De ironie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:59 schreef superworm het volgende:
Mijn moeder druk aan de telefoon vanochtend met m'n tante. "Waaat? Vermoord?' Dus ik denk, ha, leven in de brouwerij.
die is wel sterkquote:leven in de brouwerij.
Dat dus. En Zuid Afrika kent van origine volgens mij alleen Zulu's, die nog nooit van het Christendom gehoord hadden, maar zijn onderdrukt door onze achterlijke westerse geloofsovertuigingen.quote:
pff, die taal hoe dat geschreven is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:05 schreef Sjonnjoop het volgende:
WAARHEID is nu ook bekend in ZA![]()
http://www.boerevryheid.co.za/forums/showthread.php?p=257559
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef wise het volgende:
[..]
pff, die taal hoe dat geschreven is.
Mengsel van breezah, "straattaal" en fries
Wat is dat voor geenstijl-forum daar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef superworm het volgende:
[..]
![]()
Selfs die Nederlandse SAUK, die NOS, of beter gese, Nederlands Onsin Stichting (baie links) het die nuus opgepak.
Alles wat ze ooit hadden naar de klote helpen. Over een jaar of 10 is ZA weer een derde wereldland, nu al niet echt een fijne plek om te wonen als blanke.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Ze zijn al onafhankelijk, wat willen ze nog meer?
quote:
Het begint daar inderdaad wel erg op Rhodesië te lijken heb ik het idee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Alles wat ze ooit hadden naar de klote helpen. Over een jaar of 10 is ZA weer een derde wereldland, nu al niet echt een fijne plek om te wonen als blanke.
Het stond eerder in het refdag dan op de frontpage.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:00 schreef superworm het volgende:
[..]
In de reformatorische wereld gaat dat nieuws nog per telex.
Alsof het in Europa anders is (quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:19 schreef superworm het volgende:
En blanken worden al sinds de sixties overal in (Zuid/west/oost/midden/noord) afrika weggepest door de nieuwe, meestal zwarte machtshebbers, die even weinig respect richting blanken tonen als blanken vóór de dekolonisatie voor zwarten.
zolang er hier geen negers/mocro's dood en uiteengereten aangetroffen worden doordat Stormfront-aanhangers ze hebben vermoord puur om hun kleurtje, is de vergelijking niet bepaald te maken lijkt me.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof het in Europa anders is (- andersom dan)
Man, wij lopen al 50 jaar voor op Afrika.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef superworm het volgende:
[..]
zolang er hier geen negers/mocro's dood en uiteengereten aangetroffen worden doordat Stormfront-aanhangers ze hebben vermoord puur om hun kleurtje, is de vergelijking niet bepaald te maken lijkt me.
Ja, de frontpage. Daar noem je dan ook wat zegquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Het stond eerder in het refdag dan op de frontpage.
De media noemden het een racistische moord.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:35 schreef behangplakker het volgende:
Meteen maar zelf racistisch doen. Waarom verlaag je je tot het niveau van de moordenaars?
Elf letters vergelijken met een dubbele moordquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:35 schreef behangplakker het volgende:
Meteen maar zelf racistisch doen. Waarom verlaag je je tot het niveau van de moordenaars?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef superworm het volgende:
[..]
De media noemden het een racistische moord.
in de opquote:
String -> Amperbroekiequote:Op dinsdag 14 april 2009 21:38 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind dat 'Nederlands' wel tof en simpel. Vooral simpel![]()
Hijsbakkie -->> lift
wat lul jij nou?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben blij met dat de apartheid is afgeschaft, maar je hebt nog steeds psycho's die zonodig Bothaatje willen spelen.
Nog gecondoleerd, TS.
Probleem is óók, dat Afrika in de Koude Oorlog en na het vallen van de Sowjetunie overstelpt is met tientallen miljoenen vuurwapens. Vooral AK-47's en ander klein grut. Overal landmijnen, puur omdat ze die van Rusland/Amerika kregen. Het is beide educatie én ontwapening wat ze nodig hebben daar. En condooms. Loads.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef Sputnik het volgende:
Grappige is wel dat dat volk dat de blanke boeren ombrengt/verjaagd zelf geen idee hebben om het land te bewerken. Resultaat, boeren weg.. dode boerderij, geen eten op markt.. bevolking sterft.
Als de EU etc nu ff de hulp stopt dan komen ze misschien ooit tot inzicht en meppen ze niet langer elkaar en anderen dood om de haverklap en gaan ze eindelijk eens beginnen hun land(en) op te bouwen. Tot die tijd is afrika gewoon een verloren zaak.
Ik bedoelde met Bothaatjes: zwarten die blanken net zo wreed behandelen als de blanken dat deden met de zwarten toen de apartheid nog bestond.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:55 schreef Oldbie het volgende:
Hier nog twee voor de sfeer:
metro --> moltrein
lucifer --> vuurhoutjie
[..]
wat lul jij nou?
Het waren "blankenhaters" die dit hebben gedaan.
Geen Bothaatjes dus maar Mandelaatjes
Krijgen we een tweede Zimbabwe. En de Afrikaanse Unie stond erbij en keek ernaar...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef Sputnik het volgende:
Je kan het ook als een zelfoplossend probleem zien, alle hulp stoppen... en laat ze voor de verandering eens het zelf proberen op te lossen. Misschien lukt het ze en bouwen ze iets op dat stabiel is, en als het mislukt... krijgen we het grootste natuurreservaat ter wereld.
Mja. Maar ze hebben geen eerlijke plek in de wereldmarkt, mogen hun eigen grondstoffen niet delven, moeten IMF-schulden accepteren, worden corrupt gehouden en zijn al veertig jaar uitgebuit/geboycot door het Westen. Het bloed kleeft aan onze handen. Uiteindelijk is het geen continentaal, maar wereldwijd probleem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:38 schreef Sputnik het volgende:
Je kan het ook als een zelfoplossend probleem zien, alle hulp stoppen... en laat ze voor de verandering eens het zelf proberen op te lossen. Misschien lukt het ze en bouwen ze iets op dat stabiel is, en als het mislukt... krijgen we het grootste natuurreservaat ter wereld.
Oftwel: een re-kolonisatie is niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Mja. Maar ze hebben geen eerlijke plek in de wereldmarkt, mogen hun eigen grondstoffen niet delven, moeten IMF-schulden accepteren, worden corrupt gehouden en zijn al veertig jaar uitgebuit/geboycot door het Westen. Het bloed kleeft aan onze handen. Uiteindelijk is het geen continentaal, maar wereldwijd probleem.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oftwel: een re-kolonisatie is niet ondenkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2009 00:48 schreef LethalNinja het volgende:
Binnenkort wordt het opgelost, de zwarten die je familie hebben aangepakt zullen wat mee maken.ik denk dat er voor de KKK geen plaatsje vrij is in afrika hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:14 schreef wise het volgende:
[..]
ik denk dat er voor de KKK geen plaatsje vrij is in afrika hoor
Ik bedoelde met Mandelaatjes: zwarten die blanken net zo wreed behandelen als de zwarten dat deden met de blanken toen de apartheid nog bestond. Denk aan de Church Street Bombingquote:Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde met Bothaatjes: zwarten die blanken net zo wreed behandelen als de blanken dat deden met de zwarten toen de apartheid nog bestond.
Poliep, anyone?quote:“Die minister wil nie erken dat ons plase nie veilig is nie, maar ons doen ons bes in die omstandighede,” sê Moos.
en daar kan je je niet van distantiëren?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn ouders komen wel van die achtergrond ja.
Het zou me eerlijk gezegd een zorg zijn of ik door een neger of door een Marokkaan werd doodgeslagen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:58 schreef raptorix het volgende:
Wees blij dat het geen marokanen waren.
Waarom zou hijquote:Op donderdag 16 april 2009 17:56 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
en daar kan je je niet van distantiëren?
Dan ben ik levensmoe.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:07 schreef Uro het volgende:
Juist. Zijn niet de eerste en waarschijnlijk ook niet dat laatste.
Alle blanken die nog in de regio wonen hebben een zekere doodswens.
Open een biltongbraairestaurant.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan ben ik levensmoe.
Het is dat ik geen werk kan vinden, anders was ik al jaren terug!!!
En dat kun je met het huidige beleid ook wel vergeten.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:16 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan ben ik levensmoe.
Het is dat ik geen werk kan vinden, anders was ik al jaren terug!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |