quote:
Quit the crap plz.quote:Op maandag 13 april 2009 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
maar als het nog een keer gebeurd kan je lachen jongen
quote:
Stoppen mag ook. Maar indien gewenst knippen en geschoren.quote:
Hé, niet zo offtopic gaan gelijk hèquote:Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stoppen mag ook. Maar indien gewenst knippen en geschoren.
Zolang het geen studentenhaver is....quote:Op maandag 13 april 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, niet zo offtopic gaan gelijk hè
Volgend keer krijg je er een noot voor.
Ik ga je bijna geloven!quote:Op maandag 13 april 2009 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, niet zo offtopic gaan gelijk hè
Volgend keer krijg je er een noot voor.
quote:
Ik vind dat spul zo smerigquote:Op maandag 13 april 2009 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zolang het geen studentenhaver is....
HQ?quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 22:04 schreef jna het volgende:
[..]
maar als het nog een keer gebeurd kan je lachen jongen
Niet helemaal... de blauwen hebben de zooi gekaapt en hem gegeneraliseerdquote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
4 jaar geleden was ik al actief in dit topic. Nu 4 jaar later, een nieuwe username een nieuwe studie en nog steeds dezelfde topicreeks
>> http://images.google.nl/images?hl=nl&q=dirty%20lady&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
>> http://images.google.nl/images?hl=nl&q=dirty%20lady&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Daar gevonden.
Er zit gewoon e.e.a. aan noten en pinda's in, niks mis meequote:Op maandag 13 april 2009 22:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind dat spul zo smerigIk eet altijd de rozijnen eruit
Mja, ik ben niet zo van de noten denk ikquote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zit gewoon e.e.a. aan noten en pinda's in, niks mis mee
mij stond ook iets bij van dat er alleen een stage sc was waar in de OP stond wie er allemaal stage liep en waarquote:Op maandag 13 april 2009 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet helemaal... de blauwen hebben de zooi gekaapt en hem gegeneraliseerd
Maar daar mag ik verder niet over spreken, anders krijg ik straf
Dat kanquote:Op maandag 13 april 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo van de noten denk ik
quote:
Tsja, vroeger...quote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
mij stond ook iets bij van dat er alleen een stage sc was waar in de OP stond wie er allemaal stage liep en waar
Samequote:
Normaal staat er ook een namenlijstje in de OP, zie http://wiki.fok.nl/index.php/OP/SES_SCquote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
mij stond ook iets bij van dat er alleen een stage sc was waar in de OP stond wie er allemaal stage liep en waar
sommige mensen slaan dat stuk graag overquote:Op maandag 13 april 2009 22:48 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
maar.. dan moeten wij jou ook al missenquote:Op maandag 13 april 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
Ja, het is hier niet meer wat het wel geweest is...
Misschien tijd om eens een goed voorbeeld aan Piles te nemen...
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
De tering zeg. Ik heb mn paasdagen achter de rug.
Conclusie van de afgelopen dagen...
- Governor of Poker is een heel cool online spelletje
- 2 vrouwen waar ik gek op ben geweest kunnen liegen alsof het geschreven staat (1 van de 2 kan van mij van de aardbodem verdwijnen. Grafhoer)
- AutoRai was sweety
- Raar volk, die bootjes
Mooie laatste conclusiequote:Op dinsdag 14 april 2009 08:58 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
De tering zeg. Ik heb mn paasdagen achter de rug.
Conclusie van de afgelopen dagen...
- Governor of Poker is een heel cool online spelletje
- 2 vrouwen waar ik gek op ben geweest kunnen liegen alsof het geschreven staat (1 van de 2 kan van mij van de aardbodem verdwijnen. Grafhoer)
- AutoRai was sweety
- Raar volk, die vrouwen
Euhm, met jou ben ik tevreden hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:14 schreef HostiMeister het volgende:
Zijn bootje en ik weer niet goed genoeg?
Well, screw you tooquote:
Misschien heeft ze het gewoon niet op gingersquote:
Laatste keer dat ik in de spiegel keek, was ik toch echt blond...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien heeft ze het gewoon niet op gingers
Ow, dacht dat je een ginger was, je hebt echt een ginger kop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de spiegel keek, was ik toch echt blond...
Dan wordt het tijd dat je een brilletje op je kop gaat zetten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je een ginger was, je hebt echt een ginger kop.
protesterenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
We moeten gewoon weg van deze plekken omdat meneer de Supervisor heeft bepaald dat er een stagiaire is die een vaste plek moet krijgen terwijl hier altijd een pleidooi wordt gehouden dat het allemaal flexplekken zijn hier
Absurdquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heeft collegaatje net gedaan, kan niks aan gedaan worden. Houdt dus in dat we weg moeten
Hey Motorbloempje! Ben je nog op de auto/motorRai geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |