Waarom hield ie je aan dan, alleen om dat te melden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
Werd dit weekend aangehouden, maar hoefde niet te bazen van die agent. Want dat was ik al volgens hem
Hij zag mijn bazenride en wilde die even van dichtbij checken. Toen vroeg ik hem: moet ik niet blazen? En toen zij hij nee, dat ben ben je al.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom hield ie je aan dan, alleen om dat te melden?
als je me naakt opwacht in mij slaapkamer, ben nu aan het werkquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dat al die nepwerkende mensen maar hard in hun * genomen worden
Beginnende bij jou.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
Dat al die nepwerkende mensen maar hard in hun * genomen worden
Vind je het heel gek als je alleen maar aan het FOK!ken bent.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, want ik beweer niet aan het werk te zijn
Nee, maar daar gaat het nu niet om.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je alleen maar aan het FOK!ken bent.
Wat geeft jou het recht om zo tegen mij te praten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, strontjongIedereen beweert ineens aan het werk te zijn.
Me Baas, you strontjongquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht om zo tegen mij te praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |