grote vriendquote:
het ons jeuken wat jij wil en vindt, feit is gewoon dat FOK! niet misbruikt wenst te worden voor jouw prutssites, of ze nou legaal zijn of niet. Als je wil adverrteren neem je maar contact op met pr@fok.nl. Of via de admanager.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef Leppie7 het volgende:
oooh, nu blijkt dat ik het bij het rechte eind heb komen de op kankeren en de leer Nederlands weer tevoorschijn? Wederom bewijs dat de gemiddelde Fokker een IQ heeft dat het IQ van onze grote vrienden van de gemeente in hun oranje jasje niet ver te boven stijgt, but don't worry, ik betaal uw uitkering wel met mijn belasting centen
Leer Nederlands triangeljostiquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:10 schreef Leppie7 het volgende:
oooh, nu blijkt dat ik het bij het rechte eind heb komen de op kankeren en de leer Nederlands weer tevoorschijn? Wederom bewijs dat de gemiddelde Fokker een IQ heeft dat het IQ van onze grote vrienden van de gemeente in hun oranje jasje niet ver te boven stijgt, but don't worry, ik betaal uw uitkering wel met mijn belasting centen
Mot je LOL @ pyramide hem vragenquote:
laggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Leppie7 het volgende:
en al jullie anti-network marketing is grappig, de reden waarom het zon slechte naam heeft is omdat er veel idiote mensen met de verwachtingen van bergen met geld zonder ervoor te hoeven werken in rollen, die komen dan onder de koude douche te staan en doen alsof ze door de duivel tussen de billen zijn genomen, terwijl ze gewoon door hun eigen onrealistische verwachtingen en luiheid tepakken zijn genomen.
Maybe hebben jullie ooit het invervieuw gezien van Donald Trump waarin de presentator vroeg wat hij zal doen als hij al zijn geld zou kwijtraken. Daarom antwoorde die Network Marketing, waarop het hele publiek in laggen uitbarste. Waarop mr Trump antwoorde: That's why I'm up here and you're down there!
Berijkenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef Leppie7 het volgende:
en nu bewijs je weer waarom Fok management team het hoogste is wat jij ooit in je leven zal berijken
Hebben ze daar tijdens TV-shows last van lag? Wordt het via internet uitgezonden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Leppie7 het volgende:
en al jullie anti-network marketing is grappig, de reden waarom het zon slechte naam heeft is omdat er veel idiote mensen met de verwachtingen van bergen met geld zonder ervoor te hoeven werken in rollen, die komen dan onder de koude douche te staan en doen alsof ze door de duivel tussen de billen zijn genomen, terwijl ze gewoon door hun eigen onrealistische verwachtingen en luiheid tepakken zijn genomen.
Maybe hebben jullie ooit het invervieuw gezien van Donald Trump waarin de presentator vroeg wat hij zal doen als hij al zijn geld zou kwijtraken. Daarom antwoorde die Network Marketing, waarop het hele publiek in laggen uitbarste. Waarop mr Trump antwoorde: That's why I'm up here and you're down there!
Goh, van wie heb ik dat eerder gehoord? Ow ja, van al die MLM-freaks die je voorgingen en uiteindelijk bedrogen uitkwamen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Leppie7 het volgende:
Ik heb nog geen gastslotreden gezien, dus ik sluit iig nietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef John.Milton het volgende:
Mag dit topic open blijven, hiermee kom ik mijn middag op het werk wel door
Lagguh man.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:16 schreef Leppie7 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ow en om wat voorbeelden te noemen:
Herbalife: FAIL
ACN: FAIL
Kleenex: FAIL
Ziggo: FAIL
Leppie7: FAIL
Wie vult het lijstje verder aan?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ons jeuken wat jij wil en vindt, feit is gewoon dat FOK! niet misbruikt wenst te worden voor jouw prutssites, of ze nou legaal zijn of niet. Als je wil adverrteren neem je maar contact op met pr@fok.nl. Of via de admanager.
Dui-de-lijk? Of moet ik het (uiteraard laten) painten?.
quote:
Dat klopt het grootste deel zal idd onderaan bungelen maar dat heb ik een paar posts hierboven al uitgelegd dat komt omdat mensen met foute verwachtingen het systeem inkomen, men verwacht met heel weinig tot niks doen veel geld te verdienen, en als dan blijkt dat je in het begin redelijk hard moet werken haken ze af en gaan ze zeuren... daarintegen is MLM iets waar je als je er als harde werker op het juiste moment intreed (voordat de markt verzadicht is) een redelijk centje mee kan verdienen,quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Goh, van wie heb ik dat eerder gehoord? Ow ja, van al die MLM-freaks die je voorgingen en uiteindelijk bedrogen uitkwamen.
Ieder weldenkend mens weet dat MLM niet kan werken aangezien het merendeel van de verkopers onderaan de piramide bungelt en nooit winst zal maken. Daarvoor treedt er te snel marktverzadiging op en zijn de producten niet interessant genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |