Excel ? of ander speciaal progje om alles bij te houden?quote:
Dat verklaart een hoop inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Daar heb je het verschil. Mijn huis hier is ong 80k meer
Klopt, het ligt aan je wensen en eisen en nog belangrijker: de regio. Ik zit in Vianen (regio Utrecht) en dat is nu eenmaal duurder dan Drenthe of Frieslandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:18 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop inderdaad
Maar het is dus niet zo dat je voor een beetje een fatsoenlijk huis sowieso 1000,- per maand kwijt bent
Vianen is toch Zuid Holland?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Klopt, het ligt aan je wensen en eisen en nog belangrijker: de regio. Ik zit in Vianen (regio Utrecht) en dat is nu eenmaal duurder dan Drenthe of Friesland
Dan valt het enorm mee. Er zullen weinig alleenwonenden onder de 460 zitten qua huur/hypotheek en de stellen die ik ken zitten alle ergens tussen 800 en 1000 euro. Woon dan ook wel in een regio met vrij hoge huizenprijzen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nee ik woon samen. Dus met z'n tweeën 925 pm.
Wij zijn 1210 euro kwijt voor hypotheek van 330k , staat ook wel weer tegen over dat er een bak geld terugkomt van de belastingdienst.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:25 schreef Idler het volgende:
Pffff, het is blijkbaar normaal zo'n ¤1000 in de maand kwijt te zijn aan hypotheek? Vind ik persoonlijk nogal een bak geld.
Zelf heb ik maandlasten van zo'n 1200-1300 euro, weet het niet exact.
Ik in Gorinchem, dus dat zal elkaar niet veel ontlopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Klopt, het ligt aan je wensen en eisen en nog belangrijker: de regio. Ik zit in Vianen (regio Utrecht) en dat is nu eenmaal duurder dan Drenthe of Friesland
1210 netto neem ik aan? Of heb je groot deel aflossingsvrij en een lage rente?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij zijn 1210 euro kwijt voor hypotheek van 330k , staat ook wel weer tegen over dat er een bak geld terugkomt van de belastingdienst.
2 ton levenhypotheek en rest aflossingsvrijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef koentjuh18 het volgende:
[..]
1210 netto neem ik aan? Of heb je groot deel aflossingsvrij en een lage rente?
zit jij dan nog in nederland ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Fuck man, ik moet mn huur maar eens gaan proberen te verlagen. Ik zit alleen al met mn huur boven wat sommige mensen in totaliteit per maand kwijt zijn. En dat is dan gewoon een 'studentenkamer' die net ietsje breder en langer is dan gemiddeld.
Ik was de hele maand in Thailand. Het eten (quote:
Dan nog was het regio Utrecht. Maar Morpheus zegt, al sinds 2002 zijn we Utrecht met de daarbij behorende verhoging van alle lastenquote:
Aha, dus jullie zijn geannexeerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan nog was het regio Utrecht. Maar Morpheus zegt, al sinds 2002 zijn we Utrecht met de daarbij behorende verhoging van alle lastenMaar wel TMF sindsdien op TV
Lekker opgesloktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Aha, dus jullie zijn geannexeerd!
en senso wokkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan nog was het regio Utrecht. Maar Morpheus zegt, al sinds 2002 zijn we Utrecht met de daarbij behorende verhoging van alle lastenMaar wel TMF sindsdien op TV
quote:
Dat is het hem juist.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Fuck man, ik moet mn huur maar eens gaan proberen te verlagen. Ik zit alleen al met mn huur boven wat sommige mensen in totaliteit per maand kwijt zijn. En dat is dan gewoon een 'studentenkamer' die net ietsje breder en langer is dan gemiddeld.
Vet cashen dus in deze periodequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:20 schreef nelisb het volgende:
Gezamelijk inkomen ongeveer 4400¤ per maand.
Uitgaven inclusief boodschappen en benzine ongeveer 2700¤.
2 personen, geen kids, 2 auto's.
Leeftijd onder de 28 allebij.
De tering, heb je een aflossingsvrije hypo op een huis van 50.000 euro oid? Mijn hypo kost me al 1400 euro bruto en zo'n 1000 netto.quote:
mijn hypo is 180.000 en betaal bruto 650 eur..quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De tering, heb je een aflossingsvrije hypo op een huis van 50.000 euro oid? Mijn hypo kost me al 1400 euro bruto en zo'n 1000 netto.
En hoeveel daarvan los je af?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn hypo is 180.000 en betaal bruto 650 eur..
het is maar hoe belachelijk groot je je huis wilt
Ja, daar gaat nog wel 330 huurtoeslag vanaf (2-kamerapp, 75m2). Het is maar om aan te tonen hoe hevig ik aan het infuus van de overheid lig (huur- en zorgtoeslag, stufi). Het gaat wel om een pand met bj 1900, hoe goed het geisoleerd is weet ik niet. Wel zijn alle ramen dubbelglas, m.u.v. 1. Auto heb ik wel nu wel, maar daar doe ik afstand van. Als student is dat niet op te brengen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
Das een flinke huur.
GWL is gemiddeld 90 euro voor een 1 persoons appartement geloof ik. Lang geen 135 dus. Kleding en een eventuele auto zie ik er niet bij staan daarentegen.
Auw... Lijkt me niet zo verstandig gedaan :-(quote:Op maandag 19 juli 2010 17:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
De tering, heb je een aflossingsvrije hypo op een huis van 50.000 euro oid? Mijn hypo kost me al 1400 euro bruto en zo'n 1000 netto.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Auw... Lijkt me niet zo verstandig gedaan :-(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |