BE, naar als je zo weggaat. Hier verschilt het per keer. De ene keer loopt hij zo naar binnen, en kijkt amper meer om. De andere keer is het brullen (en alsnog na 1 min wel stil). We proberen het altijd kort te houden. Even snel een praatje met de leidster (hoe de nacht was, ontbijt, bijzonderheden), dan een speeltje zoeken en na een zoen de deur uit.
Maar dat is dat echt in 5 minuten gedaan als er niks geks is.
Stiemie dat is wel vervelend. Ik geef Chris express geen nieuwe kleren aan, maar dan nog mogen ze wel iets voorzichtig zijn. Zand en modder krijg je er wel uit, maar grasgroen is rommel. Ik zou het gewoon volgende keer even bespreken op het KDV (al is het maar om je hart te luchten), en eventueel als oplossing een extra oud-setje meegeven op zonnige dagen..
Vanochtend weer gezellig naar de kruipgroep geweest. En hoe aanhankelijk en huilerig hij de vorige keren was, zo vrij en vrolijk was hij nu. Echt spelen met de andere kindjes, en gewoon rondlopen. Heel gek, maar gelukkig lijkt het probleem verdwenen.
En op het antwoordapparaat hoorde ik dat we volgende week dinsdag mogen gaan guppyzwemmen. Dat wil ik een poosje doen, deze zomer in. En dan tegen de herfst misschien op peutergym of muziek op schoot.. Beetje afwisseling
Zagen jullie Chris zijn pasfoto wel? Denk het niet eigenlijk.. even wat aangepast..