FOK!forum / Klaagbaak / ziggo is de kanker van de maatschappij
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:15
We hebben dus digitale televisie van ziggo (sicko). Hadden we dat maar nooit genomen. Eerst werkte alles perfect, nadat de preview periode was afgelopen en we een abonnementskeuze moesten doorgeven is het stront met een rietje. De ontvangst is nu regelrecht slecht. De publieke zenders is niets mis mee, de commerciele omroepen hebben af en toe wat storingen en de pakketten waar we voor betalen (science en film) zijn compleet gestoord.

Naar de helpdesk bellen. "Ja heeft u een splitter?" Ja tuurlijk, welke sukkel heeft tegenwoordig nog maar een tv in huis? "Ja die moet u vervangen door een van het merk Hirschman". Op de vraag hoe het kan dat de ellende is begonnen na de preview periode hadden ze geen antwoord. Wij dus zo'n dure Hirschman gekocht, aangesloten, werkt niet. Beeld is nog steeds slecht.

Weer bellen naar de helpdesk. "Ja dan moet u alles losmaken en weer opnieuw aansluiten en de fabrieksinstellingen terugzetten". Wij dat gedaan, helpt geen zak. Beeld is net zo slecht. "Ja dan moet u maar alle overige apparaten in de buurt van de televisie weghalen" Je vraagt je toch af hoe achterlijk die lui op de "helpdesk" zijn.

Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo. We hebben sinds de preview periode is afgelopen ook maar een signaalsterkte van 8%. Ik ga een andere smartcard aanschaffen, die dingen zijn gewoon legaal aan te schaffen voor 15,- en dan heb je weer twee maanden volledig signaal. Weet iemand waar die dingen te koop zijn (NIET bij sicko)?

Klacht: kanker ziggo
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 11:18
Klotejong, mijn oom is overleden aan Ziggo
Een beetje respect graag ja!

De jeugd van tegenwoordig
maxamiusdinsdag 14 april 2009 @ 11:18
je ken die kaarten bij de media-markt kopen. 20 euro volgens mij dan heb je die 2 maanden inderdaad.
Overgens heb ik nergens last van.
Armageddondinsdag 14 april 2009 @ 11:18
Terechte klacht.

Kanker voor Ziggo en ook voor KPN Interactieve TV.
MuRKiedinsdag 14 april 2009 @ 11:18
En jij bent het gezwel op de anus van de maatschappij
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:21
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef MuRKie het volgende:
En jij bent het gezwel op de anus van de maatschappij
Nee van jou maken ze posters zullen we zeggen
Frank-NLdinsdag 14 april 2009 @ 11:22
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo.
Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woorden

Het ligt aan je eigen spullen; Ziggo heeft gelijk. Opgelost.
Xikeondinsdag 14 april 2009 @ 11:23
Terechte klacht.

Wij hebben ook zat problemen met Ziggo, en dan niet alleen met digitale televisie, maar ook met telefoon èn internet.
MuRKiedinsdag 14 april 2009 @ 11:23
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
nadat de preview periode was afgelopen en we een abonnementskeuze moesten doorgeven is het stront met een rietje.
Hier ga je ook al de fout in.. Je moet je kaart al activeren voor je preview periode afgelopen is anders wordt hij gedeactiveerd. Wat weer extra gekloot met zich mee brengt om hem weer te activeren.

Met het signaal heb ik nooit problemen, met Ziggo in het algemeen ook helemaal geen problemen mee gehad. Dat ze het signaal zouden terugschroeven wegens te weinig capaciteit lijkt me erg overtrokken. Misschien is er toeval in het spel of heb je thuis iets veranderd waardoor het niet meer goed werkt. Heb je misschien zelf coax-kabeltjes gemonteerd? Of geprobeerd meerdere televisies op één digitale ontvanger aan te sluiten ofzo?
Heb je een SCART-kabel van 20 meter gebruikt of wat dan ook?
Penisbaarddinsdag 14 april 2009 @ 11:23
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef LockonStratos het volgende:
Klotejong, mijn oom is overleden aan Ziggo
Een beetje respect graag ja!

De jeugd van tegenwoordig
Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 11:24
TS heeft de bende verkeerd aangesloten en wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en Ziggo overal de schuld van geven
MuRKiedinsdag 14 april 2009 @ 11:24
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee van jou maken ze posters zullen we zeggen
Nee die maken ze van papier, koekebakker!
__Saviour__dinsdag 14 april 2009 @ 11:24
zo werkt het niet. er komt altijd hetzelfde signaal binnen, ze schroeven niks terug.
je krijgt altijd het signaal van alle zenders binnen. het is alleen de smartcard die dan bepaalt welke zenders je kunt kijken.
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:24
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:22 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Je wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken, deze stelling is te achterlijk voor woorden

Het ligt aan je eigen spullen; Ziggo heeft gelijk. Opgelost.
O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangst Bosmongool
Earrydinsdag 14 april 2009 @ 11:24
Niet alleen je splitter is belangrijk, ook de kabels die je gebruikt en ja.. fabrieksinstellingen kunnen helpen. Zorg daarnaast dat je je box aansluit bij het eerste aansluitpunt (zo dichtbij mogelijk). Zo niet, laat ziggo een monteur langs komen om het te fixen.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 11:24
Tevens, een nieuwe splitter kopen
Zo'n ding werkt of wel, of niet, niet half of slecht
MuRKiedinsdag 14 april 2009 @ 11:25
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangst Bosmongool
Nee TS beargumenteerd lekker!

Ow, en ben je gay met die userphoto's van je?
Frank-NLdinsdag 14 april 2009 @ 11:26
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O en heb je ook nog enige argumenten? Bosmongool
Er is voldoende capaciteit, er is geen enkel verschil in het signaal tijdens de preview periode (ze weten niet eens wanneer dat is, totdat je je smartcard registreert). Het is gewoon onmogelijk wat jij hier beweert en je moet de oorzaak toch echt in dat verrotte coax netwerk van jezelf zoeken.

Waarom moet ik trouwens met argumenten komen als je zelf van die achterlijke dingen roept zonder onderbouwing, klaploper.
bioloogjedinsdag 14 april 2009 @ 11:26
sorry maar je bent achterlijk dat je die andere splitter hebt gekocht. Je geeft zelf al aan: Alles werkt, daarna werkt het niet en dan zou het aan de splitter liggen??? Toen ze je dat als oplossing gaven had je moeten vragen naar iemand die er wel verstand van had, en niet alleen van het schermpje oplas.
Urquhartdinsdag 14 april 2009 @ 11:26
Tv Oranje en Sterren.nl lopen hier altijd als een zonnetje
Catch22-dinsdag 14 april 2009 @ 11:27
Ziggo sicko noemen is vrij kansloos trouwens
leppehdinsdag 14 april 2009 @ 11:28
Die helpdesk van Ziggo is wel geniaal! Ik werk zelf ook op een helpdesk en af en toe krijg je mensen aan de lijn die verhalen vertellen waar je bek van open valt. Het idee dat ze hebben voor hun helpdesk is wel goed, de uitvoering is helaas niet al te best.
Catch22-dinsdag 14 april 2009 @ 11:29
heb je wel goeie stekker ed op je kabels? Dus niet van die

maar


ik had eens slechte ontvangst, zelfs met versterker. toen die laatste stekkers op de kabel geknoopt en alles was koek en ei, zelfs zonder versterker
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 11:29
Topic conclusie: TS is een kansloze pauper die geen verstand van zaken heeft en nogal opvliegerig van aard is.
Sok41dinsdag 14 april 2009 @ 11:29
tl;dr
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:30
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef MuRKie het volgende:
Hier ga je ook al de fout in.. Je moet je kaart al activeren voor je preview periode afgelopen is anders wordt hij gedeactiveerd. Wat weer extra gekloot met zich mee brengt om hem weer te activeren.
Goh Dus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
quote:
Met het signaal heb ik nooit problemen, met Ziggo in het algemeen ook helemaal geen problemen mee gehad. Dat ze het signaal zouden terugschroeven wegens te weinig capaciteit lijkt me erg overtrokken.
Hoeveel % signaal heb jij op je ontvanger? Het is natuurlijk niet zo dat als jij geen problemen hebt, een ander ook geen problemen heeft.
quote:
Misschien is er toeval in het spel of heb je thuis iets veranderd waardoor het niet meer goed werkt. Heb je misschien zelf coax-kabeltjes gemonteerd?
Nee, ik heb alleen mijn splitter vervangen door die Hirschman (op verzoek van ziggo).
quote:
Of geprobeerd meerdere televisies op één digitale ontvanger aan te sluiten ofzo?
Nee.
quote:
Heb je een SCART-kabel van 20 meter gebruikt of wat dan ook?
Nee.

Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:30
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft de bende verkeerd aangesloten en wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en Ziggo overal de schuld van geven
Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
makkie88dinsdag 14 april 2009 @ 11:30
ga eerst es effe je coax kabeltjes vervangen voor 75 ohm kabels, (en ook je connector stukjes van hirschman!! )

effe corosie weg halen helpt misschien ook
Echt niet alles ligt aan ziggo,

Luie hond, ga aan je werk!

[ Bericht 8% gewijzigd door Biogarde op 15-04-2009 20:22:04 ]
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:31
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:29 schreef Catch22- het volgende:
heb je wel goeie stekker ed op je kabels? Dus niet van die
[ afbeelding ]
maar
[ afbeelding ]

ik had eens slechte ontvangst, zelfs met versterker. toen die laatste stekkers op de kabel geknoopt en alles was koek en ei, zelfs zonder versterker
Precies, die heb ik. Maar het verklaart nog steeds niet waarom het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect was?
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 11:31
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Weet ik veel. Misschien heb je tijdens stofzuigen een reeds gebroken COAX kabel geraakt en viel dat moment echt heel toevallig samen met het einde van de preview periode.

Plus dat het signaal tot aan de wandcontactdoos in je huis echt wel acceptabel is.

De conclusie van die verhaal is en blijft dat jouw eigen kabels + aansluitingen niet correct/volledig zijn.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 11:31
TS is een standaard boze klant die de helpdesk wel even belt, zo eentje die niet mee werkt e.d.
Ligt aan je apparatuur, lutser.
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:33
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef makkie88 het volgende:


ga eerst es effe je coax kabeltjes vervangen voor 75 ohm kabels, (en ook je connector stukjes van hischman!! )

effe corosie weg halen helpt misschien ook
Echt niet alles ligt aan ziggo,

Luie hond, ga aan je werk!
O. En dat alles is ontstaan precies op het moment dat de preview periode afliep? Jij wordt nog eens heel goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door Biogarde op 15-04-2009 20:22:15 ]
devl1nsectdinsdag 14 april 2009 @ 11:33
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Veeg me op
Frank-NLdinsdag 14 april 2009 @ 11:33
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 11:34
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
Misschien duidelijker voor TS, maar dat wilde ik dus ook zeggen
MuRKiedinsdag 14 april 2009 @ 11:35
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Goh Dus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
Nee ik geef niks toe. Ik zeg alleen dat het meer werk is wanneer je eerst je preview laat verlopen en dus je kaart laat blokkeren ipv dat je zoals op de kaart staat vermeld dat je binnen 10 dagen de activatie kaart moet toesturen zodat hij al geactiveerd wordt voor het geblokkeer wordt. En niks voer het signaal, chappie.
quote:
[..]

Hoeveel % signaal heb jij op je ontvanger? Het is natuurlijk niet zo dat als jij geen problemen hebt, een ander ook geen problemen heeft.
Ik heb 80+% ontvangst op beide ontvangers die ik heb.
quote:
[..]

Nee, ik heb alleen mijn splitter vervangen door die Hirschman (op verzoek van ziggo).
[..]

Nee.
[..]

Nee.

Waarom was het digitale signaal in de preview periode dan wel perfect?
Omdat je misschien na de preview periode aan de opstelling hebt gerommeld en niet ervoor? En omdat het daarna is gaan storen je misschien denkt dat het aan Ziggo ligt maar het misschien een kleine wijziging van jouw kant is waar je niet aan denkt?
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:38
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Waarom zijn de banenen krom, lutser, er wordt NIETS aan het signaal veranderd door Ziggo, ook al denk jij in je paranoide hoofd iets anders.
Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?

Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
Dos37dinsdag 14 april 2009 @ 11:38
jammer joh
IkWilbertdinsdag 14 april 2009 @ 11:39
Hier hetzelfde probleem gehad, op verzoek van ziggo alle bekabeling laten vervangen, alle overige apparaten die in de buurt stonden verplaatst... niets hielp. Toen met de decoder terug naar de winkel waar deze vandaan kwam en deze bleek de boosdoener te zijn. Nieuwe decoder ontvangen en alle problemen opgelost
John.Miltondinsdag 14 april 2009 @ 11:39
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Goh Dus je geeft inderdaad toe dat het signaal na de preview periode slechter is?
Begrijpend lezen is ook niet je sterkste punt.
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 11:39
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?

Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
Dat zou heel goed kunnen, maar heeft niets te maken met de signaalsterkte.
makkie88dinsdag 14 april 2009 @ 11:39
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O. En dat alles is ontstaan precies op het moment dat de preview periode afliep? Jij wordt nog eens heel goed.
"me banden van me fiets waren op de test rit heel, nu heb ik em gekocht en nu issie stuk"
Catch22-dinsdag 14 april 2009 @ 11:40
wat hebben zij er voor baat bij om je signaal te verslechteren?

heb je ook internet van ziggo?
synnathdinsdag 14 april 2009 @ 11:40
TS
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:41
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:40 schreef Catch22- het volgende:
wat hebben zij er voor baat bij om je signaal te verslechteren?

heb je ook internet van ziggo?
Nee want dan had ik dit topic niet kunnen openen.
Damzkieeedinsdag 14 april 2009 @ 11:42
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Okay, dat was mijn ranja + koekje
Nu moet ik een nieuwe gaan vragen aan mama
__Saviour__dinsdag 14 april 2009 @ 11:42
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan kan het toch ook aan de instellingen bij ziggo liggen als het gaat om pakketkeuze? Waarom ontvang ik dan bijvoorbeeld ook het sportpakket, zij het slecht, terwijl ik dat niet gevraagd heb?

Ik krijg het idee dat ziggo mijn pakketkeuze gewoon niet goed heeft geregistreerd.
Ze sturen alleen naar de decoder een update door zodat die weet welke zenders gedecodeerd mogen worden. Het signaal zelfs verandert absoluut niet
Frank-NLdinsdag 14 april 2009 @ 11:43
TS je begrijpt er gewoon weinig van, maakt niet uit, maar trek geen conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Jij bent zo'n beetje het standaard Kassa/Radar publiek dat altijd eerst naar het grote boze bedrijf wijst met allemaal onzinnige argumenten gebaseerd op NIETS.

Vind je het gek dat de helpdesk van dit soort bedrijven altijd druk en overbezet is
Ericrdinsdag 14 april 2009 @ 11:49
De instellingen van je decoder wel eens gecontroleerd? Misschien heeft je decoder een update nodig of staat een netwerk of frequentie-instelling niet goed.
John.Miltondinsdag 14 april 2009 @ 11:49
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:43 schreef Frank-NL het volgende:
TS je begrijpt er gewoon weinig van, maakt niet uit, maar trek geen conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Jij bent zo'n beetje het standaard Kassa/Radar publiek dat altijd eerst naar het grote boze bedrijf wijst met allemaal onzinnige argumenten gebaseerd op NIETS.

Vind je het gek dat de helpdesk van dit soort bedrijven altijd druk en overbezet is
Kassa en Radar
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 11:51
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:49 schreef Ericr het volgende:
De instellingen van je decoder wel eens gecontroleerd? Misschien heeft je decoder een update nodig of staat een netwerk of frequentie-instelling niet goed.
Staat allemaal goed. En hoe kan ik zien of dat ding een update nodig heeft? Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 11:53
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:49 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Kassa en Radar
Ja, die zullen wel helpen

Ik zat gisteren nog te kijken, naar die aflevering over torenhoge hypotheken van een zekere bank die Alkmaar sponsort. Al die mensen beweerden dat ze opgelicht waren, terwijl ze dat volledig aan zichzelf te danken hebben
__Saviour__dinsdag 14 april 2009 @ 11:53
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Staat allemaal goed. En hoe kan ik zien of dat ding een update nodig heeft? Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.
Nee, dat moet je handmatig doen. De kabelprovider gaat niet vanzelf nieuwe software uploaden, stel je voor dat je op dat moment net de stekker eruit zou trekken toevallig, dan zit je met een kapotte decoder.
Frank-NLdinsdag 14 april 2009 @ 11:53
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.
En nog een keer
Ericrdinsdag 14 april 2009 @ 11:55
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:51 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Staat allemaal goed. En hoe kan ik zien of dat ding een update nodig heeft? Ik ga daar niet over, dat hoort ziggo te regelen.
Als er een update kan worden uitgevoerd kan je dat zien in het menu van de settopbox. Bij een update staat er dan zoiets als 'update uitvoeren'. Als die optie niet wordt getoond of niet selectbar is er ook geen update aanwezig.
John.Miltondinsdag 14 april 2009 @ 11:56
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, die zullen wel helpen

Ik zat gisteren nog te kijken, naar die aflevering over torenhoge hypotheken van een zekere bank die Alkmaar sponsort. Al die mensen beweerden dat ze opgelicht waren, terwijl ze dat volledig aan zichzelf te danken hebben
Voor een paar procentpunt rente zetten Nederlanders hun paar spaarcentjes zelfs weg in het buitenland en dan komen ze bij de Nederlandse staat aankloppen als het misgaat. Nederlanders staren zich over het algemeen blind op goede aanbiedingen en zijn zelf te lui om ook maar enig onderzoek te doen dan.
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 11:56
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee, dat moet je handmatig doen. De kabelprovider gaat niet vanzelf nieuwe software uploaden, stel je voor dat je op dat moment net de stekker eruit zou trekken toevallig, dan zit je met een kapotte decoder.
Dat dus. Trek de stekker uit je apparaat, wacht een minuutje. Of ga schijten of koffie zetten en doe dan de stekker erin. Wacht tot het apparaat weer standby staat en voila; update voltooid.
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 11:57
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:56 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Voor een paar procentpunt rente zetten Nederlanders hun paar spaarcentjes zelfs weg in het buitenland en dan komen ze bij de Nederlandse staat aankloppen als het misgaat. Nederlanders staren zich over het algemeen blind op goede aanbiedingen en zijn zelf te lui om ook maar enig onderzoek te doen dan.
Ja, dat inderdaad. Van die lui die 200% van de executiewaarde van hun huis in een hypotheek hadden, 9 verzekeringen voor hetzelfde waarvan 85% provisie was enzo. En maar zeuren dat ze opgelicht waren

Terwijl je na een half uurtje googlen al min of meer weet wat gangbaar is.
16meterdinsdag 14 april 2009 @ 11:57
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 12:00
Penisbaard
Een lang woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 10 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Burakiusdinsdag 14 april 2009 @ 12:15
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

O en heb je ook nog enige argumenten? "Het ligt aan je eigen spullen" Ja Theo, daarom hadden we eerst ook perfecte ontvangst Bosmongool
Ik moest lachen
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 12:25
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Nee, dat moet je handmatig doen. De kabelprovider gaat niet vanzelf nieuwe software uploaden, stel je voor dat je op dat moment net de stekker eruit zou trekken toevallig, dan zit je met een kapotte decoder.
Okee, dan herhaal ik mijn vraag: hoe moet ik dat dan doen?

Bovendien stuurt hetnet wel updates naar haar routers, dus het "op dat moment uittrekken van de stekker" is een kulargument. Alsof simpele thuistvkijkers weten wanneer ze een update moeten ophalen.
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:53 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

En nog een keer
Zie boven, gnoom.
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 12:28
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten werken, weet je kneus?
Ik weet zeker, ik werk zelf ook. En ik neem de moeite om zelf eerst wat op te zoeken en daarna pas te gaan klagen bij de klantenservice.
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 12:29
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:56 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat dus. Trek de stekker uit je apparaat, wacht een minuutje. Of ga schijten of koffie zetten en doe dan de stekker erin. Wacht tot het apparaat weer standby staat en voila; update voltooid.
Pas 75 keer gedaan vandaag, ik denk dat hij nu wel geupdated is dan.
__Saviour__dinsdag 14 april 2009 @ 12:31
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, dan herhaal ik mijn vraag: hoe moet ik dat dan doen?
In het instellingenmenu kijken. Een van de opties zal iets zijn van 'update' of 'software bijwerken'
quote:
Bovendien stuurt hetnet wel updates naar haar routers, dus het "op dat moment uittrekken van de stekker" is een kulargument. Alsof simpele thuistvkijkers weten wanneer ze een update moeten ophalen.
Het is gewoon zo. Als je tijdens het bijwerken van de software de stekker eruit trekt, heb je een heel grote kans op een kapot apparaat.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 12:31
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Okee, dan herhaal ik mijn vraag: hoe moet ik dat dan doen?

Bovendien stuurt hetnet wel updates naar haar routers, dus het "op dat moment uittrekken van de stekker" is een kulargument. Alsof simpele thuistvkijkers weten wanneer ze een update moeten ophalen.
[..]

Zie boven, gnoom.
Het net heeft geen routers, was dan bij het net gegaan, beheerde modems
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 12:32
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Het net heeft geen routers, was dan bij het net gegaan, beheerde modems
Dus daar zit geen router in dat modem? Gnoom.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 12:35
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus daar zit geen router in dat modem? Gnoom.
Dan had je moeten zeggen modem/router, Gnoom
Je spreekt het zeker ook uit als roeter
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 12:38
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Dan had je moeten zeggen modem/router, Gnoom
Je spreekt het zeker ook uit als roeter
Nee Theo, dat doen alleen maar gnomen zoals jij.
Frank-NLdinsdag 14 april 2009 @ 12:43
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee Theo, dat doen alleen maar gnomen zoals jij.
Lekker op de man spelen terwijl je finaal uitgeluld bent?

Succes met je TV, droeftoeter.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 12:45
quote:
GNOOM
-aardmannetje -kobold -Persoonsbenamingen -werkgeest -kabouter -fabelachtig wezen -berggeest -aardgeest
|

TS is een fantasygeek
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 12:53
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:43 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Lekker op de man spelen terwijl je finaal uitgeluld bent?

Succes met je TV, droeftoeter.
Niks op de man spelen, ik reageer alleen overeenkomstig op die figuren die niets anders weten te roepen dan "pauper" "het ligt aan je installatie" "ziggo is zooo goed". Terwijl niemand, nog niemand me heeft weten uit te leggen hoe het kan dat het signaal slecht is precies op het moment dat mijn pakketkeuze in gaat. En dan zou het aan mij of aan mijn spullen liggen. Yeah right.
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:45 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

|

TS is een fantasygeek
Hey Theo, en jij bent een gnoom.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 12:55
Ik heet heul geen Theo!!!
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 12:56
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef LockonStratos het volgende:
Ik heet heul geen Theo!!!
Voortaan noem ik je dus "heul geen Theo"
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 12:57
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Voortaan noem ik je dus "heul geen Theo"
Nee, JIJ mist het punt met je tv en je '' ontvangst ''.
Denk je nou echt dat in het geautomatiseerde ordersysteem jouw zenderpakketkeuze ongemerkt is gaan storen??
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 12:58
Snel editten he
Jong vuillak!!!
__Saviour__dinsdag 14 april 2009 @ 12:59
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Niks op de man spelen, ik reageer alleen overeenkomstig op die figuren die niets anders weten te roepen dan "pauper" "het ligt aan je installatie" "ziggo is zooo goed". Terwijl niemand, nog niemand me heeft weten uit te leggen hoe het kan dat het signaal slecht is precies op het moment dat mijn pakketkeuze in gaat. En dan zou het aan mij of aan mijn spullen liggen. Yeah right.
Zoals al vaker gezegd is, Ziggo heeft het signaal zelf in ieder geval niet veranderd. Vraag eens aan de buren of ze ook een slecht signaal hebben, misschien is er ergens een schakelkastje kapot. Maar als dat niet het geval is, ligt het toch echt aan de installatie bij jou thuis.
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 13:07
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:57 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Nee, JIJ mist het punt met je tv en je '' ontvangst ''.
Denk je nou echt dat in het geautomatiseerde ordersysteem jouw zenderpakketkeuze ongemerkt is gaan storen??
Ik heb geen idee en dat wil ik eigenlijk ook helemaal niet. Ik wil gewoon TV kunnen kijken met de kwaliteit die ik had in de preview periode.
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:58 schreef LockonStratos het volgende:
Snel editten he
Jong vuillak!!!
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 13:08
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zoals al vaker gezegd is, Ziggo heeft het signaal zelf in ieder geval niet veranderd. Vraag eens aan de buren of ze ook een slecht signaal hebben, misschien is er ergens een schakelkastje kapot. Maar als dat niet het geval is, ligt het toch echt aan de installatie bij jou thuis.
Maar hoe kan dat dan? Op de dag dat mijn abbo ingaat. Toeval?
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 13:09
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Maar hoe kan dat dan? Op de dag dat mijn abbo ingaat. Toeval?
Loop daar toch niet zo over te zeiken.... je bent gewoon een kneus, face it
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 13:13
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Loop daar toch niet zo over te zeiken.... je bent gewoon een kneus, face it
Hey heul geen Theo, wie had het hier ook alweer over op de man spelen? Ga je ergens in een hoekje zitten sufrukken of zuip je klem aan ezelezeik, maar val verder niemand lastig als je geen degelijk antwoord weet.
__Saviour__dinsdag 14 april 2009 @ 13:14
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar hoe kan dat dan? Op de dag dat mijn abbo ingaat. Toeval?
Ja, toeval.
Frank-NLdinsdag 14 april 2009 @ 13:14
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:14 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, toeval.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 13:15
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hey heul geen Theo, wie had het hier ook alweer over op de man spelen? Ga je ergens in een hoekje zitten sufrukken of zuip je klem aan ezelezeik, maar val verder niemand lastig als je geen degelijk antwoord weet.
Ik had het niet over op de man spelen noob
Armageddondinsdag 14 april 2009 @ 13:22
Is je decoder niet gewoon naar de kanker? Haal even zo'n nieuwe smartcard en je weet het.
Sorelladinsdag 14 april 2009 @ 13:24
Tis natuurlijk onzin om geen apparatuur in de buurt van je tv te mogen hebben.

Ik ga er vanuit dat ts ook internet van ziggo heeft misschien ligt het wel aan de modem die het signaal niet goed door stuurt naar de splitter ? Rommel eens aan de stekkertjes die van je tv naar je splitter toe gaan en/of van de modem naar de splitter.

Als ts zijn kabels van goede kwaliteit zijn inc. stekkertjes en splitter dan ligt mijn inziens toch de fout bij ziggo en zal het of het kastje buiten zijn of de decoder of de modem die het signaal niet goed doorgeeft.
IkWilbertdinsdag 14 april 2009 @ 13:35
Kan je decoder niet gewoon naar de klote zijn? Kan toevallig net gebeurt zijn tijdens de overgang van je proefperiode. Gewoon terug naar de winkel waar je de decoder van hebt gekocht.
speknekdinsdag 14 april 2009 @ 13:37
Hoax. IK ben de kanker van de maatschappij.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 14:11
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
Hoax. IK ben de kanker van de maatschappij.
speknekdinsdag 14 april 2009 @ 14:50
Geef ik zo'n goede opzet voor een ultracombo, doet niemand er wat mee.
LockonStratosdinsdag 14 april 2009 @ 14:54
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 14:50 schreef speknek het volgende:
Geef ik zo'n goede opzet voor een ultracombo, doet niemand er wat mee.
Omdat die reply gewoon te treurig voor woorden is.
jitzzzzedinsdag 14 april 2009 @ 14:57
Ultracombo op je ogen, kutuser
speknekdinsdag 14 april 2009 @ 15:07
Ohnee, humorloze faalnewbies proberen me te dissen. I'M SHAKING I'M SHAKING.
MuRKiedinsdag 14 april 2009 @ 16:06
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 15:07 schreef speknek het volgende:
Ohnee, humorloze faalnewbies proberen me te dissen. I'M SHAKING I'M SHAKING.
Pixelheld
Sharpdressedmandinsdag 14 april 2009 @ 16:11
Zeg eens Vogeltjesdans...

Wat is er nu erger? Ziggo/Sicko of de uitzendbranche?
Cherrytomaatjedinsdag 14 april 2009 @ 16:48
Ik heb zogenaamd ook digitale tv. Kreeg ik gratis bij het all-in pakket. Zo'n lage signaalsterkte dat het apparaat niet eens zenders kan installeren
devl1nsectdinsdag 14 april 2009 @ 16:53
TS laat zich naaien door een belgastje van 19.

Een andere splitter dat zal helpen
Geen apparatuur in de buurt

Ik zou gauw een platinum/ gold plated coax kabel aanschaffen.
TimKuikdinsdag 14 april 2009 @ 17:18
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Ziggo
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 5 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Hulde..
PDOAdinsdag 14 april 2009 @ 17:38
Ziggo
Is
Geen
Goede
Optie
Ab-Normaaldinsdag 14 april 2009 @ 17:42
-Heb je de binnenkomende kabel al bekeken of die goed aangesneden is etc dus niet met die aarde draden tegen je koper draad ding aanzitten.

-Is dat binnenwerkje waar je kabel op afgewerkt is wel van goed kwaliteit.

-Kwaliteits coax kabels?

Al geprobeer decoder rechtstreeks op de kabel aan te sluiten
Dunaxdinsdag 14 april 2009 @ 17:45


vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 18:52
Wel, lieve vriendjes en vriendinnetjes, we zijn eruit. O ja, beste vogeltjesdans, wat was het dan? Vertel vertel vertel! Welnu, kijkbuisfokkertjes, luister goed naar ome vogeltjesdans. Ome vogeltjesdans heeft een andere decoder en een andere smartcard geprobeerd. Dit leidde tot hetzelfde resultaat. Daarop volgend heeft ome vogeltjesdans beide decoders en de tv direct aangesloten op het punt waar het signaal binnenkomt, zonder enige andere apparaten erop. En wat blijkt? Nog steeds ruk beeld. Hetgeen dus inhoudt dat er niets mis is met mijn tv, mijn decoder, mijn smartcard of mijn bekabeling. Nee beste kijkbuisfokkertjes, het ligt aan het signaal van sicko dat uit de grond komt dat ruk is.

So much voor al die zeikerds die hier liggen af te geven op mij of mijn installatie.
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 18:55
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zeg eens Vogeltjesdans...

Wat is er nu erger? Ziggo/Sicko of de uitzendbranche?
Volgens mij werken die klootzakken allemaal voor een uitzendhoer.
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 16:48 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Ik heb zogenaamd ook digitale tv. Kreeg ik gratis bij het all-in pakket. Zo'n lage signaalsterkte dat het apparaat niet eens zenders kan installeren
Dat dus.
Svnndinsdag 14 april 2009 @ 19:22
Inderdaad ziggo is kankah slecht.. naaiers
Ab-Normaaldinsdag 14 april 2009 @ 19:43
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wel, lieve vriendjes en vriendinnetjes, we zijn eruit. O ja, beste vogeltjesdans, wat was het dan? Vertel vertel vertel! Welnu, kijkbuisfokkertjes, luister goed naar ome vogeltjesdans. Ome vogeltjesdans heeft een andere decoder en een andere smartcard geprobeerd. Dit leidde tot hetzelfde resultaat. Daarop volgend heeft ome vogeltjesdans beide decoders en de tv direct aangesloten op het punt waar het signaal binnenkomt, zonder enige andere apparaten erop. En wat blijkt? Nog steeds ruk beeld. Hetgeen dus inhoudt dat er niets mis is met mijn tv, mijn decoder, mijn smartcard of mijn bekabeling. Nee beste kijkbuisfokkertjes, het ligt aan het signaal van sicko dat uit de grond komt dat ruk is.

So much voor al die zeikerds die hier liggen af te geven op mij of mijn installatie.
Of u pisvingers!
Er is toch zoen brief waar instaat, Wanneer vogeltjesdansdingetje er niet uit komt hij kan bellen voor een Monteur geval die het wel kan
Sharpdressedmandinsdag 14 april 2009 @ 20:39
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 18:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Volgens mij werken die klootzakken allemaal voor een uitzendhoer.
[..]

Dat dus.
Vogeltjesdans... je hebt me aan het lachen gemaakt...

Wat een heugelijk moment, wie had gedacht dat dit mogelijk was
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 22:30
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:43 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Of u pisvingers!
Er is toch zoen brief waar instaat, Wanneer vogeltjesdansdingetje er niet uit komt hij kan bellen voor een Monteur geval die het wel kan
Dat is het punt ook niet. Het punt is dat iedereen van afstand wel wist te vertellen dat het toch vooral aan mijn installatie lag, en aan mijn onkunde en pauperheid in het bijzonder. Nu ik die zeepbel heb doorprikt hoor ik ineens niemand meer. Er is er niet een die opstaat en zegt "vogeltjesdans, je had gelijk en ik was fout, sorry en ik hou van je"
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 20:39 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Vogeltjesdans... je hebt me aan het lachen gemaakt...

Wat een heugelijk moment, wie had gedacht dat dit mogelijk was
Always a pleasure. Wil je me bedanken met een tegoedbon van de Gamma of schrijf je een cheque uit?
michielonlinedinsdag 14 april 2009 @ 22:45
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:22 schreef Svnn het volgende:
Inderdaad ziggo is kankah slecht.. naaiers
al eens digitenne geprobeert? geen goed advies. vanaf het begin een an al kommer en kwel.
gulukkig binnen de proefperiode van een maand opgezecht. kwaliteit was gewoon vele malen slechter dan via de kabel.
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 22:58
Ik word turk dan neem ik een schotel
RijstNatiedinsdag 14 april 2009 @ 23:26
TVP dit kan namelijk handig zijn, heb zelf ook alles in 1 pakket plus aangevraagd
__Saviour__dinsdag 14 april 2009 @ 23:41
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is het punt ook niet. Het punt is dat iedereen van afstand wel wist te vertellen dat het toch vooral aan mijn installatie lag, en aan mijn onkunde en pauperheid in het bijzonder. Nu ik die zeepbel heb doorprikt hoor ik ineens niemand meer. Er is er niet een die opstaat en zegt "vogeltjesdans, je had gelijk en ik was fout, sorry en ik hou van je"
Het was zeker niet onredelijk om aan te nemen dat het aan je eigen installatie lag. Waar het echter vooral over ging is dat jij maar stellig bleef geloven dat het toch echt geen toeval kon zijn dat het net na het ingaan van het abonnement gebeurde.
vogeltjesdansdinsdag 14 april 2009 @ 23:43
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het was zeker niet onredelijk om aan te nemen dat het aan je eigen installatie lag. Waar het echter vooral over ging is dat jij maar stellig bleef geloven dat het toch echt geen toeval kon zijn dat het net na het ingaan van het abonnement gebeurde.
Zeg nu maar gewoon "Sorry, vogeltjesdans, ik heb me vergist, ik zal het nooit meer doen en ik hou van je"
Sorellawoensdag 15 april 2009 @ 07:51
Gelukkig hoor ik niet bij iedereen
Frank-NLwoensdag 15 april 2009 @ 09:44
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zeg nu maar gewoon "Sorry, vogeltjesdans, ik heb me vergist, ik zal het nooit meer doen en ik hou van je"
Nee.
vogeltjesdanswoensdag 15 april 2009 @ 16:39
quote:
Op woensdag 15 april 2009 09:44 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Nee.
Nee, WAT??? "Nee, meneer Vogeltjesdans" zeg je dan!
Qweawoensdag 15 april 2009 @ 16:43
godverdomme, goed topic!
Qweawoensdag 15 april 2009 @ 16:46
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:37 schreef speknek het volgende:
Hoax. IK ben de kanker van de maatschappij.
QFT
MikeyMowoensdag 15 april 2009 @ 17:02
Wat is UPC dan?
vogeltjesdanswoensdag 15 april 2009 @ 20:01
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, goed topic!
Hoi Qwea
quote:
Op woensdag 15 april 2009 17:02 schreef MikeyMo het volgende:
Wat is UPC dan?
Ziggo is kanker, UPC is kenker.
PeZuwoensdag 15 april 2009 @ 20:05
uhm volgens mij doe je wat verkeerd hoor vogeltjesdans _!
LockonStratoswoensdag 15 april 2009 @ 20:07
TS blijft bezig
DeeCruisewoensdag 15 april 2009 @ 20:08
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:


Ik denk echt dat ze in de preview periode alle zenders goed doorgeven en daarna de kwaliteit terugbrengen ivm te weinig capaciteit ofzo.
vogeltjesdanswoensdag 15 april 2009 @ 20:08
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:05 schreef PeZu het volgende:
uhm volgens mij doe je wat verkeerd hoor vogeltjesdans _!
Dat zou kunnen, ik ben vast niet perfect. Maar zolang ik vogeltjesdans heet en ik mijn gelijk met bovenstaande test heb bewezen, moet mijn niet-perfect-zijn nog wetenschappelijk worden aangetoond
Biogardewoensdag 15 april 2009 @ 20:25
Reageer allemaal eens een beetje normaal. KankerTS, kankernoob, bosmongool..
DeeCruisewoensdag 15 april 2009 @ 20:25
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, ik ben vast niet perfect. Maar zolang ik vogeltjesdans heet en ik mijn gelijk met bovenstaande test heb bewezen, moet mijn niet-perfect-zijn nog wetenschappelijk worden aangetoond
Heb je nog iets met het advies van saviour gedaan? Dikke kans dat het hier in zit nl.

@ Biogarde: Bedankt voor het deleten van mijn post, ik was net aan het editten waarin ik OT reageerde!
SPOILER
kan ik het gvd allemaal opnieuw typen
Biogardewoensdag 15 april 2009 @ 20:25
TV van Ziggo is niks mis mee. Heb het al jaren van Casema/Ziggo. Net als internet.
LockonStratoswoensdag 15 april 2009 @ 20:31
En nu TS ? Hoe ga je nu je probleem fixen?
vogeltjesdanswoensdag 15 april 2009 @ 23:18
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:31 schreef LockonStratos het volgende:
En nu TS ? Hoe ga je nu je probleem fixen?
Ik denk dat ik morgen een palletstapelaar van ziggo ga bellen die het signaal mag komen fixen. Zoniet, dan defaceer ik op de stoep van het hoofdkwartier van ziggo en zeg ik de zooi weer op.
Rubber_Johnnywoensdag 15 april 2009 @ 23:40
Ik heb al tijden bloed in mijn ontlasting en een hoestje dat niet weggaat. Heb ik nu Ziggo?
Rubber_Johnnywoensdag 15 april 2009 @ 23:41
Ziggo, de NVRendo van de 21 eeuw!
Dawwawoensdag 15 april 2009 @ 23:42
Al bijna 8 jaar UPC nooit problemen gehad.

Lamonwoensdag 15 april 2009 @ 23:45
Had je maar Tele2 moeten nemen..
vogeltjesdansdonderdag 16 april 2009 @ 00:25
Ik wens u allen een harde ziggo toe!
LockonStratosdonderdag 16 april 2009 @ 09:46
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wens u allen een harde ziggo toe!
Doodsverwensing
Banaanvraag!!1!!!11
JayJay8donderdag 16 april 2009 @ 11:19
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:18 schreef Armageddon het volgende:
Kanker voor Ziggo

vogeltjesdansdonderdag 16 april 2009 @ 11:38
quote:
Op donderdag 16 april 2009 09:46 schreef LockonStratos het volgende:

[..]

Doodsverwensing
Banaanvraag!!1!!!11


Alsjeblieft. En nou niet meer zeuren.
Apekoekvrijdag 24 april 2009 @ 13:00
Doe ff normaal man! Mijn neef is pas overleden door Ziggo