Ik hoop dat ze zich niet voor de commercie leent. Als onafhankelijke artiest zou ze echt een hele grote kunnen worden.quote:
De pogingen om te scoren worden inderdaad steeds dramatischer.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Nam_Soldier het volgende:
'Geert Wilders zal verbaasd zijn.'
Net alsof Wilders ageert tegen seculiere, hoogopgeleide allochtone vrouwen die ook nog eens een substantiele bijdrage leveren aan de hedendaagse popcultuur. Lekker kortzichtig weer.
Wie zei dat? Heb ik even gemist dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Nam_Soldier het volgende:
Net alsof Wilders ageert tegen seculiere, hoogopgeleide allochtone vrouwen die ook nog eens een substantiele bijdrage leveren aan de hedendaagse popcultuur. Lekker kortzichtig weer.
Check het YouTube-filmpje bij de post net onder de OP, je kan het niet missen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wie zei dat? Heb ik even gemist dan.
Vrij ernstig als Hugo Borst dat zei.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:32 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Check het YouTube-filmpje bij de post net onder de OP, je kan het niet missen.
Hugo Borst kan zich beter alleen met voetbal bezighouden.
NB; Ben geen Wilders-fanboy - VVD is mijn partij - maar de demonisering van die man neemt soms echt absurde vormen aan. Een leuk, Turks meisje komt eens in een TV-programma laten zien wat voor een mooie stem ze wel niet heeft en ja hoor, die Limburger wordt er weer aan z'n hooggeblondeerde haren bijgesleept. Het lijkt eerder wel, alsof Hugo Borst zelf verbaasd was...
En nu weer on-topic!
Borst heeft meer moeite met nuance dan Wilders, die in tegenstelling tot Borst in ieder geval nog een HBO opleiding heeft afgerond.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Vrij ernstig als Hugo Borst dat zei.
Betekent dat ie discrimineert.
Oh, ik dacht dat het bij Pauw&Witteman was. K, thnxquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:32 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Check het YouTube-filmpje bij de post net onder de OP, je kan het niet missen.
Hugo Borst kan zich beter alleen met voetbal bezighouden.
NB; Ben geen Wilders-fanboy - VVD is mijn partij - maar de demonisering van die man neemt soms echt absurde vormen aan. Een leuk, Turks meisje komt eens in een TV-programma laten zien wat voor een mooie stem ze wel niet heeft en ja hoor, die Limburger wordt er weer aan z'n hooggeblondeerde haren bijgesleept. Het lijkt eerder wel, alsof Hugo Borst zelf verbaasd was...
En nu weer on-topic!
Wil je zeggen dat ik dat impliceerde?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Vrij ernstig als Hugo Borst dat zei.
Betekent dat ie discrimineert.
Het gevoel bij de meeste mensen -ook bij mij- is dat Wilders een probleem heeft met de hoge percentage allochtonen in Nederland, ongeacht het feit of ze nou wel of niet een bijdrage leveren aan de maatschappij. Dat een Turks meisje, die waarschijnlijk ook nog eens een moslim is en dus ook de Koran leest of ooit eens gelezen heeft een klassieke opleiding genoten heeft zal volgens mij wel degelijk Geert Wilders verbazen. Aangezien volgens Wilders de Koran een fascistische boek is die zelfs volgens hem verboden zou moeten zijn. Vraag het meisje eens of ze fascistische trekjes vertoont.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Nam_Soldier het volgende:
Auke Kok is tof.quote:- Auke Kok en Dido Mischielsen schreven een boek over hun geadopteerde dochters.
- Fouad Sidali in discussie met Hero Brinkman over de omstreden legerimam.
De vloer aanveegde? Dat is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:01 schreef alexis_ het volgende:
Ik vond het gesprek met die zangeres totaal niet boeiend. Was meer... beroemdheid, dus ook even in de uitzending. De filmmaker kon geen antwoorden geven op vragen en de twee anderen waren bezig hun eigen straatje schoon te houden. Wel was het grappig om te zien hoe die justitieman de vloer aanveegde met John.
Het was nogal informatieloos. Geen openingen gecreëerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |