquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Ben onlangs gestopt met technische bedrijfskunde ben bezig met orrienteren op het moment
en geloof mij maar als ik zeg dat ik nu op me 18e meer geld maak dan een groot aantal mensen die me ouders konden zijn (verwijs naar helft van fokkers )
tenzij het gaat om een automatische spellingscorrectie machine die nog gemaakt moet worden.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Is dat nou onderdeel van dat MLM, dat je anderen voor je product moet interesseren? Leipie maakt geen schijn van kans niet.
Weet je wat ik nou zo jammer vind? Dat schuld hulpverlening grotendeels uit belastinggeld wordt betaald. Geld wat ook nodig is om paupers zoals jij weer uit de stront te helpen, terwijl je er eigenlijk geen recht op hoort te hebben. Want ik vrees voor jou toestand als je een balletje-balletje speler tegenkomt... daar trap jij gegarandeerd ook vol in.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Ben onlangs gestopt met technische bedrijfskunde ben bezig met orrienteren op het moment
en geloof mij maar als ik zeg dat ik nu op me 18e meer geld maak dan een groot aantal mensen die me ouders konden zijn (verwijs naar helft van fokkers )
Ja hoor, die dis ik met alle liefde, kan ie toch niet zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Leppie7 het volgende:
oeh nee een dyslect dissen op zijn spelling, morgen een blinde dissen omdat die de verkeersborden niet kan zien? ;p
Een opgewonden standje dissen om zijn heetgebakerdheid.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Leppie7 het volgende:
oeh nee een dyslect dissen op zijn spelling, morgen een blinde dissen omdat die de verkeersborden niet kan zien? ;p
Appel, peer, wie biedt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Leppie7 het volgende:
Die voelt het gelijk als die in braille leest, dat is pas erg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor, die dis ik met alle liefde, kan ie toch niet zien.
als die blinde in een ferrari gaat rondrijden met 100km+ en hard gaat roepen 'kijk me eens allemaal wel rondjes kunnen rijden' zouden mensen idd zich niet kunnen inhoudenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Leppie7 het volgende:
als je te lam bent om goed te tikken het dyslexie excuus gebruiken is zoooo vorig jaar. Sinds 5 jaar is het aantal dyslecten met 500% gestegen geloof ik. En nee ik ben niet dyslecties ik maak gewoon tikfouten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Leppie7 het volgende:
Is iedereen die niet kan spellen tegenwoordig dyslectisch?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Leppie7 het volgende:
EN DAT MIJN VRIEND IS WAAROM MLM VOORNAMELIJK UIT TIMING BESTAATquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
Goed, laat ik eens in simpele woorden (iets anders begrijpt TS niet) uitleggen waarom MLM niet werkt:
Persoon A staat bovenaan en vraagt Persoon B en C om kutproducten te slijten waarbij ze hem een deel van de winst geven (of bij hem inkopen). Persoon B en C vragen ook weer anderen om voor hun te werken (enz.). Want ja, als je inkoopt bij een MLM'er werk je in feite voor hem, of je nou op een loonlijst staat of "eigen baas bent".
Resultaat is dat hoe lager je in de rangorde staat, hoe minder je verdient en hoe meer concurrenten je hebt. Naar schatting verdient slechts 10% binnen een MLM structuur genoeg om uit de kosten te raken.
Wanneer persoon A gewoon 20 man in dienst zou nemen die elk alleen maar producten verkopen en verder geen "downline" creeren zou de winst al veel netter worden verdeeld.
Maar goed, ik zal wel tegen dovenmansoren lullen
13e maand en een leasewagen indien goed presterend?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:40 schreef John.Milton het volgende:
Maar je bent nu 18 en verdiend er een aardig centje aan. Kun je hetzelfde werk op je 22ste nog doen en wat zijn dan de groeimogelijkheden?
Klopt, een deel, zo niet meer dan de helft, van een MLM schema is erop gebaseerd nieuwe mensen aan te trekken om over hun hoofd geld te verdienen. Meestal is het product ondergeschikt aan het inhalen van nieuwe mensen, vandaar het haast religieuze fanatisme van MLM'ers. Ben er ooit een paar goeie vrienden aan kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Lienekien het volgende:
Is dat nou onderdeel van dat MLM, dat je anderen voor je product moet interesseren? Leipie maakt geen schijn van kans niet.
je vergeet wat komma's..quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je te lam bent om goed te tikken het dyslexie excuus gebruiken is zoooo vorig jaar. Sinds 5 jaar is het aantal dyslecten met 500% gestegen geloof ik. En nee ik ben niet dyslecties ik maak gewoon tikfouten.
ik probeer je niks wijs te maken ik antwoord op een vraag en die luid in dat geval JA ik heb HBO gedaanquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een bitch op mijn 2e levensjaar zwanger geschopt!
Ocherm... je meent ons nu wijs te kunnen maken dat je een HBO/Universitaire studie hebt gedaan?
Zie mijn signature...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Vriend ik sta meer in het groen dan jij in het rood staat, en dat zecht een hele boelquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:38 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou zo jammer vind? Dat schuld hulpverlening grotendeels uit belastinggeld wordt betaald. Geld wat ook nodig is om paupers zoals jij weer uit de stront te helpen, terwijl je er eigenlijk geen recht op hoort te hebben. Want ik vrees voor jou toestand als je een balletje-balletje speler tegenkomt... daar trap jij gegarandeerd ook vol in.
Dat is juist de grote overeenkomst met een piramidespel. Als je daar in een vroeg stadium instapt dan hou je er nog wat aan over, als je te laat bent dan kom je onherroepelijk in de problemen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
EN DAT MIJN VRIEND IS WAAROM MLM VOORNAMELIJK UIT TIMING BESTAAT
is niet erg dat je dat niet snapt,
misschien later
Dus op je 19e zal je er geen cent meer mee verdienen maar alleen maar geld gaan betalen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
misschien later
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
misschien later
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Vriend ik sta meer in het groen dan jij in het rood staat, en dat zecht een hele boel
Sta je in de wij?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Vriend ik sta meer in het groen dan jij in het rood staat, en dat zecht een hele boel
Wel 2 hele weken zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef Leppie7 het volgende:
ik probeer je niks wijs te maken ik antwoord op een vraag en die luid in dat geval JA ik heb HBO gedaan
Ken je het gezegde 'Voor niets gaat de zon op'? Er kan niet uit het niets geld naar jou toe komen, dat moet namelijk ook ergens vandaan komen. Dus eigenlijk ben je gewoon een asociale vuile oplichter dat je uberhaupt dit soort praktijken probeert te slijten. Onwetende mensen (al heb ik toch heel sterk het vermoeden dat jij de grootste onwetende bent in dit verhaal) oplichten voor je eigen inkomsten...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
misschien later
ja dat zal zeker kunnen maar daar heb ik geen behoefte aan, ik werk in de verkoop en daar wil ik ook inblijven alleen naar producten waar meer geld in te maken valtquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:40 schreef John.Milton het volgende:
Maar je bent nu 18 en verdiend er een aardig centje aan. Kun je hetzelfde werk op je 22ste nog doen en wat zijn dan de groeimogelijkheden?
En daar gaat het foutquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Nuff said.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:42 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ik probeer je niks wijs te maken ik antwoord op een vraag en die luid in dat geval JA ik heb HBO gedaan
Klopt, dat jij ongelofelijk veel schulden hebt, dat zeg je nu....quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
LOL te dom om op te antwoordenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]Ik ben je vriend niet (godzijdank) Je geeft dus openlijk toe dat MLM er op uit is om andere te belazeren aangezien "timing" essentieel is. Daarmee beken je in feite dat onderaan de downline alleen maar losers zitten, of ze nu hard werken of niet. Ik snap het principe van timing prima, jij snapt het principe van moreel besef niet.
Het lijkt mij persoonlijk erg lastig om daar na een aantal jaar nog de juiste motivatie voor te vinden. Zeker als je een opleiding als technische bedrijfskunde gedaan hebt dan moet je in principe toch iets meer nastreven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ja dat zal zeker kunnen maar daar heb ik geen behoefte aan, ik werk in de verkoop en daar wil ik ook inblijven alleen naar producten waar meer geld in te maken valt
Niet waar! 'die luid'???quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nuff said.
PS,je eerste reply zonder spelfout!
Moet jij nou zelf je orders schrijfen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
ja dat zal zeker kunnen maar daar heb ik geen behoefte aan, ik werk in de verkoop en daar wil ik ook inblijven alleen naar producten waar meer geld in te maken valt
nee hoor, het is: die luid[b]t] in dat gevalquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nuff said.
OH MIJN FUCKING GOD, IK WIL GRAAG DAT JIJ NAAR MIJN 1E POST KIJKT, DIE LINK VOLGT EN DAN HET FLIMPJE KIJKT WAARIN WORD UITGELEGD HOE HET WERKT ZODAT JE NIET MEER VAN DEZE ACHTERLIJKE DINGEN OP MIJN SCHERM HOEFT TE DEPONERENquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ken je het gezegde 'Voor niets gaat de zon op'? Er kan niet uit het niets geld naar jou toe komen, dat moet namelijk ook ergens vandaan komen. Dus eigenlijk ben je gewoon een asociale vuile oplichter dat je uberhaupt dit soort praktijken probeert te slijten. Onwetende mensen (al heb ik toch heel sterk het vermoeden dat jij de grootste onwetende bent in dit verhaal) oplichten voor je eigen inkomsten...
Nogmaals, dat jij in zo'n zielig spel trapt, is jou probleem. Wees je mede Fok!kers dankbaar dat ze je op je fout hebben willen wijzen...
Serieus? Ik dacht die luidt?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nuff said.
Of te eerlijk voor jou om te verdragen misschien?quote:
Nu nog interpunctie...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nuff said.
Hij heeft waarschijnlijk ook op de Uni gezeten. Als dakdekker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef AlphaOmega het volgende:
Oh, en je zegt dat je HBO hebt gedaan. Maar dat is iets heel anders dan een HBO opleiding afmaken....
Ik zie nergens een link staan. Anders had ik er graag op geklikt om te zien wat het nu daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
OH MIJN FUCKING GOD, IK WIL GRAAG DAT JIJ NAAR MIJN 1E POST KIJKT, DIE LINK VOLGT EN DAN HET FLIMPJE KIJKT WAARIN WORD UITGELEGD HOE HET WERKT ZODAT JE NIET MEER VAN DEZE ACHTERLIJKE DINGEN OP MIJN SCHERM HOEFT TE DEPONEREN
hmm. Je hebt een goed zelfinzicht. Je bent idd. te dom om op te antwoorden. Waarom neem ik dan de moeitequote:
no shit smartassquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:46 schreef AlphaOmega het volgende:
Oh, en je zegt dat je HBO hebt gedaan. Maar dat is iets heel anders dan een HBO opleiding afmaken....
Dat was eigenlijk het hele begin van dit topic, dat die link gewoon niet mag op FOK! maar dat was iets te ingewikkeld voor TSquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik zie nergens een link staan. Anders had ik er graag op geklikt om te zien wat het nu daadwerkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |