abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68023796
Hero Brinkman
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:04:41 #27
127004 maril
Smeetsfan
pi_68024713
tvp
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:13:35 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68025075
Vreselijke populist, die Hero Brinkman.
De ene cliché na de andere cliché rolt zijn mond uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_68025207
Toen ik het bericht over die imam las was ik het (bij hoge uitzondering) met de PVV eens. Nu ik me meer in het verhaal heb verdiept ben ik het met die stadsdeelhouder eens. Hero Brinkman is een lul de behanger eerste klas.
pi_68025278
Dat is de essentie van de vrijheid van meningsuiting, zoals Voltaire ooit formuleerde: "Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten." Soms is dat helaas, maar bevecht hem op woorden en daden, dat is ook democratie.
pi_68025293
Mis niks volgens mij vanavond.
............................
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:21:12 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68025387
Nu komt de aap uit de mouw: Brinkman wil helemaal geen imams in het leger.
Het is dus weer het PVV-stokpaardje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_68025393
Hero zit in de hoek.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:22:23 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68025425
Dag Hero Brinkman. Je bent helemaal vast geluld.
Poef.....gone! ©golfer
pi_68025440
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef henkway het volgende:
Hij heeft gezegd dat Balkenende een deurmatje is of geen deurmatje
ha ha, dat zeggen er zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeel.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:22:48 #38
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_68025447
Brinkman: ''de Islamieten die in het leger zitten hebben allemaal een dubbel-paspoort''

Wat een onzin. De ware aard van de PVV komt weer eens naar boven.
pi_68025454
Brinkman is echt niet in vorm vanavond. Ik vind het een lamzak, maar normaal heeft hij een beter verhaal.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:23:13 #40
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_68025465
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Sloggi het volgende:
Toen ik het bericht over die imam las was ik het (bij hoge uitzondering) met de PVV eens. Nu ik me meer in het verhaal heb verdiept ben ik het met die stadsdeelhouder eens. Hero Brinkman is een lul de behanger eerste klas.
Ik vind dat hij met zijn geestelijk vermogen best goed doet vandaag. Hij heeft natuurlijk chronisch ongelijk maar het praten gaat inmiddels een stuk beter. Je moet toch ergens beginnen natuurlijk. Wie weet komt het nog...
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
pi_68025511
Wat een kerel, die hero brinkman. haha. Dat zoiets ons land vertegenwoordigt.....tja.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:25:09 #42
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_68025544
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Dag Hero Brinkman. Je bent helemaal vast geluld.
inderdaad. kijk, ik vraag me ook af of een imam met zulke uitspraken het leger in moet. het lijkt alsof je als vegetarier bij het voorlichtingsbureau vlees gaat werken.
maar toen uiteindelijk de aap uit de mouw kwam en gewoon niet een imam in het leger wilde, ja, toen viel ie door de mand.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:28:07 #43
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68025675
"elke islamiet heeft een dubbel paspoort"

Ach, het is ook geen nieuws. Het is al langer bekend dat de PVV geen moslims in het leger wil. Ze willen trouwens ook geen moslims in het Nederlands elftal (maar die uitspraak deed Wilders nog als VVD-kamerlid, dus wel een hele tijd geleden).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68025739
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef evert het volgende:

[..]

inderdaad. kijk, ik vraag me ook af of een imam met zulke uitspraken het leger in moet. het lijkt alsof je als vegetarier bij het voorlichtingsbureau vlees gaat werken.
maar toen uiteindelijk de aap uit de mouw kwam en gewoon niet een imam in het leger wilde, ja, toen viel ie door de mand.
Tja, ten eerste gaat de Kamer gewoon niet over deze benoeming. Maar ja, daar ging Brinkman niet op in. Pauw en Witteman hadden daar ook wat dieper op in mogen gaan.

Ten tweede zijn de uitspraken van die imam ongelooflijk uit de context gerukt, en ten derde mag hij binnen bepaalde grenzen zeggen wat hij wil. En wat mij betreft zijn die grenzen absoluut niet overtreden.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:30:34 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68025785
Heerlijke stotteraar, Auke Kok.
Mijn vrouw Bluezz wees mij op een interview met deze 2 mensen in de Esta over het boek wat ze geschreven hebben en waarin Auke zijn vrouw interviewt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_68025803
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
"elke islamiet heeft een dubbel paspoort"

Ach, het is ook geen nieuws. Het is al langer bekend dat de PVV geen moslims in het leger wil. Ze willen trouwens ook geen moslims in het Nederlands elftal (maar die uitspraak deed Wilders nog als VVD-kamerlid, dus wel een hele tijd geleden).
Hij bedoelde te zeggen 'elke islamiet heeft een dubbele agenda'.
pi_68025828
PVV .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68025832
Als Hero Brinkman geen Islamieten in het leger wil, is het volgens hem dus wel een oorlog tegen de Islam. In essentie is hij het eens met die columnist.
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:38:57 #49
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68026085
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Als Hero Brinkman geen Islamieten in het leger wil, is het volgens hem dus wel een oorlog tegen de Islam. In essentie is hij het eens met die columnist.
Zoek voor de grap de teksten van de PVV in debatten over Israel op. Je zult verstelt staan. Termen als 'frontoorlog', 'het laatste vooruitgeschoven fort tegen de islamisering' en 'de westerse beschaving staat op het spel' zijn niet van de lucht.

Ook grappig is hun standpunt over Turkije, daar lijkt Wilders dichter bij de islamieten te staan dan hijzelf door heeft.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:43:17 #50
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68026253
quote:
Ladies and gentlemen, we have to stop the Islamization of the West. Because if we don’t, we will roll back centuries, it will mean the end of our civilization. If we don’t act now, we will betray our Western values, we will lose our culture, we will lose our democracy and we will lose the dearest of our many liberties: the right to speak our mind.

The biggest disease of Europe today is cultural relativism. The faulty concept of political correct liberals that all cultures are equal. Well let me tell you: they are not. Our Western culture based on christianity, judaism and humanism is far better than the barbaric islamic culture,

Let me also tell you that Israel is one of us. The jihad against Israel is a jihad against the entire West. Its not a territorial dispute and the Islamic jihad will not stop after territorial concessions. We all should support Israel, the only democracy in the entire Middle East.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1878

En zo zijn er tientallen
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')