Ff verder kijken dat de neus lang is:quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren ook binnengetrokken, maar hoe kan ik beginnen aan Broken steel. Die andere 2 waren vrij duidelijk. Moet ik de main quest eerst gaan uitspelen alvorens ik kan beginnen met B:S?
quote:In order to access the new story content from Broken Steel, the player will have to have finished the main storyline from the base game.
maar is de levelcap wel al meteen verhoogt? Anders moet ik mij nu maar eens op de main quest gaan stortenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ff verder kijken dat de neus lang is:
[..]
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_questsquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:58 schreef Kn0x het volgende:
Een tijdje fallout gespeeld nu, maar ik merk dat ik moeite heb om goede sidequests te vinden. Iemand een tip?
Heb je de stad (megaton) gevonden? Daarvoor staat een man met een koe, die wil dingen van je kopen, en in de stad zijn ook diverse dingen (cafe, eetkraam, winkeltje) die dingen van je overkopen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:03 schreef Nebo het volgende:
Goed ik ben dan eindelijk eens serieus begonnen met Fallout. Ben nu een paar uurtjes onderweg maar ik kan nergens iemand vinden die spullen van mij wil overkopen, wat resulteert in constant volledig beladen zijn... Iemand?
Heb je dat IN broken steal gehaald, of in de wereld pre- broken steal maar met de instalaltie van broken steal?quote:
Ga naar Megaton, je kan hier quests doen die je naar een eigen huisje leiden, waar je je spullen kan dumpen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:03 schreef Nebo het volgende:
Goed ik ben dan eindelijk eens serieus begonnen met Fallout. Ben nu een paar uurtjes onderweg maar ik kan nergens iemand vinden die spullen van mij wil overkopen, wat resulteert in constant volledig beladen zijn... Iemand?
Die staat er nu dus niet, de eerste keer dat ik begon wel, maar deze keer nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je de stad (megaton) gevonden? Daarvoor staat een man met een koe, die wil dingen van je kopen, en in de stad zijn ook diverse dingen (cafe, eetkraam, winkeltje) die dingen van je overkopen.
Ja die loopt rond dat klopt, ga dan ff t stadje in snuggerequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die staat er nu dus niet, de eerste keer dat ik begon wel, maar deze keer niet
Er zijn in totaal 4 van die merchants die rondreizen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die staat er nu dus niet, de eerste keer dat ik begon wel, maar deze keer niet
Die zit op slot sinds ik iets probeerde te stelen en werd aangevallen door die kerel die ik uit zelfverdediging dood heb gemaakt, dus ik moet eerst lockpick skill 100 hebbenquote:
Dat laatste inderdaad, je kan er pas vanaf 9 uur in, plus je kan je spullen ook verkopen bij de eetkraam of in t café.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die zit op slot sinds ik iets probeerde te stelen en werd aangevallen door die kerel die ik uit zelfverdediging dood heb gemaakt, dus ik moet eerst lockpick skill 100 hebben![]()
(of ik doe iets gruwelijk fout)
Je moet ook niet iets stelen als er een bewaker naast staatquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die zit op slot sinds ik iets probeerde te stelen en werd aangevallen door die kerel die ik uit zelfverdediging dood heb gemaakt, dus ik moet eerst lockpick skill 100 hebben![]()
(of ik doe iets gruwelijk fout)
Ik was aan het testen wat er zou gebeurenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook niet iets stelen als er een bewaker naast staat
Saven ervoor, laden erna is het deviesquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik was aan het testen wat er zou gebeuren
Inderdaad, je moet eerst een nail gun door zn hoofd knallen zodat die daar prachtig mooi altijd blijft hangen en je nooit meer last van m hebt!quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet ook niet iets stelen als er een bewaker naast staat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Je level cap wordt ook buiten de dlc verhoogt. Ik heb level 21 gehaald in reilly's rangers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Heb je dat IN broken steal gehaald, of in de wereld pre- broken steal maar met de instalaltie van broken steal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |