hmmmmm touchequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het verstandigst.
handig, als je zo je mensen hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:25 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn paint mag ook niet op pagina 2 ontbreken!
Kun je mij de defintie geven van een pyramide spel en van een multilevelmarketing?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Leppie7 het volgende:
En voor de mensen onder ons die een IQ hebben dat ongeveer gelijk staat aan dat van een pantoffeldiertje
- MULTI LEVEL MARKETING is LEGAAL IN NEDERLAND
- PIRAMIDE SYSTEMEN zijn ILLEGAAL IN NEDERLAND
- Dit is een MULTI LEVEL MARKETING systeem, dus GEEN PYRAMIDE SYSTEEM
IK CITEER:
Multi Level Marketing wordt wel eens vergeleken met in Nederland verboden piramidespelen. In een uitspraak van de Hoge Raad in februari 2005, met betrekking tot illegale piramidesystemen, werd het volgende daarover gezegd:
"Naast het piramidespel zoals hierboven uiteengezet, bestaan er verkoopmethoden die in bepaalde opzichten gelijkenis vertonen met piramidespelen. Deze verkoopmethoden zijn bekend onder de naam "multilevelmarketing" of "netwerkmarketing". Deze verkoopmethoden of vorm van marketing vallen niet onder de definitie van het begrip piramidespel en zijn derhalve niet verboden onder het regime van de Wet op de kansspelen. Bij deze vorm van marketing verwerft de koper van een product het recht om zelf ook bepaalde producten te verkopen waarmee hij een bonus, een provisie of een percentage van de omzet kan verwerven. Hetzelfde geldt voor de opvolgende kopers. Qua structuur vertoont multilevel marketing gelijkenis met een piramidespel. Het doel van deze vorm van marketing is echter wezenlijk anders dan het doel van een piramidespel. Multilevel marketing is een verkoopmethode. Een te verwerven voordeel in de vorm van een bonus, provisie of omzetpercentage dient om de verkoop van de betreffende producten te bevorderen en vormt derhalve onderdeel van het verkoopsysteem.
Dat MLM niet illegaal is, betekent niet dat je geen randdebiel bent als je erin gestapt bent.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef Leppie7 het volgende:
En voor de mensen onder ons die een IQ hebben dat ongeveer gelijk staat aan dat van een pantoffeldiertje
- MULTI LEVEL MARKETING is LEGAAL IN NEDERLAND
- PIRAMIDE SYSTEMEN zijn ILLEGAAL IN NEDERLAND
- Dit is een MULTI LEVEL MARKETING systeem, dus GEEN PYRAMIDE SYSTEEM
IK CITEER:
Multi Level Marketing wordt wel eens vergeleken met in Nederland verboden piramidespelen. In een uitspraak van de Hoge Raad in februari 2005, met betrekking tot illegale piramidesystemen, werd het volgende daarover gezegd:
"Naast het piramidespel zoals hierboven uiteengezet, bestaan er verkoopmethoden die in bepaalde opzichten gelijkenis vertonen met piramidespelen. Deze verkoopmethoden zijn bekend onder de naam "multilevelmarketing" of "netwerkmarketing". Deze verkoopmethoden of vorm van marketing vallen niet onder de definitie van het begrip piramidespel en zijn derhalve niet verboden onder het regime van de Wet op de kansspelen. Bij deze vorm van marketing verwerft de koper van een product het recht om zelf ook bepaalde producten te verkopen waarmee hij een bonus, een provisie of een percentage van de omzet kan verwerven. Hetzelfde geldt voor de opvolgende kopers. Qua structuur vertoont multilevel marketing gelijkenis met een piramidespel. Het doel van deze vorm van marketing is echter wezenlijk anders dan het doel van een piramidespel. Multilevel marketing is een verkoopmethode. Een te verwerven voordeel in de vorm van een bonus, provisie of omzetpercentage dient om de verkoop van de betreffende producten te bevorderen en vormt derhalve onderdeel van het verkoopsysteem.
Welke studie doe je zelf, en hoeveel verwacht jij over vijf jaar te verdienen? Want voor je het weet zit je met een torenhoge schuld die afgelost moet worden. Het is een wereld van naaien of genaaid worden... jij valt op dit moment volgens mij redelijk in die laatste categorie... slimmer dan dat ben je ook niet...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Welke studie doe jij en wat verwacht je binnen 5 jaar te verdienen?
Ik heb namelijk zo het vermoeden dat ik alleen met mijn focking bijbaantje al meer centen kan slepen dan dat jij binnen de komende 5 jaar gaat doen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh! Wacht!
Post hier eens: Salaris topic 2009 deel 6
Nu 1 post zonder fout, komop je kan het!quote:
Je sterretje uit laten wonen door Bubba is ook niet goed te vergelijken met een kantoorbaan op managementniveau...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:30 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Welke studie doe jij en wat verwacht je binnen 5 jaar te verdienen?
Ik heb namelijk zo het vermoeden dat ik alleen met mijn focking bijbaantje al meer centen kan slepen dan dat jij binnen de komende 5 jaar gaat doen
Hij neemt in ieder geval risiko en durvt op die manier wat te berijken in zun leven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Welke studie doe je zelf, en hoeveel verwacht jij over vijf jaar te verdienen? Want voor je het weet zit je met een torenhoge schuld die afgelost moet worden. Het is een wereld van naaien of genaaid worden... jij valt op dit moment volgens mij redelijk in die laatste categorie... slimmer dan dat ben je ook niet...
Varriabel? Kan ik dat eten? Is het Italiaans?quote:
Ben onlangs gestopt met technische bedrijfskunde ben bezig met orrienteren op het momentquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:33 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Welke studie doe je zelf, en hoeveel verwacht jij over vijf jaar te verdienen? Want voor je het weet zit je met een torenhoge schuld die afgelost moet worden. Het is een wereld van naaien of genaaid worden... jij valt op dit moment volgens mij redelijk in die laatste categorie... slimmer dan dat ben je ook niet...
Oeps, had ik daar bijna gehapt.... ik dacht even dat er zelfs al twee van het soort sukkel als TS rond liepen... maar gelukkig, ik zag het sarcasme op tijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:34 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hij neemt in ieder geval risiko en durvt op die manier wat te berijken in zun leven.
Ik heb inderdaad een bitch op mijn 2e levensjaar zwanger geschoptquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
Ben onlangs gestopt met technische bedrijfskunde ben bezig met orrienteren op het moment
en geloof mij maar als ik zeg dat ik nu op me 18e meer geld maak dan een groot aantal mensen die me ouders konden zijn (verwijs naar helft van fokkers )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |