abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 april 2009 @ 11:47:48 #76
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68034889

Anna d'r paspoort-foto

Deliedje, ik heb zelf de waterpokken al gehad, ja. Dat was anders ook de enige overweging geweest om niet te gaan (of om mijn nicht te vragen niet te komen..'. )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68035105
Anna, Ragebol
pi_68035253
Wat een geweldige pasfoto's
pi_68039084
Anna !

En MeNicole, ik vind het ook raar... Over 5 jaar is dat ding nog geldig, dan is ze vast al heel erg veranderd...
pi_68047492
Hmmm even een vraagje hoor... Linde is vandaag met de opvang naar het park gegaan waar ze van de met gras begroeide heuvel af zijn gaan rollen... Erg leuk allemaal, maar waarom precies op de enige dag in het jaar dat mijn kind een wit t-shirt , rokje en (net nieuwe) witte legging aanheeft Haar kleren zitten nu onder de groene grasvlekken en moddervlekken waarvan ik me echt afvraag of ze er ooit nog uitgaan. Toen mijn vriend haar kwam halen had ze haar reservekleding aan omdat alles zo vies was. Ze had zelfs geen sokken meer aan omdat die te vies waren en er geen reservesokken lagen. Nu vraag ik me af of het nou overdreven van mij is dat ik er een beetje van baal. Kijk vies worden in een zandbak, door kliederen met water of door vallen lijkt me logisch, maar van rollen in gras wordt je niet een beetje vies zeg maar. Zal ik haar volgende week maar in een mini-overalletje afleveren
  woensdag 15 april 2009 @ 19:32:55 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68049000
Daar zou ik idd ook van balen hoor Stiemie. Op zich kan je er wel vanuit gaan dat de kleding die ze aan hebben vies wordt, maar daar valt rollen in het gras niet onder volgens mij. Daar hadden ze wel even over na kunnen denken.
pi_68052092
Stiemie, daar zou ik geloof ik ook van balen... Mini-overalletje is misschien geen slecht idee.
Wellicht kan je een volgende keer als ze in het wit is, een ander broekje en shirtje in haar tas stoppen met de mededeling dat als ze weer in het gras gaan rollen, je liever hebt dat ze dat aandoen...?

Iemand overigens nog goede tips voor grasvlekken? Mirte heeft gister (gelukkig met een oud broekje) bij de buren door de tuin gekropen... mooi hoor, groene strepen, maar als het kan wil ik ze er liever uitwassen eigenlijk
Fake it till you make it...
pi_68052444
met vanish? Mijn mam kreeg vroegah bijna alles schoon. En wij waren echt erg. Mijn broer en ik voetbalden ook allebei, grasvlekken krijgt ze er gewoon uit.

Ik doe Jen niet haar allermooiste kleding aan naar het kdv. Ze hoeft er niet bij te lopen als een slons, maar echt dure kleding is gewoon voor thuis.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:06:26 #84
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68054681
Ik ging Anna vandaag halen en ze had een ander t-shirt aan. Dus ik vroeg wat er gebeurd was. Helemaal niets, hoezo? Nou ze heeft een ander shirt aan. En ze bleven maar volhouden dat dat niet zo was! Toen bleek dat Anna bij de peuters had gekleid en ze daarvoor de shirts hadden uitgetrokken. En dus twee shirts hadden verwisseld.

Maargoed, ik vind het ook niet normaal dat kleren volledig verknald terugkomen hoor. Daar kunnen ze wel een beetje rekening mee houden!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 15 april 2009 @ 22:16:10 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_68055036
Ruben heeft geen dure kleding, dus ik doe daar niet al te moeilijk over. Maar nou gaat het hier gelukkig tot nu toe nog niet verder dan af en toe een verdwaalde verfspat op een mouw rond vaderdag/moederdag en dat wordt dan ook meteen aangegeven als ze het al niet zelf hebben geprobeerd schoon te maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68060886
Dure kleding of niet...maakt niet uit. Ik zou er niet blij mee zijn als ze Maarten in z'n goede kleding door gras laten rollen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2009 07:47:44 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 08:38:34 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68061327
Hmmmzzz, gisteren ging het goed maar vandaag was weer dik drama bij het kdv. Volgende week mag papa dus Sasha alleen weg gaan brengen. Kijken of het dan beter gaat.

Lastig hoor, mijn gevoel zegt ergens 'blijf nog even' maar aan de andere kant ben ik bang dat het dan alleen maar erger wordt of langer duurt, dus we hebben hem maar aan een leidster over gegeven en zijn snel weg gegaan. Arm ventje.
pi_68061565
Haha, die pasfoto's! Lekker boos kijken, heeft Devin ook gedaan. Hij staat trouwens in mijn paspoort bijgeschreven, de kans is veel groter dat hij met mij naar het buitenland gaat (bijvoorbeeld familie-bezoek) dan met Marc.

Stiemie, hopelijk gaan de vlekken er nog uit. En ik zou ook balen hoor, maar witte kleding trek ik Devin (en mezelf) sowieso haast nooit aan. Natuuuuuuurlijk had hij gister toevallig een shirt met witte mouwen aan en daar ging het bakje aardbeien overheen. Nou ja, weeer een poetsdoek erbij dus

DeLiedje, wat fijn dat Floortje d'r waterpokken-avontuur is meegevallen!
.... met gevoel voor drama....
pi_68062147
Lastig BE als ze het zo moeilijk vinden als je weggaat bij het kdv.Het kan bij Linde per dag verschillen hoe ze reageert op je vertrek dus misschien dat het volgende week erg meevalt? Overigens is ze als ik uit het zicht blijf luisteren bijna altijd binnen een minuutje weer stil

Ik trek Linde nooit dure kleren aan naar het kdv (sowieso heeft ze weinig echt dure kleding) en eigenlijk draagt ze ook nooit wit als ze erheen gaat. Ik krijg d'r truitje en legging gewoon echt niet meer schoon, ze zijn nu al 2 x gewassen na het weken in de biotex Kijk het waren hema-kleertjes dus geen dure merkkleding, maar ik vind het gewoon onzin om die een soort van "moedwillig" te gaan vernielen. Waarom niet gewoon een bal van de heuvel naar beneden rollen of lekker gaan rennen in het park? En Troel tuurlijk gebeuren er wel eens verf-ongelukjes en dat vind ik echt niet erg. Vorige keer had ze haar hele handen en mouw ondergekliederd met viltstift. Da's dan jammer maar het risico van het vak zullen we dan maar zeggen
  donderdag 16 april 2009 @ 11:50:56 #90
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68066954
Geven jullie een dreumes van net 1 jaar al stukken appel enzo? Tot nu toe geef ik alleen zachter fruit in stukjes (banaan, zachte peer, kiwie, druiven) en pureer ik de appel nog (en harde peer). Wanneer kan ik het hardere fruit ook in stukjes geven? Wat is jullie ervaring?

Thanks .
pi_68067040
Guuzewuus ik snij de appelpartjes in dunne plakjes. Dan worden het niet van die brokken als ze afbijt. Anders even de stukjes appel in de magnetron, daar wordt ie ook zacht van
  donderdag 16 april 2009 @ 11:54:24 #92
223453 Guuzewuus
pi_68067079
Ik heb tot nu toe nog geen problemen met een vieze Stella terugkrijgen. Ze is ook nooit viezer dan na een dag thuisspelen . Ze krijgt alles overal naartoe aan, ik maak ook helemaal geen onderscheid in leukere, mooiere of nettere kleding in wanneer ze het aan krijgt. Ze wordt gekleed naar hoe mijn pet staat .

Ik weet wel nog dat ik het helemaal in het begin wel jammer van de kleertjes vond als er vlekken op kwamen. Gelukkig ben ik daar overheen gegroeid, want ik wil dat mijn dochter lekker kan spelen, ongeacht wat ze aanheeft.

Maar ergens snap ik dat je baalt hoor, met nieuwe witte kleertjes . Gelukkig heeft Stella alleen maar hele kleurrijke kleertjes .
  donderdag 16 april 2009 @ 11:55:08 #93
223453 Guuzewuus
pi_68067097
quote:
Op donderdag 16 april 2009 11:53 schreef Stiemie het volgende:
Guuzewuus ik snij de appelpartjes in dunne plakjes. Dan worden het niet van die brokken als ze afbijt. Anders even de stukjes appel in de magnetron, daar wordt ie ook zacht van
Ah, thanks! Ook nogsteeds oplettend dus met harde stukjes.
pi_68067176
BE, naar als je zo weggaat. Hier verschilt het per keer. De ene keer loopt hij zo naar binnen, en kijkt amper meer om. De andere keer is het brullen (en alsnog na 1 min wel stil). We proberen het altijd kort te houden. Even snel een praatje met de leidster (hoe de nacht was, ontbijt, bijzonderheden), dan een speeltje zoeken en na een zoen de deur uit.
Maar dat is dat echt in 5 minuten gedaan als er niks geks is.

Stiemie dat is wel vervelend. Ik geef Chris express geen nieuwe kleren aan, maar dan nog mogen ze wel iets voorzichtig zijn. Zand en modder krijg je er wel uit, maar grasgroen is rommel. Ik zou het gewoon volgende keer even bespreken op het KDV (al is het maar om je hart te luchten), en eventueel als oplossing een extra oud-setje meegeven op zonnige dagen..

Vanochtend weer gezellig naar de kruipgroep geweest. En hoe aanhankelijk en huilerig hij de vorige keren was, zo vrij en vrolijk was hij nu. Echt spelen met de andere kindjes, en gewoon rondlopen. Heel gek, maar gelukkig lijkt het probleem verdwenen.
En op het antwoordapparaat hoorde ik dat we volgende week dinsdag mogen gaan guppyzwemmen. Dat wil ik een poosje doen, deze zomer in. En dan tegen de herfst misschien op peutergym of muziek op schoot.. Beetje afwisseling

Zagen jullie Chris zijn pasfoto wel? Denk het niet eigenlijk.. even wat aangepast..
pi_68067264
Guuz, appel geven we sinds Chris een jaar is meestal in kleine partjes. Ik denk elk partje (1/4e appel) nog eens in 3 of 4-en. Dan heb je dus platte stukjes. Met hardere peer ook. Chris had toen ook wel genoeg tanden om dat weg te krijgen..
  donderdag 16 april 2009 @ 12:18:45 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68067929
Sasha had al zo snel tandjes dat we hem al voor zijn eerste jaar af en toe partjes appel gaven.
Nu schil ik hem en haal er dan zo'n ikea-partjes-klokhuis-ding overheen en dan mag hij zich daarop uitleven. Gaat prima. En als ik niet uit kijk pikt hij mijn hele appel ook nog uit mijn handen.

Sasha krijgt naar het kdv exact hetzelfde aan als thuis. Ik heb geen speciale nieuwe of dure kleding die ik hem daarheen niet aan trek. Juist niet, ik wil dat hij er daar ook leuk uit ziet.
  donderdag 16 april 2009 @ 12:19:15 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68067946
Oh, en ik zie CHris nog steeds niet? Kan ana mij liggen hoor, de laatste tijd zie ik wel vaker foto's niet op de een of andere manier.
pi_68068269
Hmm raar...
Zo ook niet
pi_68068291
Wij geven al een tijdje gewoon appelpartjes. Sinds ze haar voortanden heeft gaat dat eigenlijk best goed. Je kan ook een (geschilde) appel geven, kan ze er stukjes "afraspen" met haar tanden. Dan krijgen ze er denk ik niet zo gauw een groter stuk af (kwestie van proberen).
Appel gewoon zo is hier ook een succes, ik haal dan wel het klokhuis eruit, anders eet ze dat ook rustig op... .
pi_68068297
DF, ik zie em, beetje bozige blik ;-).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')