abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68298940
Wat is het hier stil zeg

Heerlijk idee he Deepfreeze als alle tandjes er staks zijn.

Hoort iemand nog wel eens iets van Jellyrose? Heb het idee dat ze hier al heel lang niet meer geweest is...

Volgens de lerares kon Linde inderdaad zo mooi leren van de oudere kindjes en zolang Linde het leuk blijft vinden, lijkt het me prima. Ik heb haar gisteren aangemeld
  donderdag 23 april 2009 @ 21:17:38 #152
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68317312
Ik knip Stella's nageltjes altijd als ze slaapt, omdat ze anders na één nagel haar handje wegtrekt en we bezig blijven. Dus ik net weer naar boven geslopen, lamp aan, 180 graden gebukt (auw), wordt ze wakker! Oeps, ik wist echt even niet wat te doen. Wegrennen, doen alsof ik er niet was zodat ze hopleijk wel verder zou gaan slapen? Of toch maar gewoon proberen die nageltjes te knippen . Nou dat laatste dus, ze keek me heel vriendelijk aan en trok haar handjes niet terug. En toen ik klaar was, draaide ze zich om en sliep verder .
  donderdag 23 april 2009 @ 21:23:47 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68317557
Wat lief en schattig zeg!
pi_68320861
Haha Stella hoe cool is dat!
Ik parkeer bep altijd voor de teletubbies als ik haar nagels moet knippen en dat gaat meestal wel goed. Soms vind ze dat ze recht heeft op het hoopje afgeknipte nagels, dat is wat minder
Madam eet tegenwoordig zelf haar hele prak op. Grotendeels met de hand maar ze schept ook heel dapper met haar eigen vorkje, en dat gaat behoorlijk goed!
Verder heeft ze een kies die met een puntje door is, er stonden meteen blaren op haar kont toen ze weer een bilwig had geproduceerd, zielig! Zal nog wel huilen worden de komende nachten want de tandjes gingen ook niet helemaal vanzelf..
Saartje
  donderdag 23 april 2009 @ 22:52:11 #155
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68321428
Ah, leuk dat peuterdans leuk was!
Guus, wat lief dat stella toen weer doorsliep. als ik eli's nagels knip, dan hoop ik stilletjes dat de ramen het overleven en het dak niet naar beneden komt... eind van de wereld...

Chris en Bep, sterkte met de kiezen!

En meneer is echt aan het spiegelen, zo schattig!
Zo rekte PR zich gister uit, en slaakte een oerkreet, dus eli gooit zijn armen in zijn nek en geeft een hele hoge, harde piep! Het klonk echt nergens naar
naja, je moet er bij zijn geweest, het was zo grappig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:17:08 #156
223453 Guuzewuus
pi_68327727
Eli, hihi, . Lijkt me heel schattig om te zien.

Het verhaal ging gisteren nog door. Toen ik naar bed ging, ging ik natuurlijk Stella nog even rechtleggen enzo je weet wel, en toen rook ik toch verdacht veel poepluchten. Dus ik in haar slaapzakje gespiekt, helemaal onder (diarree is wat dat betreft echt funest, gaat meteen tot schouders en hielen). Dus ik dacht, hup pakken, helemaal uitkleden, schoonmaken en weer aankleden. Moet kunnen, dacht ik nu. En inderdaad, zelfde tafereel . Madam kijkt me slaperig, maar vriendelijk aan, laat me helemaal mijn gang gaan, om zich vervolgens weer lekker in bed te nestelen en verder te tukken.

Oh, en de effecten van de invoering van de zomertijd zijn helaas verleden tijd. Het was een tijdje 6.30uur, maar nu al twee ochtenden 5.45uur .

En, voor de nieuwsgierigen onder jullie . Ze heeft gisteravond een kwart wentelteef op, half uurtje daarna nog 10 erwtjes (ik dacht, ik probeer gewoon nog iets anders ). Zou ze er dikker van worden . De yogi ging er in als koek, dus dat was in ieder geval een goede zet en blijf ik voorlopig maar aanbieden.
  vrijdag 24 april 2009 @ 09:20:54 #157
223453 Guuzewuus
pi_68327808
En wat knap van Saartje zeg, eten met een vorkje .
pi_68332570
Ik stel even hier een vraag over slapen aangezien er hier meer kindjes zijn dan in het kleine babietjes topic en jullie al voorbij de fases zijn tussen 10 en 12 maanden
Zijn er hier kindjes die problemen hadden om IN slaap te komen met zo'n 10 maanden. Is dat een fase? Koen heeft nu een lichte oorontsteking maar grijpt alleen naar zijn oortje als hij moe is. Maar 'savonds naar bed gaan is echt een drama.
Brullen, zitten en staan in zijn bedje. Herkenbaar? Tips? Alles is welkom. Ik zit met de handen in het haar so we speak.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2009 11:58:20 ]
pi_68333298
Hoi LL, wij hadden dat iets later, tussen de 12 en 15 maanden. Dat was bij de overgang van 1 naar 2 slaapjes. Dan had hij eigenlijk overdag iets teveel geslapen, en was dus 's avonds niet moe genoeg.
Of hij had te weinig geslapen, en dan was hij te onrustig om in slaap te komen.
Wij hebben het opgelost door gewoon te kijken wanneer hij moe werd, soms was dat 8 uur. Maar hij zat ook wel eens tot half 10 beneden..

Guus, wat lief en makkelijk

Davinia, dat spiegelen is leuk
Chris doet dat nou ook een 2/3 weken heel sterk. Een leuk fase dit!
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:08:05 #160
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_68334526
Spiegelen inderdaad
Pappa buiten op een plaid liggen, Chris er naast liggen. Pappa op het bankje, Chris op het bankje. Pappa met koekje in de mond rondlopen, Chris met koekje in de mond rondlopen :-)

Pappa in mamma's teen knijpen, Chris in mamma's teen knijpen..
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:11:33 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68334635
er komt een kies door! Samen met 2 ondertanden. Dus weer 3 tegelijk. Gelukkig lijkt ze er geen last van te hebben.

Hier geen slaapproblemen met naar bed gaan. Maar wel dat ze soms tig keer per nacht een slokje wilt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:29:46 #162
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68335230
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stel even hier een vraag over slapen aangezien er hier meer kindjes zijn dan in het kleine babietjes topic en jullie al voorbij de fases zijn tussen 10 en 12 maanden
Zijn er hier kindjes die problemen hadden om IN slaap te komen met zo'n 10 maanden. Is dat een fase? Koen heeft nu een lichte oorontsteking maar grijpt alleen naar zijn oortje als hij moe is. Maar 'savonds naar bed gaan is echt een drama.
Brullen, zitten en staan in zijn bedje. Herkenbaar? Tips? Alles is welkom. Ik zit met de handen in het haar so we speak.
Lovelylady geen ervaring mee, maar het kan wel zijn dat hij bij het liggen meer druk en dus pijn in zijn oor krijgt. Misschien iets onder zijn matrasje leggen zodat ie neit helemaal plat ligt?

Oh Guus dat klinkt wel heel erg schattig hoor zo

Davinia klinkt erg grappig zo dat spiegelen
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:51:56 #163
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_68336003
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:

Madam eet tegenwoordig zelf haar hele prak op. Grotendeels met de hand maar ze schept ook heel dapper met haar eigen vorkje, en dat gaat behoorlijk goed!
Hoe begin je daar eigenlijk een beetje handig mee? Gewoon een keer een bord en bestek geven en kijken wat ze ermee doen? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:55:21 #164
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_68336113
Linde pakt moeilijk schepbare dingen (bv doperwtjes) eerst met haar vrije hand en legt het dan op haar lepel en dan in haar mond

k_i_m gewoon proberen. Tip: leg oude kranten onder je kinderstoel en plastificeer je kind
  vrijdag 24 april 2009 @ 13:58:45 #165
14746 k_i_m
pi_68336225
We hebben ducktape en landbouwzeil .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:03:50 #166
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_68336398
Een bord geven met een opstaand randje is wel onmisbaar vind ik. Een heel klein beetje prak op het bordje, of iets wat makkelijk opschept, paar keer duidelijk voordoen en verder niet meer kijken
Saartje
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:38:04 #167
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68339603
het begin vond ik echt vreselijk. Vooral na het eten, het lag en zat echt overal. Maar het gaat nu best aardig. Zo weet ze dat ze haar bord niet mag optillen, dat scheelt. En verder hebben we een hond voor de vloer.
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:39:59 #168
14746 k_i_m
pi_68339674
Ik heb laatst wel een banaan met vork gegeven. Als ik er een stukje aanprik en de vork geef gaat het best goed .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:42:35 #169
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68339766
fruit geef ik gewoon in stukken. Dat gaat gewoon uit het handje. Avondeten probeer ik ook zoveel mogelijk hapklare stukken op haar bord te leggen. Jen eet dus voornamelijk met haar handjes. Yoghurt gaat uiteraard met een lepel. Dat is nog steeds een kleine ramp.
pi_68339787
Stiemie, hier gaat het net andersom, heeft ze wat op vork of lepel weten te scheppen, pakt ze het eraf om het in haar mond te stoppen.
Soms prikt ze er per ongeluk wat aan, zit ze heel triomfantelijk te kijken .
Het meeste gaat nog met de handen.
Yoghurt (wat dikkere niet van dat dunne spul) doet ze nu grotendeels met een lepel, alleen waarom moet dat ding onderweg naar je mond omgekeerd worden... ...?
Gelukkig plakt yoghurt, maar dat is lang niet met alles zo...

LL dat moeilijk in slaap komen herken ik niet echt. Heeft het nu niet met zn oortje te maken?
Heb je een vast bedritueel, misschien dat hij daar wat houvast aan kan hebben? Muziekje opzetten wil hier nog wel eens helpen als ze moeilijk in slaap komt tegenwoordig.
We hebben een cd-spelertje op haar kamer staan en ik heb van die kindercd's (kleintjes klassiek oid) met klassieke muziek, vaak is ze dan zo vertrokken.
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 april 2009 @ 15:57:40 #171
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_68340291
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hoe begin je daar eigenlijk een beetje handig mee? Gewoon een keer een bord en bestek geven en kijken wat ze ermee doen? .
Eli ging op een gegeven moment moeilijk doen met eten, en toen hebben we hem een eigen vorkje gegeven, en toen at hij wel weer
dus hij gaf zelf aan dat hij zelf wilde eten.

en verder idd goed schoonmakan achteraf
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:00:39 #172
14746 k_i_m
pi_68340385
Hier is eten inmiddels ook het lekkerst als ze het zelf kan pakken . Maar dat bestek gaat er nog niet in geloof ik!
In my life
Why do I smile
  vrijdag 24 april 2009 @ 16:10:27 #173
223453 Guuzewuus
pi_68340693
Stella schept met de voorkant van de lepel, en doet dan de achterkant in haar mondje .

pi_68340789
Hier hetzelfde verhaal, hij weigerde gevoerd te worden. Maar zelf scheppen was wel goed.
Ik heb wat aangepast bestek gekocht (etos), en al knoeiend krijgt hij genoeg binnen.
Hij eet nu al bijna een half jaar grotendeels zelf, maar er moet nog wel steeds een doekje over de vloer.
Toetje gaat wel goed, mits het niet te dunne yoghurt is..
pi_68343617
P&F zijn logeren en moeders hangt aan de bar vanavond en gaat kruipend naar huis....
Met Manny en das ook tijden geleden!

Met de meiden alles ok! Het zingt, danst, praat, huilt, eet, drinkt en lacht...tis een heerlijk stel. Maandagochtend zie ik ze weer, maar nu eerst genieten van een HEUL weekend met z'n 2-en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')