Toen was ik ook even wakker. Een zwerver vond het nodig alle vuilniszakken die voor de deur lagen open te trekken op zoek naar iets waardevols. Voor hem dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de hele nacht gewerkt, had je toen maar wakker moeten zijn
Ik ben een hele sociale jongen, Isa, maar vannacht dacht ik daar iets anders over. Al was mijn teleurstelling in de mensheid vooral gericht jegens mijn idiote bovenbuurvrouw die veel te vroeg haar vuilnis had buitengezet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Al die moderne dichte vuilcontainers met afvalpasjes zijn de doodsteek voor die arme mensen
Wat fijn dat jullie nog ouderwetsche vuilniszakken hebben
Stel je een groot gat in de stoep en de weg voor de ingang voor je huis voor. En een onderbuurman die aan je vraagt geen vloeistoffen door de afvoer te laten gaan totdat hij zegt dat het weer kan. Hij zit anders met een overstroming in zijn kelder. Zou jij dan een vriendin bij je onder de douche laten gaan, Isa?quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef Isabeau het volgende:
Vertel
* Isabeau is ondertussen met haar avondeten bezig
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:21 schreef UIO_AMS het volgende:
Stel je een groot gat in de stoep en de weg voor de ingang voor je huis voor. En een onderbuurman die aan je vraagt geen vloeistoffen door de afvoer te laten gaan totdat hij zegt dat het weer kan. Hij zit anders met een overstroming in zijn kelder. Zou jij dan een vriendin bij je onder de douche laten gaan, Isa?
Ik kon daar niet om lachen, lieve Isa. Vlak daarvoor had ik al 4 emmers met rioolwater uit m'n kelder (tevens slaapkamer) geschept. Wat het nog erger maakte, was dat de tuthola niet eens even aanbood om mee te helpen met het verwijderen van haar rioolwater. En als klap op de vuurpijl vroeg ze ook nog of dit ook betekende dat ze geen was kon draaien. Want dat vond ze ongehoord.quote:
Mja, ik zit liever in een warm land in een mooie stad op een terras.quote:Wintersport is juist gezellig
Volgens de dame bij wie je de 29e blijft slapen wel. Nu heeft zij er wel vaker naast gezeten in mijn geval.quote:
Slaap lekker!quote:Nog veel plezier vandaag![]()
Ik was te verbouwereerd om nog wat uit te brengen.quote:ps: ik had die buurvrouw echt elk scheldwoord dat ik kende laten horen
Ik ben inmiddels bekend met het fenomeen PM, maar je moet dit topic ook zien als een soort educatietopic voor de jongere usertjes onder ons. Een soort cursus 'Hoe pap ik aan met een jonge vrouw met verstand op het wereldwijde web.' 'De elektronische balts voor gevorderden.' Of zoiets.quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Wist je dat er iets als PM bestaat!
Tenzij je niet durft, dan begrijp ik dat best, ik sta bekend als iemand die bijt. Met giftandjes.
Dat ik toevallig een man ben, wil natuurlijk niet zeggen dat ik ook maar enig verstand heb van computers. Aventura heeft ooit het internet bij mij geïnstalleerd.quote:
Dat was het zeker!quote:
Is er eindelijk weer eens een vrouw in nood, kan ik niet anders dan toekijken. Hopelijk is het tele2-probleem snel opgelost. Een verstoorde balts is geen goede balts natuurlijk.quote:Maar de balts moet even pauzeren, want een vrouw zonder internetverbinding is een vrouw in nood.
Ik ben bekend met internettoegang op meerdere plaatsen.quote:Ik besef dat dit een vreemde zin is als ik dit als bericht op het internet achterlaat.
Dat is niet zo mooi.quote:Op maandag 20 april 2009 14:32 schreef Isabeau het volgende:
Het tele2 probleem zal niet snel opgelost zijn![]()
Begin je nu al?quote:En ik heb hoofdpijn.
Ik hou niet van beperkende voorwaarden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |