Wij werelddekking, vervangend vervoer en annuleringsverzekering. We reizen graag namelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Das wel erg duur. Wij betalen ¤ 5 per maand voor het hele gezin (alleen Europa dekking).
Jep, maar dan krijg je dus ook amper iets vergoed. Gelukkig maken wij er ook vrijwel nooit gebruik van, allebei jong, gezond, sportief, niet roken en een goed gebit.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:37 schreef computerprobleem het volgende:
@exode:
Lol, betalen jullie SAMEN maar 126 euro aan de zorgverzekering?
Bij mij is dat in mijn eentje 130 euro per maand en ik ben net 18 jaar
En studenten die minder betalen (ben ook student) en voor studentenpakket hebben gekozen, krijgen sommige dingen wel vergoed/verzekerd (studeren in buitenland, krijg ik niet, terwijl ik wél een student ben en elke maand véél meer betaal dan bij het studentenpakket).
Ik ga denk ik maar eens klagen, want met mijn studie MOET ik wel overal verzekerd zijn, aangezien het een internationale studie is en je veel naar het buitenland moet.
Echt zieke regeling van DSW.
Nou, wat als er nou opeens iets ergs gebeurt?quote:Op donderdag 22 september 2011 15:04 schreef exode het volgende:
[..]
Jep, maar dan krijg je dus ook amper iets vergoed. Gelukkig maken wij er ook vrijwel nooit gebruik van, allebei jong, gezond, sportief, niet roken en een goed gebit.
eerst eigen risico betalen. Maar verder zit ziekenhuisopname over het algemeen gewoon in het basispakketquote:Op donderdag 22 september 2011 15:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nou, wat als er nou opeens iets ergs gebeurt?
B.v. ziekenhuisopname? Krijg je dat wel vergoed?
Klopt....twee jaar geleden hebben we voor het eerst meegemaakt dat we het gehele eigen risico op moesten hoesten, was toen 2x ¤ 650. Dat moet je dus wel op kunnen vangen.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:31 schreef Blik het volgende:
[..]
eerst eigen risico betalen. Maar verder zit ziekenhuisopname over het algemeen gewoon in het basispakket
Ik ben begonnen met een studieschuld van 21k¤. In eerste instantie heb ik het verplichte afgelost, een paar maanden lang ¤ 165,43 (verplichte minimumbedrag). Daarna heb ik dat via een paar maanden ¤ 218,= en ¤ 300,= dik een jaar lang naar ¤ 500,= per maand afgelost (zonder inzet spaargeld).quote:Op donderdag 22 september 2011 08:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoeveel studieschuld had jij dan wel niet? Of wil je zelf gewoon snel aflossen? Want in SES zag ik weleens topics met mensen die het over 40.000 schuld hadden en maar 120 euro per maand moesten afbetalen of zo
Reupload, SeLang?quote:
Zou eens kijken naar je hypo voorwaardenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef driver79 het volgende:
Woning is trouwens een tussenwoning in Zeist, gekocht op een verkeerd moment, in 2008 voor 3 ton, en tegen 6,5 % rente (wel de helft aflossen). Ai.
Afschaffen van de HRA zou in ons geval desastreus zijn...
Erg is dat he! soms ben ik gewoon 500 euro "kwijt" terwijl ik toch best een goed overzicht heb van de inkomsten en uitgaven... Als je het dan gaat uitzoeken zijn het niet eens heel bijzondere dingen... en nu is het helemaal erg dingen als zwangerschapsbroeken, kinderwagen, inrichting kamer enz. lopen echt achterlijk hard op...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:08 schreef driver79 het volgende:
...
Theoretisch zou er ca. 850 overblijven, in de praktijk wordt er niet of nauwelijks gespaard maar wordt dit uitgegeven aan kleding, uitjes, extra boodschappen, onderhoud/verbetering huis en auto etc.
Welke aanbeider heb je dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:23 schreef driver79 het volgende:
@ sanger: uiteraard al eens gekeken of ik kon overstappen, hypotheekverstrekker rekent dan een boete ter grootte van de misgelopen rente-inkomsten. De enige hoop die ik heb is dat over 7 jaar de rente wat lager is (cq. inflatie heeft toegeslagen)
Ahquote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
Huur: 405 Euro
Zorgvz: 100 Euro
Gas/licht: 70 Euro
Water: 35 Euro
Internet: 30 Euro
Telefoon: 15 Euro
Inboedelvz: 10 Euro
--------------------------------------+
665 Euro
Dit is voor een ruim 3 kamer appartement met kunststof kozijnen,
losse keuken en 2 balkons waaronder 1 erg ruim.
Vers gerenoveerde badkamer,toilet en keuken.
Vond ik toch niet slecht gevonden van mezelf.
En nee, ik heb geen auto of tv.
Kijk alles via internet.
Boodschappen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:56 schreef LolaLovesYou het volgende:
Huur: 405 Euro
Zorgvz: 100 Euro
Gas/licht: 70 Euro
Water: 35 Euro
Internet: 30 Euro
Telefoon: 15 Euro
Inboedelvz: 10 Euro
--------------------------------------+
665 Euro
Dit is voor een ruim 3 kamer appartement met kunststof kozijnen,
losse keuken en 2 balkons waaronder 1 erg ruim.
Vers gerenoveerde badkamer,toilet en keuken.
Vond ik toch niet slecht gevonden van mezelf.
En nee, ik heb geen auto of tv.
Kijk alles via internet.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef lipper het volgende:
[..]
Nou dan gingen er mooi 2 de deur uit
Bij welke bank/verzekering is dat ? (ik betaal nu 55 eur voor europa dekking)quote:Op donderdag 22 september 2011 13:16 schreef Blik het volgende:
[..]
En voor wereld-dekking is het nog duur, betaal 55 euro per jaar voor 2 personen, werelddekking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |