Lovelylady geen ervaring mee, maar het kan wel zijn dat hij bij het liggen meer druk en dus pijn in zijn oor krijgt. Misschien iets onder zijn matrasje leggen zodat ie neit helemaal plat ligt?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik stel even hier een vraag over slapen aangezien er hier meer kindjes zijn dan in het kleine babietjes topic en jullie al voorbij de fases zijn tussen 10 en 12 maanden
Zijn er hier kindjes die problemen hadden om IN slaap te komen met zo'n 10 maanden. Is dat een fase? Koen heeft nu een lichte oorontsteking maar grijpt alleen naar zijn oortje als hij moe is. Maar 'savonds naar bed gaan is echt een drama.
Brullen, zitten en staan in zijn bedje. Herkenbaar? Tips? Alles is welkom. Ik zit met de handen in het haar so we speak.
Hoe begin je daar eigenlijk een beetje handig mee? Gewoon een keer een bord en bestek geven en kijken wat ze ermee doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Madam eet tegenwoordig zelf haar hele prak op. Grotendeels met de hand maar ze schept ook heel dapper met haar eigen vorkje, en dat gaat behoorlijk goed!
Eli ging op een gegeven moment moeilijk doen met eten, en toen hebben we hem een eigen vorkje gegeven, en toen at hij wel weerquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe begin je daar eigenlijk een beetje handig mee? Gewoon een keer een bord en bestek geven en kijken wat ze ermee doen?.
en ik helemaal tegen PR pochen dat linde zo goed praat, komt er geen stom woord uit!quote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef Stiemie het volgende:
Jaaaah zo leuk als ze dan ook helemaal trots gaan glimmen omdat ze zien dat jij zo trots bent![]()
Linde heeft zaterdag met Eli gespeeld. Helaas maar kort omdat mijn dochter zo'n enorme slaapkop is en ze maar niet wakker wilde wordenNou ja kon Davinia in de tussentijd mooi wel flink wat draagdoekmanieren laten zien
Dat gaat helemaal goed komen!quote:Op maandag 27 april 2009 10:06 schreef DaviniaHR het volgende:
k-p, veel plezier woensdag! ben je al aan het plannen voor de tweede verjaardag van de meiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |