Hee liefjequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Hè kut, ik verwijderde net per ongeluk een krabbel van mn vriendin, dat gaat ze niet leuk vinden
ik heb wel een george foreman grill, van de mr t turbo flavo wave is de glazen schaal stuk gevallenquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:18 schreef gers het volgende:
[..]
heb je wel de grill van mister T kan je van te voren nog romantisch koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
met het handige druiprekjequote:Op dinsdag 14 april 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een george foreman grill, van de mr t turbo flavo wave is de glazen schaal stuk gevallen
Goed! Ik ga nu slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee liefjehoe gaat het met jou?
[..]? Hoe kan ze dat niet leuk vinden als het per ongeluk ging?
Waar we niet mogen zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is maar het ook niet gewaardeerd wordt als we plaatjes posten van heel veel halfnaakte homo's.quote:
Ik ben nog moe van het weekend, en moet morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg? Verlaat me niet!
Ik vind appel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar we niet mogen zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is maar het ook niet gewaardeerd wordt als we plaatjes posten van heel veel halfnaakte homo's.
Hoe vind je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |