ha ha, dat zeggen er zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeel.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:21 schreef henkway het volgende:
Hij heeft gezegd dat Balkenende een deurmatje is of geen deurmatje
Ik vind dat hij met zijn geestelijk vermogen best goed doet vandaag. Hij heeft natuurlijk chronisch ongelijk maar het praten gaat inmiddels een stuk beter. Je moet toch ergens beginnen natuurlijk. Wie weet komt het nog...quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:16 schreef Sloggi het volgende:
Toen ik het bericht over die imam las was ik het (bij hoge uitzondering) met de PVV eens. Nu ik me meer in het verhaal heb verdiept ben ik het met die stadsdeelhouder eens. Hero Brinkman is een lul de behanger eerste klas.
inderdaad. kijk, ik vraag me ook af of een imam met zulke uitspraken het leger in moet. het lijkt alsof je als vegetarier bij het voorlichtingsbureau vlees gaat werken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:22 schreef golfer het volgende:
Dag Hero Brinkman. Je bent helemaal vast geluld.
Tja, ten eerste gaat de Kamer gewoon niet over deze benoeming. Maar ja, daar ging Brinkman niet op in. Pauw en Witteman hadden daar ook wat dieper op in mogen gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:25 schreef evert het volgende:
[..]
inderdaad. kijk, ik vraag me ook af of een imam met zulke uitspraken het leger in moet. het lijkt alsof je als vegetarier bij het voorlichtingsbureau vlees gaat werken.
maar toen uiteindelijk de aap uit de mouw kwam en gewoon niet een imam in het leger wilde, ja, toen viel ie door de mand.
Hij bedoelde te zeggen 'elke islamiet heeft een dubbele agenda'.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
"elke islamiet heeft een dubbel paspoort"
Ach, het is ook geen nieuws. Het is al langer bekend dat de PVV geen moslims in het leger wil. Ze willen trouwens ook geen moslims in het Nederlands elftal (maar die uitspraak deed Wilders nog als VVD-kamerlid, dus wel een hele tijd geleden).
Zoek voor de grap de teksten van de PVV in debatten over Israel op. Je zult verstelt staan. Termen als 'frontoorlog', 'het laatste vooruitgeschoven fort tegen de islamisering' en 'de westerse beschaving staat op het spel' zijn niet van de lucht.quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Als Hero Brinkman geen Islamieten in het leger wil, is het volgens hem dus wel een oorlog tegen de Islam. In essentie is hij het eens met die columnist.
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1878quote:Ladies and gentlemen, we have to stop the Islamization of the West. Because if we don’t, we will roll back centuries, it will mean the end of our civilization. If we don’t act now, we will betray our Western values, we will lose our culture, we will lose our democracy and we will lose the dearest of our many liberties: the right to speak our mind.
The biggest disease of Europe today is cultural relativism. The faulty concept of political correct liberals that all cultures are equal. Well let me tell you: they are not. Our Western culture based on christianity, judaism and humanism is far better than the barbaric islamic culture,
Let me also tell you that Israel is one of us. The jihad against Israel is a jihad against the entire West. Its not a territorial dispute and the Islamic jihad will not stop after territorial concessions. We all should support Israel, the only democracy in the entire Middle East.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |