Ik wacht nog steeds op die nerd die me draadloze netwerk ff in moet stellen via remote accessquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Heerlijk weer buiten ! lekker zonnebaden
ok, kan ik die van me lijstje schrappen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan is het een knap stukkie, ja! Nou, je mist er niks aan...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:48 schreef Marc63 het volgende:
Mijn verzoek om John Mayer in de canon wordt meteen ingewilligd, maar als ik om Nikki's![]()
telefoonnummer vraag, krijg ik em nooit
Zou Michiel toch ook leuk moeten vinden dat hij op de radio kan zeggen dat hij twee mensen heeft gekoppeld via twitter. Win-win situatie dus.quote:
Ja, psies. Lijkt me toch vrij uniekquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou Michiel toch ook leuk moeten vinden dat hij op de radio kan zeggen dat hij twee mensen heeft gekoppeld via twitter. Win-win situatie dus.
Het klinkt allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 14 april 2009 13:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind dat zulke zoutloze liedjes van de Kooks
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt hier een declaratie voorbij voor wat spullen voor een training aan onze Duitse collega's. Heeft er een jodenkoeken gekocht
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou Michiel toch ook leuk moeten vinden dat hij op de radio kan zeggen dat hij twee mensen heeft gekoppeld via twitter. Win-win situatie dus.
Is die er nou nog steeds niet?! ligt vast ook lekker te bakken in de tuinquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op die nerd die me draadloze netwerk ff in moet stellen via remote access![]()
die nerds van tegenwoordig
Doet het !quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef cosmick het volgende:
Heb ff je plaatje gefikst PR.
loLquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:19 schreef purplerose het volgende:
omggelukkig ga ik nooit bij de AH boodschappen doen
Hai cossiequote:
Echt he! Hij krijgt voorlopig geen sex meer!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is die er nou nog steeds niet?! ligt vast ook lekker te bakken in de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |