Ik vind het allebei best.quote:Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef TC03 het volgende:
Nieuws over De Guzman.
Gaat ie weg? Tekent ie bij?
Boeit me weinig, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 april 2009 22:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Moet je nou eens zien. Toen ik met een vraag onder een andere naam in de uitzending kwam was het laf omdat ik mijn eigen naam niet gebruikte.!
Wat zal hij nog opleveren dan?quote:Op maandag 13 april 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, als het maar een flink bedrag is.
Je gaat er dus vanuit dat AZ slechter wordt. Maar waar basseer je dan op dat Ajax beter zal zijn?quote:Op maandag 13 april 2009 22:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het over dit jaar.
AZ hoefde dit seizoen niet kampioen te worden.
Ajax wel dus daar zal volgend seizoen niet veel aan veranderen.
AZ speelde dit seizoen geen Europees voetbal, aankomend seizoen wel.
Normaal gesproken Babel-achtige bedragen, maar als het ¤10 miljoen is kan de vlag uit. Dan kan Feyenoord schulden aflossen, ¤2 of ¤3 miljoen gebruiken om te investeren en dan krijgen de investeerders misschien meer wat vertrouwen. Als hij blijft is het trouwens ook prima, want dan hebben we een talentvolle, jonge speler met veel potentie. Goede spelers kan je nooit teveel hebben.quote:
Nergens op, maar als Ajax niet slechter wordt en AZ wel dan ben je al een heel eind.quote:Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je gaat er dus vanuit dat AZ slechter wordt. Maar waar basseer je dan op dat Ajax beter zal zijn?
jazekerquote:Op maandag 13 april 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voor nog een 1 jarig contract na dit seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |