Het eerste uiteraardquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Maar bedoelen we dan de gereformeerde rokjes tot over de knie (die fietsen idd vaak in hele schoolklassen tegelijk vanuit de regio naar de refo schooltjes in R'dam)
óf
Het type 15-jarige hormonenpoel die al soppend in hun minirokje zich over het fietspad voortbewegen. Een mooi aroma en slakkenspoor achterlatend voor hun mannelijke tegenspelers in deze wereld van verlangens en sex
Ik moest er wel om lachen andersquote:
Lekker dikke konten zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:17 schreef LaStrange het volgende:
Ik erger me alleen aan vrouwen met dikke konten
Ik weet dat je graag wil dat ik het zeg.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nog ouder dan de weg naar rome, stomme newbie
Heb je dat zelf getest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
18% van de middelbare scholieres heeft geen ondergoed aan hebben tests bewezen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
Die bevinden zich denk ik niet onder de genoemde groepen hier, dat is alles dikke bos haar erop, en witte sloggi slip erover
Tijdens het douchen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geloof d'r niets van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Doe ons een plezier en neem dan gelijk je heggeschaar meequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ga daar echt niet kijken welke wel of geen slipje aan heeft. Ik ben niet vies van vrouwen maar van die wezens wel hoor.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:40 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ga daar echt niet kijken welke wel of geen slipje aan heeft. Ik ben niet vies van vrouwen maar van die wezens wel hoor.
Die dragen een kiltquote:Op donderdag 16 april 2009 18:19 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Jij geilt dus ook op Schotse mannen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |