Dat valt heul niet op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:30 schreef OldJeller het volgende:
Overigens kunnen we wel zien of de post van een echte Libelle-user komt of niet..
Mr.Zed userID: 72174
2e post userID: 72175
3e post userID: 72176
Als we het hier deden hadden waarschijnlijk een paar users het wel door.quote:
Troubles...quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:28 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Zo moelijk is het niet...
ga naar Lbelle.nl, meld je aan.
Dan naar het sub-forum relaties en doe of je in onz bent.
Ik moet zeggen dat ik ook wel geïntrigeerd ben door het luiertopic.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Troubles...
Als dat luiertopic zijn beste tijd heeft gehad dan moet je nog eens dat topic kicken he? Vrees dat het nu niet gaat lopen toch.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef OldJeller het volgende:
genakt, jij valt wel erg hard door de mand.
Je moet het zó spelen dat je geloofwaardig overkomt.. zoals de eerste drie reacties.
jij hoeft ze ook niet te neukenquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind vrouwen met kort haar vaak wel leuk
Ja, kan iemand even de TT veranderen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef genakt het volgende:
[..]ik heb ook even berichtje geplaatst
maar kan niks serieus verzinnen
mischien idee voor nieuw topic
bashen op libelle forum![]()
Ik ook! *grijns*quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel geïntrigeerd ben door het luiertopic.
Ja omdat je geen concurrentie van ze hebtquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:40 schreef Pien85 het volgende:
Ik vind vrouwen met kort haar vaak wel leuk
naar wat dan ?!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:41 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ja, kan iemand even de TT veranderen?
Hij doet een vrouw na he. Kleinere hersenen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:44 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god, hoe haal je het in je hoofd om "maar dan reageerd hij niet echt" te schrijven
Keur het subtiel af.. dan wordt het beter aangenomen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef genakt het volgende:
[..]ik heb ook even berichtje geplaatst
maar kan niks serieus verzinnen
mischien idee voor nieuw topic
bashen op libelle forum![]()
gepostquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:47 schreef Mr.Zed het volgende:
en weer een:
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/41456/last
wie denk jequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:50 schreef powerlite het volgende:
Geplaatst op dinsdag 14 april 2009 13:38
--------------------------------------------------------------------------------
genakt
--------------------------------------------------------------------------------
WHEWHEWHE EINZ !!1!!1!!!
oke wie heeft dit gepost
Ja, en dat kan natuurlijk niet in deze tijd van het jaar.quote:Kind naar het buitenland, leeg nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |