HuHu, heb je ook een overzicht van de views van februari omdat de teruggang in het aantal post in februari net zo opvallend en plots is als de stijging in maart. Ik verwacht dus dat die ook niet klopt.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:00 schreef HuHu het volgende:
[..]
Vreemd, zeker als je het vergelijkt met het aantal views:
[ afbeelding ]
Daar is geen enkele stijging zichtbaar en zeker niet zo'n opmerkelijke. Dan zouden de normale aanwezige users opeens driemaal zoveel zijn gaan posten, want een toename in bezoekers (en views) is er dus niet.
Die heb ik:quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
HuHu, heb je ook een overzicht van de views van februari omdat de teruggang in het aantal post in februari net zo opvallend en plots is als de stijging in maart. Ik verwacht dus dat die ook niet klopt.
[ afbeelding ]
Kan je beter gelijk alles opnieuw doen denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef JortK het volgende:
Ik zal vanavond even wat topics opnieuw indexeren, kijken of er dan betere cijfers uitkomen
Alles opnieuw, dan duurt het helemaal drie maandenquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kan je beter gelijk alles opnieuw doen denk ik.
Want niemand weet zeker waar de fout zit.
Gaat ook lang duren maar toch, succesquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Alles opnieuw, dan duurt het helemaal drie maanden
Ik zal alle topics waarin in maart gepost is opnieuw indexeren, zullen er een stuk of 20.000 zijn
Zo als tip, dat je kan controleren of je zo'n beetje alles hebt:quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:33 schreef JortK het volgende:
Ik zal vanavond even wat topics opnieuw indexeren, kijken of er dan betere cijfers uitkomen
Ik kan er maar 3134 vinden?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb meer dan 4000 posts gemaakt in maart. Toevallig heb ik het bijgehouden omdat ik de 70.000 heb behaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |