Hee liefjequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Hè kut, ik verwijderde net per ongeluk een krabbel van mn vriendin, dat gaat ze niet leuk vinden
ik heb wel een george foreman grill, van de mr t turbo flavo wave is de glazen schaal stuk gevallenquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:18 schreef gers het volgende:
[..]
heb je wel de grill van mister T kan je van te voren nog romantisch koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
met het handige druiprekjequote:Op dinsdag 14 april 2009 00:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb wel een george foreman grill, van de mr t turbo flavo wave is de glazen schaal stuk gevallen
Goed! Ik ga nu slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee liefjehoe gaat het met jou?
[..]? Hoe kan ze dat niet leuk vinden als het per ongeluk ging?
Waar we niet mogen zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is maar het ook niet gewaardeerd wordt als we plaatjes posten van heel veel halfnaakte homo's.quote:
Ik ben nog moe van het weekend, en moet morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg? Verlaat me niet!
Ik vind appel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar we niet mogen zeggen dat homoseksualiteit een ziekte is maar het ook niet gewaardeerd wordt als we plaatjes posten van heel veel halfnaakte homo's.
Hoe vind je dat?
Ik heb vanmiddag/vanavond van half 5 tot 9 geslapenquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben nog moe van het weekend, en moet morgen vroeg op.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag/vanavond van half 5 tot 9 geslapendus ik slaap voorlopig niet.
Wil je een deeltje van mijn wakkerheid?
Nee ga maar lekker slapen, welterusten![]()
!
Zo moeilijk is het toch niet? Ik kan altijd wel slapen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag/vanavond van half 5 tot 9 geslapendus ik slaap voorlopig niet.
Wil je een deeltje van mijn wakkerheid?
Nee ga maar lekker slapen, welterusten![]()
!
KLB HOOLIGANS! SC HOOLIGANS!quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:27 schreef NoelGallagher het volgende:
KLB-SC VOOR HET LEVEN
De douche heeft geen lakens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat wij onder de lakens doen.. ja?!
Je bent een meeloper.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:27 schreef gers het volgende:
maar waarom is me TT nou veranderd![]()
we mogen het toch eigenlijk niet zeggen hier
Ja ik hou van overdag slapenquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik van 2000 tot 2300!!! HEER_LUK!!!!![]()
![]()
Ik ook wel, maar ik ben bang dat ik dan rond een uur of 5 wakker word en dan ook echt wakker benquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? Ik kan altijd wel slapen.![]()
Ook een keer tijdens de Nederlandse les gedaan, alleen dat was niet tof want dan gaan klasgenoten pennen in je neus steken enzeauw...
Hahaahahaha, gersje is een meeloper. gersje heeft geen meningquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent een meeloper.
Maar ik ben er klaar mee, dus verwacht geen response meer wat het hele verhaal betreft.
Maar mogen we het wel dichtbijwachten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent een meeloper.
Maar ik ben er klaar mee, dus verwacht geen response meer wat het hele verhaal betreft.
Onnodig moeilijk doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel als je ze in de douche legt.
dus omdat ik een meeloper mag ik dat niet zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent een meeloper.
Mja, maar dat hoeft toch geen probleem te zijn? Kan je als het ware "uitslapen" en daarna hoofdtelefoon op en wat muziek of een film?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik hou van overdag slapen
[..]
Ik ook wel, maar ik ben bang dat ik dan rond een uur of 5 wakker word en dan ook echt wakker ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |