Nee, die mannen drinken de thee van TS.quote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef Uro het volgende:
[..]
Echte mannen laten zich anaal vernederen.
[ afbeelding ]
En zo is het!quote:
ik stop daar heul niet mee.quote:
Doe eens googlen, bijvoorbeeld de thee rituelen van China.quote:Op maandag 13 april 2009 23:15 schreef Topspin het volgende:
Ik drink alleen thee uit theezakjes, en jah soms valt het papiertje waar je mee moet dempen in de kop maar die is makkelijk eruit te halen. Snap mensen niet die thee zetten op complexe manieren terwijl je met een theezakje de beste thee kunt zetten op een eenvoudige manier.
Dan kom ik in de winkel soms de meest complexe hulpmiddelen tegen om een kopje thee te zetten en dan vraag ik me af. What's the intention of this?
Ja maar ja, jij bent dan ook neukend extreem.quote:Op maandag 13 april 2009 23:17 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?
Dat ze in China thee op een oldschool manier zetten wilt niet zeggen dat je het met een simpel zakje net zo goed kunt doen? Zolang de kruiden maar in het water terecht komt denk ik dan, even 5 minuten het zakje in het water laten liggen, 10 keer dempen en je hebt een evengoed kopje thee dan die Chinezen die met militair materiaal bezig zijn. De theekruiden moeten in contact komen met het water en hoe dat gebeurt dat is bijzaak.quote:Op maandag 13 april 2009 23:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Doe eens googlen, bijvoorbeeld de thee rituelen van China.
Yeah, that's me.quote:Op maandag 13 april 2009 23:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar ja, jij bent dan ook neukend extreem.
Nee hoorquote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef Topspin het volgende:
Echte alcohilsten drinken bier om 10 uur in de ochtend. De nuchtere drink eerst koffie, dan thee, dan nog frisrank om vervolgens rond 1700 een biertje te pakken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |